تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
کد خبر : 587538

طرح فروش جدید پیکاپ فوتون دیزلی در آبان 1401

طرح فروش جدید پیکاپ فوتون دیزلی در آبان 1401

طرح فروش جدید پیکاپ فوتون دیزلی در آبان 1401 طرح فروش جدید پیکاپ فوتون دیزلی در آبان 1401 اعلام شد. شرکت ایران خودرو دیزل پیکاپ فوتون دیزلی و بنزینی را در آبان 1401 به بازار عرضه می‌کند. شرکت ایران خودرو دیزل پس از اینکه موفق شد طی ماه گذشته رکورد فروش جدیدی را برای پیکاپ

طرح فروش جدید پیکاپ فوتون دیزلی در آبان 1401

طرح فروش جدید پیکاپ فوتون دیزلی در آبان 1401 اعلام شد. شرکت ایران خودرو دیزل پیکاپ فوتون دیزلی و بنزینی را در آبان 1401 به بازار عرضه می‌کند.

شرکت ایران خودرو دیزل پس از اینکه موفق شد طی ماه گذشته رکورد فروش جدیدی را برای پیکاپ فوتون به ثبت برساند، اکنون قصد دارد از روز 28 آبان 1401 از طریق سایت فروش خود به آدرس esale.ikd.ir این پیکاپ را با دیگر در آبان ماه به بازار عرضه کند.

جزئیات طرح فروش جدید پیکاپ فوتون – آبان 1401

ایران خودرو دیزل از تاریخ 28 آبان ماه پیکاپ فوتون دیزل و بنزینی را با سه روش نقدی، نقدی مرحله‌ای و اقساطی با تحویل 30 تا 90 روزه به بازار عرضه می‌کند. ضمن اینکه امکان خرید اقساطی بلندمدت نیز برای فروش این خودرو در نظر گرفته شده است.

فوتون تونلند تنها پیکاپ دیزلی بازار ایران محسوب می‌شود که به موتور 8.2 لیتری توربوشارژدار کامینز مجهز شده که می‌تواند گشتاوری برابر با 360 نیوتن‌متر را به تولید برساند. این پیشرانه باعث شده تا این خودرو به قدرتمندترین پیکاپ دو کابین دیزلی بازار ایران تبدیل شود.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.