تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱:۱۲
کد خبر : 64736

صبری زاده در گفتگو با خبرنگار ما: کارآفرینی و ایجاد شغل برایم بسیار اهمیت دارد/ همکاران مجموعه ما از اقشار متوسط و ضعیف جامعه هستند

صبری زاده در گفتگو با خبرنگار ما: کارآفرینی و ایجاد شغل برایم بسیار اهمیت دارد/ همکاران مجموعه ما از اقشار متوسط و ضعیف جامعه هستند

مالک و موسس برند H&S گفت: باور من این است که بتوانم برای زنان هنرمند کشورم قدمی بر دارم و در تولید ملی و کار آفرینی نقشی داشته باشم؛ هر چند این حرکت کوچک و ناچیز باشد.به گزارش خبرنگار هنری کافه دانش، هانیه صبری زاده، هنرمند خلاق ۲۸ ساله و فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی معماری …

مالک و موسس برند H&S گفت: باور من این است که بتوانم برای زنان هنرمند کشورم قدمی بر دارم و در تولید ملی و کار آفرینی نقشی داشته باشم؛ هر چند این حرکت کوچک و ناچیز باشد.به گزارش خبرنگار هنری کافه دانش، هانیه صبری زاده، هنرمند خلاق ۲۸ ساله و فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی معماری می باشد. وی در حال حاضر در زمینه ی طراحی و دکوراسیون داخلی فعالیت می نماید.

صبری زاده، همچنین مالک و موسس برند  H&S  نیز می باشد که کمتر از یکسال هست که این برند فعالیت خودش رو شروع کرده است.

زمینه ی فعالیت برند H&S 

  • طراحی های خاص روی ژاکت های دنیم (جین)
  • هنر اصیل ایرانی سوزن دوزی بلوچی که پیشینه ی تاریخی این هنر بر می گردد به ۸۰۰۰ سال پیش در ایران
  • نقاشی با رنگ روی پارچه
  • جواهر دوزی و تکه دوزی روی پارچه که هر دو از قدیمی ‌­ترین هنرهای ایران زمین است که بیشتر برای زیبایی بخشیدن زیبایی به لباس‌های پارچه­ ای، نمد، چرم و موارد دیگر کاربرد داشته است.

صبری زاده، در این گفتگو اظهار داشت: علاقه ی شخصی بنده به ژاکت های دنیم است؛ چراکه مقاوم بودن این پارچه باعث شد که دنیم را برای طراحی انتخاب کنم.

وی ادامه داد: جین، سالیان سال هست که طرفداران خاص خودش رو دارد و هرگز از مد خارج نشده و نمی شود.

مالک و موسس برند H&S در ادامه گفت: یکی از مهمترین اهداف بنده کارآفرینی و ایجاد شغل است .تمام کسانیکه در حال حاضر با ما همکاری می کنند، از قشر متوسط و ضعیف جامعه ما هستند و بسیار برایم اهمیت دارد در این این زمینه بتوانم نقشی داشته باشم.

این هنرمند در پایان سخنان خود گفت: باور من این است که بتوانم برای زنان هنرمند کشورم قدمی بر دارم و در تولید ملی و کار آفرینی نقشی داشته باشم؛ هر چند این حرکت کوچک و ناچیز باشد.

خبرنگار: کوروش جم

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.