تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
کد خبر : 66860

شرایط فروش جدید وانت نیسان و پادرا ویژه دهه فجر

شرایط فروش جدید وانت نیسان و پادرا ویژه دهه فجر

شرایط فروش جدید وانت نیسان و پادرا ویژه دهه فجرفروش ویژه وانت نیسان و پادرا ویژه دهه فجر ۱۴۰۰ اعلام شد. شرکت سایپا وانت نیسان و پیکاپ پادرا را از ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ به شکل پیش فروش به بازار عرضه می‌کند.
گرو..

شرایط فروش جدید وانت نیسان و پادرا ویژه دهه فجر

فروش ویژه وانت نیسان و پادرا ویژه دهه فجر ۱۴۰۰ اعلام شد. شرکت سایپا وانت نیسان و پیکاپ پادرا را از ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ به شکل پیش فروش به بازار عرضه می‌کند.

گروه خودروسازی سایپا در ادامه طرح‌های فروش محصولات شرکت زامیاد قصد دارد وانت نیسان و پیکاپ پادرا را به شکل پیش فروش ویژه دهه فجر از ساعت ۱۴ روز شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ به بازار عرضه کند. این محصولات از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا به فروش می‌رسند. همچنین این طرح فروش تا زمان تکمیل ظرفیت نیز ادامه خواهد داشت. در ادامه جزئیات این طرح فروش را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش ویژه وانت نیسان و پادرا

فروش ویژه وانت نیسان

در این طرح فروش نیسان تک سوز آپشنال با پیش‌پرداخت ۱۲۶ میلیون تومان، نیسان دوگانه سوز آپشنال با پیش‌پرداخت ۱۳۹ میلیون تومان و پادرا پلاس نیز با پیش‌پرداخت ۱۴۷ میلیون تومان با موعد تحویل اردیبهشت الی تیر سال ۱۴۰۱ به فروش می‌رسند. همچنین قیمت خودرو نیز قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان خواهد بود. گفتنی است زمان تحویل خودرو مطابق جدول بالا در هفته چهارم ماه‌های ذکر شده است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.