تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۸:۰۴
کد خبر : 42318

ضرورت بازگشت به سنت شلیک توپ در نوروز با رعایت اصول ایمنی

ضرورت بازگشت به سنت شلیک توپ در نوروز با رعایت اصول ایمنی

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران: ضرورت بازگشت به سنت شلیک توپ در نوروز با رعایت اصول ایمنی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در واکنش به گزارش معاونت فرهنگی شهرداری در نوروز ۱۴۰۰ گفت: نماد سازی از برج آزا..

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران:

ضرورت بازگشت به سنت شلیک توپ در نوروز با رعایت اصول ایمنی

ضرورت بازگشت به سنت شلیک توپ در نوروز با رعایت اصول ایمنی

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در واکنش به گزارش معاونت فرهنگی شهرداری در نوروز ۱۴۰۰ گفت: نماد سازی از برج آزادی که درایام نوروز به وقوع پیوست ازجمله مهم‌ترین اقداماتی است که در نوروز امسال انجام شد چراکه برج آزادی نماد و دروازه تهران است و این شهر را بدون برج آزادی نمی‌توان معرفی کرد.

به گزارش ایسنا، زهرا نژاد بهرام در دویست و هشتادو چهارمین جلسه شورا گفت: در ابتدای سال گفته شد که شهر تهران کرونا زده است و لازم است آثار نوروزی برای بهبود فضای شهر به آن وارد شود اما متأسفانه این اقدامات صورت نگرفت.

وی در ادامه با اشاره به برخی اقدامات که شایسته تقدیر بوده است گفت: بازگشت به متن جامعه و توجه به مناطق حاشیه نشین و برگزاری برنامه های موسیقی به زبان ها و گویش های مختلف، نشان دادن این که تهران مرکز ایران است و نماد سازی از برج آزادی که در این دوره به وقوع پیوست نیز ازجمله مهم‌ترین اقداماتی است که در نوروز امسال انجام شد. برج آزادی نماد و دروازه تهران است و این شهر را بدون برج آزادی نمی‌توان معرفی کرد.

وی افزود: اتفاق خوب دیگر تقارن اعیاد مذهبی با ایام نوروز و انجام ویدئو مپینگ ها در این باره در شهر تهران بود.

این عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران تاکید کرد: سنت شلیک توپ در تهران سابقه داشته و بازگشت به این سنت با رعایت اصول ایمنی یک ضرورت است اما درباره حاجی فیروز باید توجه کنیم که آیا اساساً حاجی فیروز مسئله امروز تهران بوده است یا خیر؟ و موضوع دیگر اینکه آیا ضرورت داشته که بدون هیچ گونه پیشینه و آموزش، این اقدام انجام شود؟

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.