شیائومی 13 شاید اصلا وجود نداشته باشد؛ منتظر شیائومی سری 14 باشید! کمپانی Xiaomi نسل جدید پرچمداران خود را با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه خواهد کرد؛ ولی شاید این سری از گوشی‌ها نه شیائومی 13؛ بلکه شیائومی 14 نام داشته باشند. طرفداران شیائومی، منتظر ملاقات با گوشی های شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو

شیائومی 13 شاید اصلا وجود نداشته باشد؛ منتظر شیائومی سری 14 باشید!

کمپانی Xiaomi نسل جدید پرچمداران خود را با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه خواهد کرد؛ ولی شاید این سری از گوشی‌ها نه شیائومی 13؛ بلکه شیائومی 14 نام داشته باشند.

طرفداران شیائومی، منتظر ملاقات با گوشی های شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو هستند؛ این در حالی است که بر اساس تصاویر منتشر شده در شبکه اجتماعی ویبو، ظاهرا کمپانی چینی خود را برای رونمایی از سری شیائومی 14 آماده می‌کند. یکی از این تصاویر، جعبه‌هایی را نشان می‌دهد که روی آن‌ها، نام Xiaomi 14 درج شده است.

این اسکرین‌شات هم مشخصات کلیدی دستگاهی را با شماره مدل 2211133C و نام شیائومی 14 به تصویر کشیده است. طبق اطلاعات درج شده، این گوشی با MIUI 14.0.2.0 مبتنی بر اندروید 13 کار می‌کند و وصله امنیتی ماه اکتبر 2022 را دارد. چیپست دستگاه، اسنپدراگون 8 نسل 2 و ظرفیت رم آن، 12 گیگابایت است.

هنوز با قطعیت نمی‌توان درباره اصالت این تصاویر، صحبت کرد؛ ولی هیچ بعید نیست که با توجه به بدیُمن شمرده شدن عدد 13 در بعضی فرهنگ‌ها، شیائومی پرچمداران جدید خود را تحت نام سری 14 عرضه کند.

بیشتر بخوانید: مدیرعامل شیائومی: اولین گوشی جهان با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ را ما می‌سازیم

احتمالا در چند روز آینده، این کمپانی تاریخ رونمایی از گوشی‌ها را اعلام خواهد کرد. تا جایی که می‌دانیم، اعضای این خانواده را دو مدل معمولی و پرو تشکیل خواهند داد؛ یکی 6.26 و دیگری، 6.7 اینچی!

همچنین رابط کاربری آن‌ها هنگام ورود به بازار، باید MIUI 14 باشد.

مقاله اصلی

خروج از نسخه موبایل