تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
کد خبر : 70544

سدان بی ام و i3 eDrive35L مدل ۲۰۲۲، به عنوان اولین سری ۳ برقی معرفی شد

سدان بی ام و i3 eDrive35L مدل ۲۰۲۲، به عنوان اولین سری ۳ برقی معرفی شد

سدان بی ام و i3 eDrive35L مدل ۲۰۲۲، به عنوان اولین سری ۳ برقی معرفی شدبی ام و i3 eDrive35L مدل ۲۰۲۲ به‌عنوان اولین مدل برقی BMW سری ۳ در راه بازار چین است. در ادامه شاهد مشخصات این سدان الکتریکی باشید..

سدان بی ام و i3 eDrive35L مدل ۲۰۲۲، به عنوان اولین سری ۳ برقی معرفی شد

بی ام و i3 eDrive35L مدل ۲۰۲۲ به‌عنوان اولین مدل برقی BMW سری ۳ در راه بازار چین است. در ادامه شاهد مشخصات این سدان الکتریکی باشید.

بی ام و به‌تازگی از بی ام و i3 eDrive35L مدل ۲۰۲۲ به‌عنوان اولین سری ۳ تمام برقی برای بازار چین رونمایی کرده است که تعداد خودروهای تمام الکتریکی گروه BMW را به ۶ مورد می‌رساند. این خودروساز آلمانی این خودرو را به‌عنوان یک گزینه ایده‌آل متناسب با نیازهای خاص مشتریان چینی توصیف کرده است.

خودروهای برقی بی ام و

فاصله بین دو محور بی ام و i3 eDrive35L به ۲,۹۶۶ میلی‌متر می‌رسد که ۱۱۰ میلی‌متر بیشتر از نسخه استاندارد این خودرو است. این سدان کامپکت ۴,۸۷۲ میلی‌متر طول دارد که فضای پای بیشتری را برای سرنشینان عقب به دنبال می‌آورد. این نکته مهمی برای مشتریان خودروهای چینی محسوب می‌شود.

به گفته BMW، این سدان تمام برقی علی‌رغم فاصله طولانی‌تر بین محورها و همچنین پیشرانه کم سر و صدای خود، مشابه نسخه استاندارد دینامیک رانندگی اسپرت، راحتی سرنشین در بلند مدت و امکانات شخصی‌سازی مختلف را ارائه خواهد داد. سایر ویژگی‌های این خودرو نیز کیفیت بالای ساخت، سطح قابل توجهی از خدمات و دوام طولانی هستند که به ادعای این خودروساز آلمانی، آن را به یک محصول منحصر به فرد در بازار خودروهای کامپکت پریمیوم تبدیل می‌کنند.

بی ام و i3 eDrive35L مدل 2022

بی ام و i3 eDrive35L مدل ۲۰۲۲ از پیشرانه مشترکی با خودروهای i4 ،iX3 و iX بهره می‌برد که توانایی تولید قدرت ۲۸۲ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتون‌متر را دارد. این خودروی الکتریکی طی ۶.۲ ثانیه از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت شتاب می‌گیرد. همچنین مجهز به یک باتری ۶۶.۱ کیلووات ساعت است که شعاع حرکتی ۵۲۶ کیلومتری را با خود به همراه می‌آورد. این باتری از فست شارژ DC تا ۹۵ کیلووات پشتیبانی می‌کند و در ۳۵ دقیقه از ۱۰ تا ۸۰ درصد شارژ می‌شود.

بی ام و i3 eDrive35L مدل 2022

پس از تنها ۱۰ دقیقه شارژ، انرژی مورد نیاز برای پیمودن مسافت ۹۷ کیلومتر برای این خودرو تامین خواهد شد و علاوه بر این‌ها، نرخ مصرف انرژی آن ۱۴.۳ کیلووات ساعت در ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است.

گفتنی است بی ام و i3 eDrive35L مدل ۲۰۲۲ متناسب با جاده‌های چین تعدیل و تنظیم شده و تیم تحقیق و توسعه شرکت مشترک برلیانس و بی ام و، بعضی از اجزای آن را با نیازهای مشتریان چینی تطبیق داده است. i3 eDrive35L در ماه مه پیش رو در چین عرضه خواهد شد و تولید آن بر عهده کارخانه شرکت مذکور در شنیانگ خواهد بود.

بی ام و i3 eDrive35L مدل 2022

قیمت این سدان الکتریکی نیز در تاریخ نزدیک‌تری به شروع فروش آن به اشتراک گذاشته می‌شود، ولی همان‌طور که انتظار می‌رود، با قیمت بالاتری نسبت به مدل درون‌سوز در دسترس قرار خواهد گرفت. مدل درون‌سوز این خودرو در چین دارای قیمت پایه حدود ۲۹,۴۰۰ دلار معادل ۴۶ هزار دلار است.

همچنین بخوانید:

مرسدس بنز EQS یا BMW iX؛ لاکچری‌ترین خودرو برقی جهان کدام است؟

منبع :Autoevolutionمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.