تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶
کد خبر : 6404

شروع فصل جدید "پنج ستاره" با حمید گودرزی و بدون جایزه‌های میلیونی

شروع فصل جدید "پنج ستاره" با حمید گودرزی و بدون جایزه‌های میلیونی

شروع فصل جدید “پنج ستاره” با حمید گودرزی و بدون جایزه‌های میلیونی ضبط مسابقه شبکه پنج سیما هفته آینده شروع می‌شود تا خودش را هرچه زودتر به آنتن برساند. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فصل جدید مسابقه “پنج ستاره” به تهیه‌کنندگی محمد قنبری احتمالاً پخش خودش را از ۱۷ بهمن‌ماه آغاز می‌کند؛ گروه مقدمات کار را فراهم کرده‌اند تا ضبط برنامه از پنجشنبه آینده (دهم بهمن‌ماه) شروع شود.
قرار است فصل جدید “پنج ستاره” با اجرای حمید گودرزی روزهای پنجشنبه و جمعه روی آنتن برود. این مسابقه در ۶۸ قسمت ۴۷ دقیقه‌ای تولید می‌شود که تعدادی از این قسمت برای پخش در نوروز ۱۳۹۹ خواهد بود.
قنبری تهیه‌کننده این مسابقه تلویزیونی اعلام کرد که متقاضیانی که مایل به شرکت در مسابقه “پنج ستاره”‌اند باید از طریق سایت شبکه ۵ وارد صفحه مسابقه شوند که دو پنجره دارد؛ پنجره شرکت‌کنندگان و پنجره تماشاچیان. شرکت‌کنندگان در ابتدا باید یکسری ضوابط و شرایط را بپذیرند و سپس در آزمون ورودی مسابقه شرکت کنند.
وی افزود: آزمون ورودی در نظر گرفته شده آزمونی کاملاً استاندارد است. متقاضیان باید در ۲۵ دقیقه ۵۰ سؤالی ..

شروع فصل جدید "پنج ستاره" با حمید گودرزی و بدون جایزه‌های میلیونی

ضبط مسابقه شبکه پنج سیما هفته آینده شروع می‌شود تا خودش را هرچه زودتر به آنتن برساند.

شروع فصل جدید "پنج ستاره" با حمید گودرزی و بدون جایزه‌های میلیونی – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فصل جدید مسابقه "پنج ستاره" به تهیه‌کنندگی محمد قنبری احتمالاً پخش خودش را از ۱۷ بهمن‌ماه آغاز می‌کند؛ گروه مقدمات کار را فراهم کرده‌اند تا ضبط برنامه از پنجشنبه آینده (دهم بهمن‌ماه) شروع شود.

قرار است فصل جدید "پنج ستاره" با اجرای حمید گودرزی روزهای پنجشنبه و جمعه روی آنتن برود. این مسابقه در ۶۸ قسمت ۴۷ دقیقه‌ای تولید می‌شود که تعدادی از این قسمت برای پخش در نوروز ۱۳۹۹ خواهد بود.

قنبری تهیه‌کننده این مسابقه تلویزیونی اعلام کرد که متقاضیانی که مایل به شرکت در مسابقه "پنج ستاره"‌اند باید از طریق سایت شبکه ۵ وارد صفحه مسابقه شوند که دو پنجره دارد؛ پنجره شرکت‌کنندگان و پنجره تماشاچیان. شرکت‌کنندگان در ابتدا باید یکسری ضوابط و شرایط را بپذیرند و سپس در آزمون ورودی مسابقه شرکت کنند.

وی افزود: آزمون ورودی در نظر گرفته شده آزمونی کاملاً استاندارد است. متقاضیان باید در ۲۵ دقیقه ۵۰ سؤالی را که برای آزمون ورودی در نظر گرفته شده است، جواب بدهند. پس از پایان زمان پاسخگویی سیستم در همان زمان سؤالات را تصحیح و نتیجه را اعلام می‌کند. اگر شرکت‌کننده به ۶۵ درصد از سؤالات پاسخ درست داده باشد، پذیرفته شده و ثبت‌نام خود را تکمیل می‌کند.

به گفته قنبری، در هر قسمت از این مسابقه ۲ شرکت‌کننده و حداقل ۱۰۰ تماشاچی حضور دارند.

"پنج‌ستاره" شبکه پنج سیما میلیونی و میلیاردی روی آنتن نمی‌رود و جایزه‌های خدماتی و کالای ایرانی را به شرکت‌کنندگان می‌دهد. چرا که به دنبال فرمایشات رهبری درباره مسابقات بخت‌آزمایی و دستور رئیس سازمان صداوسیما برای تجدیدنظر در مسابقه‌ها و برنامه‌های اسپانسری تلویزیون، این مسابقه تلویزیونی، آنتن را ترک کرد تا با ساختاری جدید برگردد. حالا "پنج‌ستاره" روزهای آماده‌سازی‌اش را می‌گذراند تا از اواسط دی‌ماه با اجرای حمید گودرزی دوباره روی آنتن برود.

مسابقه‌ای که از زمستان سال ۱۳۹۶ روی آنتن شبکه پنج سیما رفت و اشکان خطیبی در قدم اول اجرای این برنامه را برعهده گرفت. از ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ حمید گودرزی مجری "پنج ستاره" شد تا در آن شرکت‌کنندگان با استفاده از اطلاعات عمومی خود و پاسخ به سؤالات حمید گودرزی جایزه ۵۰ میلیونی مسابقه را به دست بیاورند. محمد قنبری تهیه‌کننده جدید این مسابقه تلویزیونی به خبرنگار تسنیم گفته بود محتوا همان اطلاعات عمومی است و جوایز میلیونی هم ندارد.

به تعبیر مجید اکبرشاهی مدیر گروه اجتماعی شبکه پنج سیما، بنای این مسابقه بر توجه و معرفی خدمات و کالای ایرانی است و شرکت‌کنندگان هم کالای ایرانی، جایزه می‌گیرند.

گردشگری تلویزیونی با "علیرام نورایی" به گیلان رسید/ "صبح بخیر ایران" مرا به مردم نزدیک می‌کندفریبا کوثری مدیر مدرسه و مرجانه گلچین نقش جدی "پرگار"/ سریال‌های تربیتی و آموزشی در اولویت تلویزیون + عکس

این مسابقه ۵ مرحله‌ای است و ۵ ستاره به شرکت‌کننده اختصاص داده می‌شود؛ جایزه نهایی در مرحله پنجم، خاص خواهد بود و تأکید برنامه‌سازان این است که دیگر از جایزه‌های میلیونی و میلیاردی خبری نیست.

همان‌طور که مدیر گروه اجتماعی شبکه پنج سیما چندی پیش اعلام کرد اپلیکیشن و ثبت‌نامی که شرکت‌کنندگان می‌کنند ارزش‌افزوده ندارد و هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌شود؛ اما به دلیل اینکه شرکت‌کننده مسابقه برنامه از اطلاعات عمومی بالاتری برخوردار باشد آزمونی می‌گیریم نوبت‌بندی می‌شوند و به برنامه می‌آیند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.