تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
کد خبر : 15825

سرویس استریم بازی آمازون از سال آینده آغاز به کار می‌کند

سرویس استریم بازی آمازون از سال آینده آغاز به کار می‌کند

سرویس استریم بازی آمازون از سال آینده آغاز به کار می‌کند غول بزرگ دنیای تجارت الکترونیک مدتی است که قصد ورود به صنعت بازی را دارد و حالا طبق اخبار منتشر شده، سرویس استریم بازی آمازون (Amazon) از سال آینده آغاز به کار می‌کند.
سرویس استریم بازی آمازون قرار بود در سال جاری میلادی افتتاح شود اما به نظر می‌رسد کرونا ویروس باعث شده تا آن‌ها این مسئله را به تعویق بیندازند و زمان مناسب‌تری را انتخاب کنند.
تاخیر یک ساله سرویس استریم بازی آمازون – Amazon شرکت آمازون، ماه آینده دو بازی The New World و The Crucible را به بازار عرضه می‌کند که تا اینجا تبلیغات زیادی پیرامون آن‌ها انجام نگرفته اما در هر صورت نشان می‌دهد که این شرکت بزرگ تا چه اندازه به ورود به دنیای بازی علاقه‌مند است. جایی که این شرکت قرار است پر سر و صدا ظاهر شود، افتتاح سرویس استریم مورد انتظار و بزرگی است که شایعات هیجان انگیز مختلفی پیرامون آن می‌شنویم. این سرویس که هنوز تاریخ افتتاح مشخصی ندارد، قرار بود در سال ۲۰۲۰ کار خود را آغاز کند اما با توجه به اتفاقات اخیر و شیوع کرونا ویروس، این اتفاق احتمالا با یک سال تاخی..

سرویس استریم بازی آمازون از سال آینده آغاز به کار می‌کند

غول بزرگ دنیای تجارت الکترونیک مدتی است که قصد ورود به صنعت بازی را دارد و حالا طبق اخبار منتشر شده، سرویس استریم بازی آمازون (Amazon) از سال آینده آغاز به کار می‌کند.

سرویس استریم بازی آمازون قرار بود در سال جاری میلادی افتتاح شود اما به نظر می‌رسد کرونا ویروس باعث شده تا آن‌ها این مسئله را به تعویق بیندازند و زمان مناسب‌تری را انتخاب کنند.

تاخیر یک ساله سرویس استریم بازی آمازون – Amazon

شرکت آمازون، ماه آینده دو بازی The New World و The Crucible را به بازار عرضه می‌کند که تا اینجا تبلیغات زیادی پیرامون آن‌ها انجام نگرفته اما در هر صورت نشان می‌دهد که این شرکت بزرگ تا چه اندازه به ورود به دنیای بازی علاقه‌مند است. جایی که این شرکت قرار است پر سر و صدا ظاهر شود، افتتاح سرویس استریم مورد انتظار و بزرگی است که شایعات هیجان انگیز مختلفی پیرامون آن می‌شنویم. این سرویس که هنوز تاریخ افتتاح مشخصی ندارد، قرار بود در سال ۲۰۲۰ کار خود را آغاز کند اما با توجه به اتفاقات اخیر و شیوع کرونا ویروس، این اتفاق احتمالا با یک سال تاخیر رخ خواهد داد.

سرویس استریم بازی آمازون

بازی The New World

طبق اخبار منتشر شده از سوی نیویورک تایمز، این سرویس که فعلا با نام موقت پروژه تمپو (Project Tempo) شناخته می‌شود، در سال آینده به صورت کامل در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت اما آمازون در تلاش است تا یک نسخه اولیه (بتا) از آن را تا چند ماه آینده منتشر کند تا نقاط ضعف و قوت این سرویس شناخته شود.

پروژه تمپو یک سرویس بر اساس فضای ابری خواهد بود، چیزی شبیه گوگل استادیا (Google Stadia) و این در حالی است که آن سرویس نتوانست در بازار موفق ظاهر شود و حتی بسیاری از استادیا به عنوان یک پروژه شکست خورده یاد می‌کنند. اما آمازون به سرویس تمپو خوشبین است و پس از سرویس آمازون پرایم، از این سرویس بازی به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری در حوزه سرگرمی یاد می‌کند. پروژه تمپو با سرویس توییچ (Twitch) هم مرتبط خواهد بود که احتمالا می‌دانید مالکیت آن نیز در اختیار شرکت آمازون است.

همچنین مطالعه کنید:

آیا سرویس گوگل استادیا در برابر پلتفرم گیم استریمینگ xCloud مایکروسافت دوام می‌آورد؟

پس از عدم موفقیت گوگل استادیا، شرایط برای پروژه تمپو نیز چندان مناسب به نظر نمی‌رسد اما تا انتشار جزئیات بیشتر باید منتظر ماند. این سرویس در سال ۲۰۲۱ به صورت کامل افتتاح خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.