تاریخ انتشار: شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲

اگر با روند مهاجرت به استرالیا یا سایر کشورها آشنایی داشته باشید، بدون شک می‌دانید که دولت‌های مختلف هر ساله بسته به نیازهایشان تغییراتی را در مسیرهای مختلف به وجود میاورند. به دلیل متغیر بودن فاکتور اصلی تقریباً می‌توان گفت وضعیت موجود در هر دوره با دوره قبلی تفاوت‌هایی خواهد داشت. با توجه به اطلاعاتی

اگر با روند مهاجرت به استرالیا یا سایر کشورها آشنایی داشته باشید، بدون شک می‌دانید که دولت‌های مختلف هر ساله بسته به نیازهایشان تغییراتی را در مسیرهای مختلف به وجود میاورند. به دلیل متغیر بودن فاکتور اصلی تقریباً می‌توان گفت وضعیت موجود در هر دوره با دوره قبلی تفاوت‌هایی خواهد داشت. با توجه به اطلاعاتی که تا اینجا بیان کردیم، بدون شک می‌دانید برای بالا بردن شانس موفقیت در گرفتن ویزا، باید از جدیدترین اطلاعیه‌های منتشر شده با خبر باشید.

اگر این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید، با شرایط مهاجرتی استرالیا برای سال 2024 آشنا خواهید شد. تمامی داده‌هایی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، بر اساس آخرین اطلاعیه‌های صادر شده توسط اداره مهاجرت کشور مورد بحث هستند و می‌توانید از به روز بودنشان اطمینان کامل داشته باشید.

شرایط مهاجرتی استرالیا برای سال 2024

همان‌طور که در ابتدا بیان کردیم هر ساله و بسته به نیازهای موجود، وضعیت جذب مهاجران تغییر می‌کند. از آنجایی که به تازگی اطلاعیه‌هایی پیرامون موضوع مورد بحث صادر شده‌اند، بهتر است با شرایط مهاجرتی استرالیا برای سال 2024 آشنایی پیدا کنید. با نگاهی به داده‌هایی که اداره مهاجرت ارائه کرده می‌توان گفت، وضعیت جذب علاقه‌مندان مسیرهای کاری و سرمایه گذاری مناسب بوده و درخواست دهندگان جدید هم شانس قابل قبولی برای رسیدن به ویزای مد نظرشان را خواهند داشت؛ البته در صورتی که پیش نیازهای تعیین شده را به خوبی فراهم کرده باشند.

شاید برایتان جالب باشد شرایط مهاجرتی استرالیا برای 2024 به گونه‌ای تعیین شده که 142400 نفر از طریق ویزاهای کاری می‌توانند اقامت منطقه مورد بحث را به دست آورند. آیا به دنبال اطلاعات کاربردی بیشتری هستید؟ در این صورت بخش‌های بعدی را مطالعه نمایید.

 

شرایط ویزاهای کاری استرالیا در سال 2024

اشتغال در کشوری که اقتصادی قدرتمند و رو به رشد داشته باشد، یکی از ایده آل‌های افراد مختلف است. با وجود چنین وضعیتی، خیال مردم از ثبات موقعیت‌های موجود راحت است و به دلیل پویایی موجود، فرصت‌های متنوعی در اختیار متخصصان قرار می‌گیرد. با توجه به نکاتی که بیان کردیم، دور از انتظار نیست که هر ساله عده زیادی برای به دست آوردن ویزاهای کاری استرالیا وارد عمل می‌شوند.

به دلیل بالا بودن تعداد ساب کلاس‌های موجود، نمی‌توانیم تمامی آنها را در این بخش معرفی نماییم و به شما توصیه می‌کنیم برای رسیدن به اطلاعات دقیق و کامل پیرامون موضوع بحث، به سایت سازمان مهاجرتی سلکت ویزا مراجعه کرده و یا با مشاوران مجرب مجموعه از طریق مسیرهای ارتباطی در تماس باشید. در ادامه بخش‌هایی را آماده کرده‌ایم که با استفاده از آنها داده‌هایی کلی در مورد برخی از ویزاهای کاری پر طرف‌دار و شرایط مهاجرتی استرالیا برای سال 2024 به دست میاورید.

شرایط ویزاهای کاری دائم استرالیا در سال 2024

اگر بخواهیم به طور کلی در مورد ویزاهای کاری استرالیا و شرایط مهاجرتی استرالیا برای سال 2024 اطلاعاتی را بیان کنیم، باید بگوییم اداره مهاجرت روند چشمگیر و قابل توجهی که در سال 2023 طی کرد را ادامه خواهد داد. در دوره بیان شده شاهد صدور دعوت نامه‌ها و ویزاهای متعددی برای رشته‌های مختلف بودیم. ویزاهای 189 و 190 مسیرهایی هستند که عمده افراد موفق از میانشان بوده‌اند و به راحتی می‌توانید با استفاده از آنها اقامت دائم کشور مد نظر را به دست آورید.

اولین کاری که برای مطلع شدن از واجد شرایط بودن یا نبودتان باید انجام دهید، اطلاع پیدا کردن از کد شغلی و یافتن آن در لیست مشاغل مورد نیاز سال جدید است. در گام بعدی باید درخواست علاقه‌مندی خود را آماده کرده و به دولت مرکزی یا ایالت مد نظر ارسال نمایید. در EOI اطلاعاتی پیرامون سن، سابقه کاری و رزومه، میزان تسلط بر زبان و فاکتورهایی از این قبیل بیان کنید. حداقل امتیازی که بر اساس سیستم مشخص باید به دست آورید 65 می‌باشد.

شرایط مهاجرتی استرالیا برای سال 2024

شرایط ویزاهای کاری موقت استرالیا در سال 2024

برخی از افراد به دلایل مختلف سراغ استفاده از ویزاهای موقت کاری می‌روند و یا آنها را به عنوان جایگزین و سوپاپ اطمینانی برای خود می‌دانند تا در صورتی که موفق به استفاده از مسیرهای دائمی نشدند، همچنان شانس خود را برای مهاجرت در سال جاری حفظ کرده باشند. تقریباً می‌توان گفت بهترین گزینه در میان روندهای موجود، ساب کلاس 491 است.

آیا مدت زمان 5 سال برای آشنایی شما عزیزان با وضعیت بازار کار، میزان دستمزد دریافتی و تناسبش با مخارج، امکانات رفاهی و شرایط اجتماعی کفایت می‌کند؟ در این صورت به سراغ گزینه مناسبی آمده‌اید. با فراهم کردن حداقل 50 امتیاز و انتخاب ایالتی به عنوان مقصد خود، فرصت پیدا می‌کنید تا تمامی فاکتورهای بیان شده را به طور شخصی بسنجید.

اگر پس از حضورتان به این نتیجه رسیدید که مقصد مناسبی را برای خود انتخاب کرده‌اید، می‌توانید درخواستتان را برای تبدیل نوع اقامتتان به دائم ثبت نمایید. شرایط مهاجرتی استرالیا برای سال 2024 به گونه‌ای تعیین شده که افراد مستعد و متخصص شانس مناسبی برای استفاده از ویزای 491 دارند؛ تنها کاری که قبل از هر اقدامی پیرامون مسیر مورد بحث باید انجام دهید، چیزی نیست جز مشاوره گرفتن از افراد مجرب و آشنا با جزئیات این مجوز.

شرایط ویزاهای سرمایه گذاری استرالیا در سال 2024

با توجه به محدودیت‌هایی که در این اواخر برای ظرفیت‌های ویزاهای سرمایه گذاری به وجود آمد، بسیاری از افراد امید خود را به منظور موفقیت در این روند از دست دادند. حال باید به شما عزیزان این نوید را بدهیم که شرایط مهاجرتی استرالیا برای سال 2024 به گونه‌ای تغییر کرده که این مسیر جان تازه‌ای گرفته است.

آیا به دنبال آن هستید تا بدون انتقال سرمایه اولیه اقامت موقت کشور مورد بحث را به دست آورید و از مزایای متنوعی بهره ببرید؟ در این صورت باید به سراغ ساب کلاس 188 بروید. اگر نگران آن هستید که پس از اتمام مدت زمان مجاز حضورتان چگونه آن را تمدید و یا گسترش دهید، باید بگوییم ویزای 888 بهترین انتخاب برای رفع این مشکل خواهد بود. آیا نگران درست طی کردن مسیرهایی هستید که برای رسیدن به مجوزهای بیان شده باید پشت سر بگذارید؟

در این صورت به شما پیشنهاد می‌دهیم که از خدمات مجموعه مهاجرتی سلکت ویزا بهره ببرید. این سازمان با داشتن دفاتری در ایران و استرالیا، همواره همراه شما خواهد بود تا کمکتان کند به آنچه که می‌خواهید برسید. تنها کاری که باید برای دریافت مشاوره رایگان انجام دهید، ثبت اطلاعاتتان در سایت SelectVisa یا ارسال آنها از طریق اکانت‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام و لینکدین و یا تماس با شماره 02147706 است تا مشاوران این شرکت با شما ارتباط برقرار کنند.

 

 

خروج از نسخه موبایل