تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
کد خبر : 587886

صفر تا صد آشنایی با انواع دستگاه ویپ

صفر تا صد آشنایی با انواع دستگاه ویپ

امروزه استفاده کردن از سیگارهای الکتریکی یا ویپ و جایگزین کردن آن به جای سیگار٬ امری رایج شده است و افراد که سیگار می کشند برای ترک کردن سیگار خود٬ به خرید ویپ ارزان روی می آورند که حال این الکترو اسموک ها دارای انواع مختلف مانند پاد ماد٬پاد سیستم٬ماد و… می باشند که با

امروزه استفاده کردن از سیگارهای الکتریکی یا ویپ و جایگزین کردن آن به جای سیگار٬ امری رایج شده است و افراد که سیگار می کشند برای ترک کردن سیگار خود٬ به خرید ویپ ارزان روی می آورند که حال این الکترو اسموک ها دارای انواع مختلف مانند پاد ماد٬پاد سیستم٬ماد و… می باشند که با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا در موردانواع آن و تفاوت آن با هم صحبت کنیم.

 

انواع ویپ

 

ویپ یا سیگار الکتریکی دارای انواع متعددی می باشد که با یکدیگر تفاوت دارد. این ویپ ها شامل ویپ پاد٬پاد سیسیتم٬ماد و… می باشد .این را در ابتدا بگوییم که اگر به سراغ ویپینگ می روید شما دو چیز لازم دارید. یکی دستگاه ویپ و دیگری مایع جویس است.در ادامه مطلب با انواع دستگاه های ویپ آشنا می شوید و با توجه به آن می توانید

دستگاه ویپ مورد نظر خود را انتخاب کنید و در نتیجه تجربه لذت بخشی از ویپینگ خواهید داشت.

صفر تا صد آشنایی با انواع دستگاه ویپ

ویپ پاد

 

این ویپ ترکیبی از ویپ و پاد سیستم می باشد که ویپ های پاد سیستم٬عملکرد شان شبیه به سیگار می باشد که و میزان بخاری که خارج می کند در مانند سیگار یا کمی بیشتر می باشد. برای پر کردن مایع داخل آن به جای استفاده از جویس های معمولی از سالت نیکوتین استفاده می کنند که دارای نیکوتین بیشتری نسبت به جویس های دیگر است.این ویپ ها از لحاظ ابعاد نسبت به پاد ماد ها کوچک تر هستند و به دو گروه سیستم باز و بسته تقسیم می شوند.

 

سیستم بسته:مخزنی یک بار مصرف دارند و قابلیت شارژ شدن ندارند.

سیستم باز: در این نوع ویپ ها این نوع قابلیت به کاربران داده می شود که مایع جویس را به وسیله مخزن٬ در طعم های متفاوت تغییر بدهند و یا حتی عوض بکنند.

 

ویپ ماد

 

این ویپ ها دستگاه هایی هستند که در مقایسه با ویپ پاد ها٬ از قدرت بیشتر برای تولید کردن بخار برخوردارهستند و اگر دنبال ویپینگ حرفه ای هستید٬گزینه مناسبی برای شما می تواند باشد. از لحاظ ابعاد٬ نسبت به سایر هم دوره های خود٬دارای سایزبزرگتری دارد و ویژگی خاص این است که دارای یک صفحه نمایش می باشد.از جویس های با نیکوتین پایین تر برای این نوع از ویپ ها استفاده می شود. یک نکته را بگوییم که با همه این ها٬ این ویپ ها از وزن سنگین تری برخوردار هستند و ممکن است شما را آزرده کنند.

 

ویپ پاد ماد

 

اگر بخواهیم که ویپ پیشرو در نسل جدید سیگارهای الکتریکی را معرفی کنیم٬ آن پاد ماد است که ظاهر و طراحی  منحصر به فرد٬ آن را از ویپ های دیگر متفاوت کرده است. پاد ماد ها از بدنه پورت شارژ٬کارتریج٬نمایشگر و دکمه پاور تشکیل شده اند.پاد ماد ها دستگاه های حرفه ای و البته جدید می باشند که یک ویژگی بسیار جذاب دارد که باعث می شود شما به آن جذب شوید و آن این می باشد که دو قابلیت ماد و پاد را در خود جای داده است. به همین دلیل شما می توانید هر زمان نیاز به نیکوتین داشتید  ازبخش  سالت نیکوتین  آن استفاده کنیپد و هرموقع نیاز به نیکوتین کمتر داشتید از جویس های معمولی استفاده کنید. همین ویژگی باعث می شود که شما در هنگام خرید٬ویپ های پاد ماد را ترجیح دهید.

 

یکی از ویژگی های مهم این نوع ویپ ها٬ قابلیت تنظیم دستی آن است که به کاربر اجازه می دهد که میزان انرژی و دما دستگاه را به دلخواه خود تنظیم کند و از آن استفاده کند.همچنین برخلاف ویپ های دیگر دکمه کام دهی ندارد و به صورت اتوماتیک وار این کار را انجام می دهد.

 

انواع مایعات جویس

 

تا به اینجا مطلب راجب به این صحبت کردیم که ویپ چیست و به معرفی انواع ویپ یا سیگار الکتریکی پرداختیم و گفتیم که برای شروع ویپینگ٬شما به دو چیز نیاز دارید که یکی خود دستگاه ویپ و دیگری جویس که مایع ویپ است. در ادامه به معرفی انواع مایعات جویس می پردازیم که متوجه بشیم چه جویس برای ما مناسب می باشد.

 

سالت نیکوتین

 

سالت نیکوتین ها دارای نیکوتین بیشتری نسبت به جویس های دیگر هستند.دستگاه  ویپ مورد استفاده برای خرید سالت نیکوتین ٬پاد سیستم ها هستند.سالت ها خوپ به تنهایی اثر خاصی ندارند٬اما زمانی که واکنش های شیمیایی در هنگام استفاده از دستگاه صورت میگیرد٬می تواند به یک نیکوتین اعتیاد آور تبدیل شود.

 

جویس

 

در تشکیل ان دو ماده مهم نقش دارند. اولین ماده گلیسرین گیاهی می باشد و ماده دومی پروپیلن گلیکول است. مواد دیگری نیز٬ در تولید این جویس ها نقش دارند که نیکوتین و وطعم دهنده ها می باشند. این دو ماده ۸ الی ۱۰ درصد٬ در تولید جویس نقش دارند و مواد تشکیل دهنده اصلی همان گلیسرین و پروپیلن گلیکول است.

 

مزایای استفاده از ویپ

 

شاید شما فکر کنید که ویپ چون عملی مانند سیگار را ارائه می دهند٬مانند آن نیز مزیتی ندارد و برای همین نباید به سراغ آن رفت.حال ما می خواهیم مواردی را به شما بگوییم که از مزیت های ویپ به حساب می آیند.

 

ترک سیگار با ویپ

 

سیگار یک عادت اعتیاد آور است که ترک آن کار راحتی نیست.ویپ یک راه حل مناسب برای ترک کردن سیگار می باشد به این دلیل که اولا حسی مانند سیگار کشیدن را به فرد الثا می کند و هم اینکه دارای نیکوتین هست که باعث می شود که افراد سیگاری در هنگام ترک سیکار اذیت نشوند و نیکوتین خود را از این طریق جبران کنند.

 

به صرفه بودن هزینه

 

شما در ابتدای خرید یک هزینه ای را بابت ویپ و خرید جویس ویپ آن٬ پرداخت می کنید و دیگر نیازی نیست هر بار استفاده هزینه ای را پرداخت کنید و همین باعث می شود که در هزینه پرداختی شما٬صرفه جویی شود.

صفر تا صد آشنایی با انواع دستگاه ویپ

تنوع مختلف

 

به دلیل اینکه دارای جویس ها در طعم های متفاوت وجود دارد٬همین باعث می شود که افراد با ضاعقه های مختلف در انتخای خودشان دستشان باز باشد و انتخاب دلخواه خود را داشته باشند.همین ویژگی باعث می شود که افراد برای خرید ویپ و رجوع به آن ترغیب شوند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.