تاریخ انتشار : جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ - ۷:۵۰
کد خبر : 585708

شیائومی سی وی 2 به قابلیتی مجهز است که حتی آیفون 14 هم آن را ندارد!

شیائومی سی وی 2 به قابلیتی مجهز است که حتی آیفون 14 هم آن را ندارد!

شیائومی سی وی 2 به قابلیتی مجهز است که حتی آیفون 14 هم آن را ندارد! زمان زیادی به رونمایی رسمی از شیائومی سی وی 2 باقی نمانده است. حالا مشخص شده Xiaomi CiVi 2 قابلیتی دارد که حتی آيفون 14 نیز از آن بی‌بهره است. شیائومی چندی پیش اعلام کرد که می‌خواهد در ۵

شیائومی سی وی 2 به قابلیتی مجهز است که حتی آیفون 14 هم آن را ندارد!

زمان زیادی به رونمایی رسمی از شیائومی سی وی 2 باقی نمانده است. حالا مشخص شده Xiaomi CiVi 2 قابلیتی دارد که حتی آيفون 14 نیز از آن بی‌بهره است.

شیائومی چندی پیش اعلام کرد که می‌خواهد در ۵ مهر ماه طی رویدادی در چین از نسل جدید سری CiVi رونمایی کند. این شرکت همچنین تصویری از بدنه پشتی شیائومی سی وی 2 منتشر کرد که در آن مجموعه دوربین سه‌گانه با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خودنمایی کرد. حالا امروز شیائومی جزئیات بیشتری در رابطه با دوربین اصلی این گوشی و همچنین نمایی از بدنه جلویی آن را منتشر کرده است.

ناچ قرصی شکل شیائومی سی وی 2 با امکانات متفاوت

شیائومی در هنگام معرفی نسل اول سی وی از آن به عنوان زیباترین گوشی جهان یاد کرد و در نسل جدید نیز به موضوع طراحی توجه ویژه‌ای داشته است. در بدنه جلویی این گوشی یک ناچ قرصی شکل دیده می‌شود که قرار است از دو دوربین ۳۲ مگاپیکسلی عریض و ۳۲ مگاپیکسلی فوق عریض میزبانی کند.

قطعا شما نیز با دیدن تصویر شیائومی CiVi 2 یاد داینامیک آيلند در آیفون 14 پرو و آيفون 14 پرو مکس افتاده‌اید. ناچ اپل حالتی تعاملی دارد و بسته به موقعیت‌های مختلف تغییر شکل می‌دهد. باید ببینیم که آيا شیائومی نیز تصمیم گرفته چنین چیزی را در رابط کاربری سی وی 2 بگنجاند یا خیر.

البته گوشی زیبای شیائومی اولین دستگاه اندرویدی نیست که از ناچ قرصی شکل برای جا دادن دوربین سلفی استفاده می‌کند. پیشتر نیز گوشی‌های مختلفی با طراحی مشابه ارائه شده‌اند که از میان آنها می‌توان به ریلمی X50 پرو اشاره کرد. هرچند که هیچکدام از آنها ناچ را به این صورت در بخش وسط قرار نداده بودند.

شیائومی سی وی 2

شیائومی اعلام کرد که دوربین اصلی سی وی 2 از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 بهره می‌برد. پیشتر این حسگر را در شیائومی 12 نیز دیده بودیم. هرچند که گشودگی دیافراگم آن دوربین به جای f/1.8 برابر با f/1.9 است. این شرکت همچنین تاکید کرد که در مقایسه با نسل قبل، دریافت نور دوربین اصلی گوشی تا ۱۰۱.۸ درصد افزایش یافته و سرعت تصویربرداری نیز افزایشی ۱۴۴ درصدی را به خود دیده است.

این میزان برای عکاسی در شب به ۲۴۶ درصد می‌رسد که افزایشی قابل توجه به حساب می‌آيد. شیائومی از قابلیتی به نام Bionic Eyes Atmospheric Portrait نیز نام برد؛ اما جزئیات مربوط به آن را افشا نکرد. در یکی از تصاویر منتشر شده از شیائومی سی وی 2 پشتیبانی از دالبی اتموس دیده می‌شود و از طرفی شاهد حضور دو فلاش کوچک در حاشیه‌های بالایی نمایشگر هستیم تا به عکاسی سلفی در محیط‌های تاریک کمک کنند.

شیائومی سی وی 2

بر اساس شایعات توان پردازشی این گوشی توسط تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 تامین می‌شود. با توجه به اینکه تنها ۴ روز را رونمایی رسمی Xiaomi CiVi 2 باقی مانده است، انتظار داریم که شیائومی جزئیات بیشتری را در رابطه با آن منتشر کند.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.