تاریخ انتشار : شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۸:۳۶
کد خبر : 596529

صرافی بیت‌پین از نسخه جدید پلتفرم خود رونمایی کرد؛ هویت بصری تازه و اضافه‌شدن قابلیت‌های منحصربه‌فرد

صرافی بیت‌پین از نسخه جدید پلتفرم خود رونمایی کرد؛ هویت بصری تازه و اضافه‌شدن قابلیت‌های منحصربه‌فرد

صرافی بیت‌پین از نسخه جدید پلتفرم خود رونمایی کرد؛ هویت بصری تازه و اضافه‌شدن قابلیت‌های منحصربه‌فرد بیت‌پین، به عنوان یکی از حرفه‌ای‌ترین و محبوب‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی رمزارزها در ایران، از پلتفرم جدید خود با محصولات و خدمات بیشتر، رونمایی کرد. پلتفرم معامله رمزارز بیت‌پین به تازگی از رونمایی نسخه‌ی جدید خود با امکانات بیشتر همچون

صرافی بیت‌پین از نسخه جدید پلتفرم خود رونمایی کرد؛ هویت بصری تازه و اضافه‌شدن قابلیت‌های منحصربه‌فرد

بیت‌پین، به عنوان یکی از حرفه‌ای‌ترین و محبوب‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی رمزارزها در ایران، از پلتفرم جدید خود با محصولات و خدمات بیشتر، رونمایی کرد.

پلتفرم معامله رمزارز بیت‌پین به تازگی از رونمایی نسخه‌ی جدید خود با امکانات بیشتر همچون ابزار بررسی سود و ضرر حرفه‌ای به‌نام «کارنامه» و چند ویژگی کاربردی دیگر خبر داده است. این پلتفرم که یکی از انتخاب‌های اول برای سرمایه‌گذاری توسط معامله‌گران ایرانی ارزهای دیجیتال با دانش مبتدی تا حرفه‌ای است، در ادامه‌ی روند توسعه و بهبود خود برای کسب سهم بیشتر از بازار معاملات رمزارز در ایران، هویت بصری خود را نیز تغییر داد.

تجربه‌ای نوین در بازار نوین رمزارزها

بیت‌پین با هدف ارائه تجربه‌ای نوین و بهبودی در بازار رمزارزها، اقدام به بازآفرینی تصویر برند خود نموده است. این تغییرات شامل بهبود تجربه کاربری، افزایش سرعت محصول، افزایش تعداد کوین‌های قابل معامله، ارائه صفحه ترید جدید و حرفه‌ای و ابزارهای حرفه‌ای دیگر است.

این تغییرات در بیت‌پین، بخشی از تلاش این برند برای بهینه‌سازی خدمات خود به کاربران است. بهبود تجربه کاربری باعث می‌شود که شما به راحتی و سرعت بیشتری بتوانید از امکانات پلتفرم استفاده کنید.

افزایش سرعت محصول بیت‌پین نشان‌دهنده تلاش این برند برای پاسخگویی به نیازهای فوری کاربران است. با افزایش تعداد کوین‌های قابل معامله، شما اکنون دسترسی به یک بازار گسترده‌تر از رمزارزها دارید و می‌توانید استراتژی‌های سرمایه‌گذاری خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

بیت‌پین در تلاش است تا با ارائه این تغییرات، تجربه بهتری را برای کاربران خود فراهم کند و این تلاش همچنان ادامه دارد. این برند اعتقاد دارد که با بهبود خدمات خود، می‌تواند به کاربران خود کمک کند تا بتوانند بهتر از فرصت‌های بازار رمزارزها استفاده کنند و در این بازار رشد کنند.

قابلیت‌های نسخه جدید صرافی بیت‌پین

در نسخه جدید پلتفرم معاملاتی بیت‌پین، چیدمان بخش‌های مختلف با هدف بهبود عملکرد و راحتی هرچه بیشتر تریدرها، تغییر کرده و دسترسی ساده‌تر و سریع‌تری برای کاربر فراهم شده تا کاربران با لذت بیشتری به معامله ارزهای دیجیتال بپردازند. در ادامه فهرستی از سرویس‌ها و قابلیت‌های جدید صرافی ارز دیجیتال بیت‌پین را مشاهده می‌کنید:

● ارائه قابلیت زنگوله برای مانیتور دائمی بازار

● ارائه حرفه‌ای‌ترین کارنامه معاملاتی در ایران

● بهبود تجربه کاربری

● بهبود سرعت پلتفرم

● افزایش رمزارزها در بخش خرید آسان و پلتفرم

● صفحه ترید جدید و حرفه‌ای

قابلیت زنگوله برای مانیتور دائمی بازار

زنگوله، نوعی ابزار اعلان تغییر قیمت ارزهای دیجیتال برای مطلع شدن از رسیدن ارزش یک ارز دیجیتال به قیمتی خاص در بازار است. برای استفاده از این قابلیت می‌توانید از بخش تنظیمات حساب کاربری خود، روی عبارت زنگوله کلیک کرده و پس از انتخاب بازار و نوع روند قیمتی (افزایش یا کاهش)، قیمت موردنظر خود را مشخص کرده و در بخش نوع ارسال، ایمیل را انتخاب کنید.

به همین سادگی شما می‌توانید بدون سرزدن به بازار یا چک‌کردن نمودارها، به محض رسیدن قیمت ارز دیجیتال دلخواهتان به ارزشی که مد نظرتان است، با خبر شوید.

ارائه حرفه‌ای‌ترین کارنامه معاملاتی در ایران

کارنامه؛ ابزاری جدید و منحصر‌به‌فرد در صرافی ارز دیجیتال بیت‌پین است که امکان مشاهده و بررسی درصد سود و زیان دارایی رمزارزی کاربر را در بازه‌ای مشخص فراهم می‌کند.

کارنامه بیت‌پین از همان مفهوم پی‌ان‌ال (PNL) گرفته شده و در واقع، معیاری اساسی برای تریدرها و سرمایه‌گذاران است تا بتوانند عملکرد مالی خود را پیگیری کرده و در معاملات بعدی تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرند.

برای استفاده از قابلیت کارنامه در صرافی ارز دیجیتال بیت‌پین، کافی است تا پس از واردشدن به حساب کاربری خود، به قسمت کیف پول وارد شده و روی عبارت «کارنامه» کلیک کنید.

در بخش داشبورد دارایی، موجودی فعلی، سود و زیان در ۳۰ روز گذشته و سود و زیان امروز دارایی خود را مشاهده می‌کنید. در بخش کارنامه رمز‌ارز هم می‌توانید با انتخاب رمزارز موردنظر خود و بازه زمانی‌های مختلف، میزان حجم خرید و فروش و همچنین متوسط قیمت خرید و فروشتان را مشاهده کنید. برای این کار، پس از انتخاب رمزارز و انتخاب تاریخ، روی «ایجاد گزارش» کلیک کنید. شما می‌توانید با بررسی کارنامه خود در بیت‌پین، در طول زمان الگوهای معاملاتی مناسب را شناسایی کرده و استراتژی‌های مالی آینده‌ی خود را برای سود حداکثری با زیان حداقلی، بر اساس آن تنظیم کنید.

در قسمت پایین همین صفحه هم سه نمودار خواهید دید که روند کل دارایی، سود و ضرر روزانه و روند سود و ضرر شما را براساس تاریخ و رمزارزی که مشخص کرد‌ه‌اید، نمایش می‌دهند.

آینده‌ای روشن پس از بازآفرینی برند

با توجه به تحولات اخیر در بیت‌پین، آینده این برند در بازار رمزارزها بسیار روشن به نظر می‌رسد. بیت‌پین با تکیه بر قابلیت‌های فراوان جدید و ارتقاهای اخیر، به سمت ایجاد یک پلتفرم امن و کارآمد برای استفاده تمام ایرانیان از فرصت‌های بازار کریپتو حرکت می‌کند.

بازآفرینی برند بیت‌پین نشان می‌دهد که این پلتفرم پیشرو همواره با هدف ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر برای کاربران خود در تلاش برای به‌روزرسانی و تطبیق با نیازها و تغییرات بازار است.

با نگاهی به آینده، می‌توان انتظار داشت که بیت‌پین با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدید و پاسخگویی به نیازهای کاربران، طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات جدید و متنوع را ارائه دهد. این توسعه و پیشرفت می‌تواند اختلاف بیت‌پین را با رقبا بیشتر کند.

با توجه به سرعت رشد بالای بیت‌پین در سال‌های اخیر و محبوبیت این پلتفرم در بین کاربران و معامله‌گران ایرانی ارزهای دیجیتال و همچنین، رویکرد جدید بیت‌پین در پاسخ به نیاز کاربران و توسعه همراه با پلتفرم‌های جهانی، مطمئناً شاهد افزایش چند برابری محبوبیت این سکوی معاملات رمزارزها در بین کاربران و رشد تعداد یوزرها خواهیم بود. همان‌طور که در ابتدای گزارش نیز مطرح شد، بیت‌پین در حال حاضر یکی از لیدرهای اصلی این حوزه است و با تغییرات پیش‌رو، اختلاف خود را با رقبا بیشتر خواهد کرد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.