تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
کد خبر : 52142

سیستم مورد نیاز برای نصب ویندوز ۱۱ مشخص شد

سیستم مورد نیاز برای نصب ویندوز ۱۱ مشخص شد

سیستم مورد نیاز برای نصب ویندوز ۱۱ مشخص شد مایکروسافت پس از معرفی ویندوز ۱۱ بلافاصله سیستم مورد نیاز برای اجرای آن را منتشر کرد. مایکروسافت تایید کرده است که کاربران می‌توانند این نسخه از سیستم عامل را تحت یک به‌روزرسانی کاملاً رایگان دریافت کنند. البته باید در نظر داشته باشید که رایانه شخصی شما باید واجد شرایط باشد. حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب ویندوز در زیر موجود است.
مطالب مرتبط: دانلود ویندوز ۱۱ + آموزش نصب سیستم مورد نیاز برای نصب ویندوز ۱۱ پردازنده: پردازنده دو هسته یا بیشتر با فراکنس ۱ گیگاهرتز؛ سازگار با معماری ۶۴ بیت یا SoC رم: ۴ گیگابایت یا بیشتر حافظه: ۶۴ گیگابایت یا بیشتر (ممکن است که حافظه اضافی برای دانلود به‌روزرسانی‌ها یا فعال‌سازی ویژگی‌های ثانویه نیاز باشد) کارت گرافیک: سازگار با DirectX 12 یا بالاتر؛ همراه با پشتیبانی از درایور WDDM 2.0 نسخه TPM: ۲ نمایشگر: وضوح ۷۲۰p یا نمایشگری با ابعاد ۹ اینچ یا بیشتر؛ ۸ بیت بر هر کانال رنگ اتصال اینترنت: اتصال اینترنت برای دریافت به‌روزرسانی و همچنین دریافت برخی ویژگی‌های ثانویه الزامی است. پ.ن:‌ ویرایش Home ویندوز ۱۱ در اولین ..

مایکروسافت در ورژن های مختلف ویندوز در تلاش بوده است که یک سیستم عامل انعطاف پذیر برای انواع سیستم های کامپیوتری را ارائه نماید در این مقاله امکاناتی که برای ویندوز 11 مورد نیاز است را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد تا براساس سیستم کامپیوترتان در صورت امکان سیستم عاملتان را ارتقا دهید.

مایکروسافت پس از معرفی ویندوز ۱۱ بلافاصله سیستم مورد نیاز برای اجرای آن را منتشر کرد. مایکروسافت تایید کرده است که کاربران می‌توانند این نسخه از سیستم عامل را تحت یک به‌روزرسانی کاملاً رایگان دریافت کنند. البته باید در نظر داشته باشید که رایانه شخصی شما باید واجد شرایط باشد. حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب ویندوز در زیر موجود است.

سیستم مورد نیاز برای نصب ویندوز ۱۱

در زیر فهرستی از حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب و اجرای ویندوز ۱۱ را مشاهده می‌کنید.

پردازنده۱ گیگاهرتز یا بیشتر روی یک پردازنده یا سیستم روی چیپ ۶۴ بیتی
پردازشگر گرافیکیسازگار با DirectX 12 و درایور WDDM 2.0
رم۴ گیگ به بالا
حافظه داخلی۶۴ گیگ به بالا
فریمورUEFI و Secure Boot
TPMنسخه ۱.۲ یا ۲.۰
نمایشگررزولوشن HD و بزرگ‌تر از ۹ اینچ با ۸ بیت در هر کانال رنگی
اینترنتاتصال پایدار برای ویندوز ۱۱ هوم ادیشن ؛ اتصال اینترنت برای دریافت به‌روزرسانی و همچنین دریافت برخی ویژگی‌های ثانویه الزامی است.

شما می‌توانید با رفتن به صفحه تنظیمات ویندوز، سپس مسیر System > About، اطلاعات سیستم خودتان را به دست بیاورید. اما خود مایکروسافت نرم افزار رایگانی به نام PC Health Check را منتشر کرده که بدون دردسر به شما می‌گوید آیا ویندوز ۱۱ روی سیستم شما نصب خواهد شد یا خیر. وقتی این نرم افزار را نصب کردید، روی دکمه آبی رنگ Check Now کلیک کنید تا بررسی انجام شود و گزارش کاملی روی صفحه کامپیوتر شما ظاهر شود.

  • پ.ن:‌ ویرایش Home ویندوز ۱۱ در اولین استفاده به یک اتصال اینترنت و حساب مایکروسافت جهت پیکربندی اولیه نیازمند است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.