تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
کد خبر : 596501

صفر تا صد عمل بینی با بهترین جراح بینی مشهد

صفر تا صد عمل بینی با بهترین جراح بینی مشهد

زمانی که تصمیم به انجام جراحی بینی در مشهد می گیرید ، بدون شک یکی از مهم ترین اقدامات پیدا کردن بهترین جراح بینی مشهد است ؛ چرا که با وجود تعداد پزشکان بسیاری که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند ، پیدا کردن پزشکی که از مهارت و تخصص خوبی برخوردار باشد به نحوی

زمانی که تصمیم به انجام جراحی بینی در مشهد می گیرید ، بدون شک یکی از مهم ترین اقدامات پیدا کردن بهترین جراح بینی مشهد است ؛ چرا که با وجود تعداد پزشکان بسیاری که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند ، پیدا کردن پزشکی که از مهارت و تخصص خوبی برخوردار باشد به نحوی که رضایت مراجعه کنندگان را از نتیجه جراحی به دنبال داشته باشد ؛ چندان کار راحتی نیست ؛ علاوه بر این ممکن است بسیاری از افراد با مراحل و چالش هایی که در این مسیر خواهند داشت ، آشنایی نداشته باشند ؛ از این رو تلاش شده به صورت مختصر اما مفید تمامی نکات مهمی را که در خصوص عمل زیبایی بینی باید بدانید در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم.

 

 

 

مهم ترین اقدام برای جراحی بینی

همانطور که پیش از این بیان شد مهم ترین و اصلی ترین گام برای ادامه این مسیر پیدا کردن یک جراح بینی خوب در مشهد است ؛ برای این منظور پیشنهاد می شود ، از آشنایان و دوستان خود که تجربه عمل بینی در مشهد را داشته اند ، شروع به تحقیق نمایید ، پس از آن در شبکه های اجتماعی و اینترنت نظرات سایر افراد را جویا شوید ؛ سپس لیستی از جراحان منتخب خود را تهیه نموده و در رابطه با تخصص ، تجربه و سابقه کاری ، میزان موفقیت در عمل جراحی شروع به تحقیق نمایید. در نهایت برای اطمینان از انتخاب جراح بینی لازم است به مطب پزشک مورد نظر خود مراجعه نموده و از نزدیک با سایر مراجعه کنندگان نیز صحبت نمایید و در جلسه مشاوره با پزشک سایر ویژگی های جراح مثل صبر و حوصله کافی ، همدلی و پاسخگویی به سوالات و غیره را مورد ارزیابی قرار دهید و در پایان با در نظر گرفتن تمامی جوانب جراح بینی خود را انتخاب نمایید. با مراجعه به سایت دکتر محمد علی زرین قلم ، جراح و متخصص گوش و حلق و بینی خوب در مشهد می توانید نمونه کارهای ایشان را مشاهده نموده و از سوابق و تجربیات کاری ایشان اطلاع پیدا کنید.

چالش های مهم در پروسه عمل زیبایی بینی

بعد از انتخاب جراح شما تا روز عمل خود ممکن است با چالش های زیادی همراه شوید ؛ برای مثال لازم است قبل از عمل بینی آزمایشاتی تهیه کرده و  نتیجه آن را در اختیار پزشک خود قرار دهید تا بعد از اطمینان از سلامتی شما ،  تاریخ روز جراحی مشخص شود. همچنین لیستی از کارهایی که به مدت دو هفته قبل از عمل بینی مستلزم به رعایت آن هستید ، به شما داده می شود. برای مثال در این لیست از شما خواسته می شود اگر سیگاری هستید ، حداقل به مدت دو هفته مصرف سیگار ، مشروبات الکلی و هر نوع دخانیات دیگر را کنار بگذارید ، لازم است اگر داروی خاصی مصرف می کنید ، این موضوع را از قبل به پزشک خود اطلاع داده تا در صورت نیاز مصرف داروها برای مدتی قبل از جراحی قطع شوند ؛ همچنین لازم است در طی این مدت به تغذیه خود توجه داشته باشید و از مصرف خوراکی هایی که سبب بروز حساسیت می شوند ، خودداری نمایید ، بهتر است از مواد غذایی مفید که سیستم ایمنی شما را تقویت می کنند استفاده نمایید ؛ چرا که این مسئله در نهایت موجب می شود تا دوره نقاهت راحت و کوتاه تری را تجربه نمایید. در شب قبل از جراحی نیز لازم است شام سبکی میل نموده و برای 6 الی 8 ساعت قبل از جراحی ناشتا باشید ؛ به این معنا که در این بازه زمانی حتی نوشیدن آب ، جویدن آدامس نیز ممنوع است. توصیه می شود شب قبل از جراحی دوش گرفته و با آرامش بیشتری استراحت نمایید و صبح روز جراحی بدون آرایش کردن و با یک همراه  ، حداقل یک ساعت زودتر از زمان مشخص شده در کلینیک جراحی حضور داشته باشید.

از روز جراحی تا روز برداشتن گچ بینی !

بعد از بیهوشی و تا روز برداشتن اسپیلنت بینی شاید سخت ترین و پر چالش ترین روزها برای شما باشد ؛ البته باید بدانید که دوره نقاهت جراحی زیبایی بینی نسبت به سایر جراحی ها چندان سخت نیست و با رعایت نکات و دستورالعمل های که پزشک برای شما تجویز می کند ، دوره نقاهت سختی را نخواهید داشت ؛ از جمله اقدامات مهم در دوران نقاهت استفاده از کمپرس یخ به منظور کاهش تورم و کبودی بعد از عمل ، رعایت تغذیه و مصرف مواد غذایی نرم و آبکی و همچنین عدم مصرف نمک ، صحیح خوابیدن و داشتن استراحت کافی ، عدم دستکاری گچ و پانسمان بینی و غیره می باشد. در صورتی که در طی این مدت سوالی داشتید با منشی پزشک می توانید در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید. بعد از گذشت 7 روز از شما خواسته می شود تا برای باز کردن گچ بینی به مطب پزشک مراجعه نمایید. این روز برای همه افراد روزی پر از هیجان است اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که بینی شما بعد از برداشتن اسپیلینت تورم زیادی دارد و فرم نهایی آن به دلیل وجود تورم چندان قابل مشاهده نیست ؛ پس از قضاوت عجولانه خودداری نمایید و به توصیه های جراح بینی خود گوش دهید. بعد از برداشتن گچ بینی نیز برای دو ماه باید به بینی خود چسب بزنید ؛ این کار به کاهش ورم و شکل گیری بهتر بینی کمک زیادی می کند. به مرور با هر بار تعویض چسب متوجه تغییرات فرم بینی خود خواهید شد و می توانید از ظاهر و بینی جدید خود لذت ببرید ! در انتها ذکر این نکته لازم است که پروسه جراحی بینی هرچند ساده به نظر می رسد اما گاه می تواند با چالش های بسیاری همراه شود و همچنین برای مشاهده نتیجه نهایی و قضاوت در مورد فرم بینی خود حداقل برای یک سال باید صبور باشید.

منبع : https://drzaringhalam.com

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.