تاریخ انتشار: پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۱۰

سریال Arcane رسماً برای فصل دوم تمدید شدپس از استقبال فوق العاده مخاطبین از فصل اول سریال Arcane، کمپانی نتفلیکس این سریال را برای فصل دوم تمدید کرد.
کمپانی‌های نتفلیکس (Netflix) و رایت گیمز به صورت ر..

سریال Arcane رسماً برای فصل دوم تمدید شد

پس از استقبال فوق العاده مخاطبین از فصل اول سریال Arcane، کمپانی نتفلیکس این سریال را برای فصل دوم تمدید کرد.

کمپانی‌های نتفلیکس (Netflix) و رایت گیمز به صورت رسمی اعلام کردند که فصل دوم سریال «آرکین» (Arcane)، مجموعه انیمیشنی آمریکایی فرانسوی که بر پایه بازی پرطرفدار لیگ افسانه‌ها (League of Legends) ساخته شده، در راه است.

در حالی که به غیر از خبر تایید رسمی ساخت فصل دوم جزئیات بیشتری منتشر نشده، اعلام گردیده که بازیگران «هیلی استنفیلد»، «الا پورنل» و «کتی لیونگ» که صداپیشگی نقش‌های مربوط به «وای»، «جینکس» و «کیتلین کیرامن» را بر عهده داشتند، همگی در فصل دوم نیز حضور خواهند داشت.

این خبر با توجه به استقبال بسیار مثبتی که فصل اول سریال Arcane از اولین روز انتشار خود در ۶ نوامبر ۲۰۲۱ دریافت کرد، نباید چندان غافلگیرکننده باشد؛ این سریال هم اکنون در لیست پربیننده‌ترین محصولات نتفلیکس در سراسر جهان قرار دارد.

این سریال توانست تحسین گسترده منتقدان دریافت کند که آن را به خاطر ترکیب زیبای نقاشی دستی، فناوری CGI، شخصیت پردازی و صداپیشگی عالی بازیگران ستایش کردند. فصل اول سریال Arcane در سه بخش که هر کدام شامل سه قسمت می‌شد توسط نتفلیکس انجام گردید که توانست پس از انتشار در مدت زمان کوتاهی از سریال کره‌ای بازی مرکب (Squid Game) پیشی بگیرد و به عنوان پربیننده‌ترین سریال حال و حاضر نتفلیکس معرفی شود.

منبع گجت نیوز

خروج از نسخه موبایل