تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ - ۵:۳۸
کد خبر : 583104

شیائومی 12S Pro از گوشی های پرچمدار سامسونگ پیروی خواهد کرد

شیائومی 12S Pro از گوشی های پرچمدار سامسونگ پیروی خواهد کرد

شیائومی 12S Pro از گوشی های پرچمدار سامسونگ پیروی خواهد کرد یکی از گوشی های مورد انتظار بازار موبایل، شیائومی 12S Pro است. اما این گوشی یک ویژگی خاص دارد که به دیدن آن در پرچمداران سامسونگ عادت کرده بودیم. سامسونگ پرچمداران خود را با دو تراشه مختلف، روانه بازارهای بین‌المللی می‌کند. حالا به نظر

شیائومی 12S Pro از گوشی های پرچمدار سامسونگ پیروی خواهد کرد

یکی از گوشی های مورد انتظار بازار موبایل، شیائومی 12S Pro است. اما این گوشی یک ویژگی خاص دارد که به دیدن آن در پرچمداران سامسونگ عادت کرده بودیم.

سامسونگ پرچمداران خود را با دو تراشه مختلف، روانه بازارهای بین‌المللی می‌کند. حالا به نظر می‌رسد همین سناریو برای شیائومی 12S Pro نوشته شده است. بر اساس گزارش‌ها، یکی از نسخه‌ها از تراشه دایمنسیتی 9000 مدیاتک قدرت خواهد گرفت و دیگری به اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 تجهیز خواهد شد.

البته این تنها تفاوت آن‌ها نخواهد بود؛ چرا که سرعت شارژ این دو نسخه هم متفاوت ذکر شده است: 67 وات برای نسخه مدیاتک و 120 وات برای نسخه کوالکام!

همچنین در حالی که به شیائومی 12 اس پرو دایمنسیتی ادیشن، ترکیب حافظه 8+256 و 12+512 گیگابایتی نسبت داده شده، ظاهرا اسنپدراگون ادیشن با 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی هم عرضه خواهد شد.

از اشتراکات آن‌ها باید به داشتن صفحه نمایش 2K LTPO 2.0 و رفرش ریت متغیر هوشمند اشاره کنیم که در ذخیره انرژی، تاثیر بسزایی دارد.

اما مدل دیگری هم در راه است: شیائومی 12S که با تجهیز به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، ورژن ارتقایافته شیائومی 12 خواهد بود؛ شاید کوچک‌ترین گوشی پرچمدار اندرویدی!

صفحه نمایش آن، 6.28 اینچی توصیف شده و همین کامپکت بودن، می‌تواند به برگ برنده آن در بازار تبدیل شود. پشتیبانی از شارژ سریع 67 وات و حافظه داخلی 512 گیگابایتی را هم باید به مشخصات این گوشی اضافه کنیم.

همچنین اخیرا نسخه‌ای از آن با 12 گیگ رم در بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شد و به ترتیب، 1328 و 4234 امتیاز در آزمون‌های تک هسته و چند هسته‌ای کسب کرد.

بنچمارک شیائومی 12 اس

شیائومی 12 اس از الگوریتم تصویربرداری Leica استفاده خواهد کرد. حتی شاید قابلیت‌های دیگری را هم از لایکا دریافت کند؛ از جمله فیلترهای ویدیویی، فیلترهای سیاه-سفید و رنگ‌های طبیعی لایکا!

انتظار می‌رود این گوشی‌ها برای معرفی در ماه آینده میلادی، به شیائومی 12 اولترا بپیوندند.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.