تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹
کد خبر : 64806

سوپر اپلیکیشن +nika چهاردهم بهمن‌ماه رونمایی می‌شود

سوپر اپلیکیشن +nika چهاردهم بهمن‌ماه رونمایی می‌شود

کافه دانش: شرکت تکنولوژی هوشمند نیکا (نیکاتک)، علاوه بر اینکه یکی از بزرگ‌ترین مراکز کارآفرینی و اشتغال را راه‌اندازی کرده، موفق شده با همکاری سازمان‌های مالی و دولتی، محصول مالی، بیمه‌ای و اداری هوشمند و دیجیتال کشور به نام اپلیکیشن +nika را طراحی کند و مورخ ۱۴ بهمن‌ماه به عرضه عمومی برساند. به گزارش روابط …

کافه دانش: شرکت تکنولوژی هوشمند نیکا (نیکاتک)، علاوه بر اینکه یکی از بزرگ‌ترین مراکز کارآفرینی و اشتغال را راه‌اندازی کرده، موفق شده با همکاری سازمان‌های مالی و دولتی، محصول مالی، بیمه‌ای و اداری هوشمند و دیجیتال کشور به نام اپلیکیشن +nika را طراحی کند و مورخ ۱۴ بهمن‌ماه به عرضه عمومی برساند.

به گزارش روابط عمومی نیکاتک، تیم مدیریتی و کارشناسان خبره این شرکت، با شناسایی نیازهای جامعه و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا در کوتاه‌ترین زمان یکی از بزرگ‌ترین مراکز کارآفرینی و اشتغال را راه‌اندازی کردند تا در جهت بهبود زندگی تمام افراد جامعه مؤثر باشند.

در این راستا نیکاتک با ایجاد سوئیچ Open API و زیرساخت‌های مبتنی بر آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، انواع پلتفرم‌های یکپارچه احراز هویت آنلاین و صدور گواهی امضای دیجیتال را جهت ارائه خدمات بانکی مانند افتتاح حساب بانکی و صدور کارت‌های اعتباری و تسهیلات فراهم کرد و اکنون آماده عقد قرارداد و واگذاری زیرساخت‌های متنوع به بانک‌ها و نئوبانک‌هاست.

نیکاتک برای طراحی سوپراپلیکیشن خود از جدیدترین برنامه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری استفاده کرده است. همچنین تلاش کرده نواقص و اختلالات نسخه پیشین را رفع کند تا این اپلیکیشن بستری مناسب برای ارائه خدمات حضوری و غیرحضوری از طریق دفاتر نمایندگی‌های سراسر کشور به هم‌وطنان باشد.

به همین منظور ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با دهه فجر مراسم آنلاین افتتاح و رونمایی از دفاتر نمایندگی و بهره‌برداری از خدمات نیکاتک و نیز سوپراپلیکیشن +nika با حضور مدیران بانکی و مسئولان کشور انجام خواهد شد.

انتشار خبر: کوروش جم

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.