تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
کد خبر : 587550

شرایط فروش لاماری ایما در بورس با قیمت قبلی – آبان 1401

شرایط فروش لاماری ایما در بورس با قیمت قبلی – آبان 1401

شرایط فروش لاماری ایما در بورس با قیمت قبلی – آبان 1401 شرایط فروش لاماری ایما در بورس ویژه آبان 1401 اعلام شد. شرکت آرین پارس موتور شاسی بلند لاماری ایما را با همان قیمت قبلی به مشتریان عرضه می‌کند. شرکت آرین پارس موتور در ادامه طرح‌های فروش لاماری ایما قصد دارد مدل 1401 این

شرایط فروش لاماری ایما در بورس با قیمت قبلی – آبان 1401

شرایط فروش لاماری ایما در بورس ویژه آبان 1401 اعلام شد. شرکت آرین پارس موتور شاسی بلند لاماری ایما را با همان قیمت قبلی به مشتریان عرضه می‌کند.

شرکت آرین پارس موتور در ادامه طرح‌های فروش لاماری ایما قصد دارد مدل 1401 این شاسی بلند را از روز سه شنبه 24 آبان 1401 با همان قیمت قبلی در بورس کالا عرضه کند. در ادامه جزئیات شرایط فروش لاماری ایما را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش لاماری ایما در بورس ویژه آبان 1401

شرکت آرین پارس موتور در مرحله جدید عرضه لاماری ایما همانند مرحله قبلی این شاسی بلند را با قیمت 1 میلیارد و 94 میلیون تومان به بورس عرضه می‌کند. گفتنی است این شرکت در دوره قبلی که در ابتدای آبان ماه به اجرا رسید، حدود 200 دستگاه از لاماری ایما را در رنگ‌های سفید و مشکی به بورس عرضه کرد که بسیاری از مشتریان از این طرح استقبال کرده بودند.

توضیحات مهم:

  • در طرح جدید فروش لاماری ایما همانند دوره قبلی هر کد ملی فقط اجازه ثبت سفارش روی یکی از کدهای عرضه شده را خواهد داشت و به هر کد ملی نیز یک دستگاه خودرو ارائه می‌شود.
  • فرایند صدور سند و شماره‌گذاری خودرو نیز فقط به نام شخص خریدار انجام می‌شود.
  • مشتریان باید پرونده شخصی را ایجاد و آن را تکمیل کنند.
  • ضمن این که علاوه بر وجه خودرو، خریداران باید هزینه‌های 9 درصد مالیات ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها برای بیمه شخص ثالث، پلاک، مالیات و عوارض شماره گذاری و عوارض شهرداری را پرداخت کنند.
  • کلیه هزینه‌های خرید خودرو لاماری ایما از بورس کالا می‌بایست توسط شخص خریدار و از حساب بانکی وی پرداخت شود. همچنین شخص خریدار باید تمام هزینه‌ها را از طریق وب‌گاه و درگاه پرداخت الکترونیک به حساب شرکت آرین پارس موتور واریز کند.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.