تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
کد خبر : 56823

شیائومی با تبلت شیائومی پد ۵ به بازار تبلت‌های گیمینگ بازگشت

شیائومی با تبلت شیائومی پد ۵ به بازار تبلت‌های گیمینگ بازگشت

شیائومی با تبلت شیائومی پد ۵ به بازار تبلت‌های گیمینگ بازگشتتبلت شیائومی پد ۵ – Xiaomi Pad 5 با نمایشگر ۱۱ اینچی دالبی ویژن، اسپیکرهای چهارگانه استریو، چیپست اسنپدراگون ۸۶۰ و قیمت مناسب معرفی شد.
شیائ..

تبلت شیائومی پد ۵شیائومی با تبلت شیائومی پد ۵ به بازار تبلت‌های گیمینگ بازگشت

تبلت شیائومی پد ۵ – Xiaomi Pad 5 با نمایشگر ۱۱ اینچی دالبی ویژن، اسپیکرهای چهارگانه استریو، چیپست اسنپدراگون ۸۶۰ و قیمت مناسب معرفی شد.

شیائومی بعد از گذشت دو سال از معرفی تبلت شیائومی می پد ۴ پلاس، نسخه ارتقا یافته‌ای از آن را به نام شیائومی پد ۵ رونمایی کرد. این تبلت امروز در رویداد جهانی شرکت شیائومی معرفی شده است.

نمایشگر و طراحی

شیائومی Pad 5 با یک طراحی مدرن و جدید وارد رقابت شده است. حاشیه‌های دور نمایشگر در مقایسه با نسل گذشته فضای خیلی کمتری را اشغال کرده‌اند، در حالی که هنوز هم فضای کافی را نگهداری آسان در دست ارائه می‌کند. رنگ‌بندی این تبلت شامل دو رنگ خاکستری (Cosmic Gray) و سفید (Pearl White) می‌شود. از رندرهای منتشر شده توسط شیائومی می‌توان حدس زد که این دو رنگ خیلی زیبا و شیک هستند.

تبلت شیائومی پد ۵
تبلت شیائومی پد ۵

روی قاب پشتی تبلت Xiaomi Pad 5 یک دوربین تک لنزی ۱۳ مگاپیکسلی و روی قاب جلویی آن یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی حضور پیدا کرده است. نمایشگر این تبلت ۱۱ اینچی است که رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل، نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمس ۲۴۰ هرتزی را ارائه می‌کند. وقتی بدانید نمایشگر این تبلت از دو استاندارد Dolby Vision و HDR پشتیبانی می‌کند، خوشحال‌تر هم خواهید شد.

نمایشگر پد ۵ به یک قابلیت ویژه به نام True Display نیز مجهز است که عملکردی شبیه به فناوری True Tone اپل دارد. ایده توسعه آن‌ها نیز با یکدیگر مشابه است؛ شیائومی نیز True Display را با هدف کاهش نور آبی منتشر شده از سوی نمایشگر توسعه بخشیده تا تجربه دیداری بهتری را ارائه کند.

تبلت شیائومی پد ۵ به سیستم اسپیکر استریو چهارگانه مجهز است که صدای شفاف و بلندی را ایجاد می‌کند. در تکمیل دالبی ویژن، این تبلت از فناوری صوتی دالبی اتموس نیز پشتیبانی می‌کند تا هنگام تماشای ویدیوهای دالبی ویژن، تجربه صوتی فراگیری را به دست بیاورید.

شیائومی پد ۵ از قلم هوشمند پشتیبانی می‌کند

غول چینی در رویداد خبری خود همچنین از یک قلم هوشمند به نام Xiaomi Smart Pen نیز رونمایی کرد که فقط ۱۲.۲ گرم وزن دارد و به ۴۰۹۶ نقطه لمس حساس است. این قلم به دکمه‌‌هایی نیز مجهز شده که اجازه نوت‌برداری سریع، ثبت اسکرین شات یا جابجایی آسان بین قلم‌ها و پاک کن را به کاربر می‌دهد.

تبلت شیائومی پد ۵
تبلت شیائومی پد ۵

در بخش توان، Xiaomi Pad 5 از چیپست اسنپدراگون ۸۶۰ کوالکام با سرعت ۲.۹۶ گیگاهرتزی و رم ۶ گیگابایتی استفاده می‌کند. شما می‌توانید این تبلت را در دو نسخه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی تهیه کنید.

قیمت تبلت جدید شیائومی

نسخه ۱۲۸ گیگابایتی تبلت جدید شیائومی با قیمت ۳۴۹ یورو عرضه خواهد شد، در حالی که نسخه ۲۵۶ گیگابایتی ۳۹۹ یورو قیمت دارد.

شیائومی همراه با این تبلت از دو گجت هوشمند خانگی نیز رونمایی کرده است که شامل ویدیو پروژکتور هوشمند Mi Smart Projector 2 و روتر وای فای Xiaomi Mesh System AX3000 می‌شود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.