تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
کد خبر : 586885

سایپا آریو اتوماتیک صفر کیلومتر مدل 1400 به بازار آمد + قیمت

سایپا آریو اتوماتیک صفر کیلومتر مدل 1400 به بازار آمد + قیمت

سایپا آریو اتوماتیک صفر کیلومتر مدل 1400 به بازار آمد + قیمت سایپا آریو اتوماتیک صفر کیلومتر مدل 1400 به بازار آمد. در ادامه قیمت سایپا آریو اتوماتیک صفر کیلومتر در بازار ایران را بررسی خواهیم کرد. گروه خودروسازی سایپا در دوره قبلی واردات، زوتی Z300 را به بازار ایران عرضه کرد تا بتواند با

سایپا آریو اتوماتیک صفر کیلومتر مدل 1400 به بازار آمد + قیمت

سایپا آریو اتوماتیک صفر کیلومتر مدل 1400 به بازار آمد. در ادامه قیمت سایپا آریو اتوماتیک صفر کیلومتر در بازار ایران را بررسی خواهیم کرد.

گروه خودروسازی سایپا در دوره قبلی واردات، زوتی Z300 را به بازار ایران عرضه کرد تا بتواند با هیوندای الانترا MD و میتسوبیشی لنسر به رقابت بپردازد؛ اما این سدان چینی نتوانست در مقابل رقبای ژاپنی و کره‌ای خود به پیروزی برسد. در همین راستا شرکت سایپا نسخه‌های بعدی این خودرو را با قیمت کمتری به فروش رساند تا بتواند نگاه مشتریان بیشتری را به خود جلب کند، اما همین موضوع باعث ضرر خریداران اولیه آن شد.

در ادامه، سایپا زوتی Z300 وارداتی را به آریو نسخه مونتاژی تبدیل کرد، اما حذف آپشن‌های رفاهی باعث شد فروش این خودرو باز هم کاهش یابد. سایپا آریو طی سال‌های 1394 تا 1398 با پیشرانه‌های 1.5 لیتری و 1.6 لیتری به همراه گیربکس‌های 5 سرعته دستی و 4 سرعته اتوماتیک به بازار عرضه شد. از دلایل شکست این خودرو در بازار ایران نیز می‌توان به خدمات پس از فروش نامناسب، نداشتن تنوع رنگی، بازاریابی ضعیف و کمبود امکانات رفاهی اشاره کرد.

قیمت سایپا آریو اتوماتیک صفر کیلومتر مدل 1400

مدتی قبل مدیرعامل سایپا از برنامه این خودروساز برای تولید 90 دستگاه سایپا آریو خبر داده بود که در همین راستا به تازگی مدل‌های تولید شده از سایپا آریو صفر کیلومتر مدل 1400 به مشتریان تحویل داده شد. البته طبق آگهی‌های فروش، این خودرو با قیمت حدود 400 تا 500 میلیون تومان و گران‌تر از سایپا شاهین در بازار آزاد خرید و فروش می‌شوند.

سایپا آریو اتوماتیک

تمام این 90 دستگاه از سایپا آریو مدل 1400 در رنگ سفید به تولید رسیدند و بدون هیچ تنوع رنگی در قالب تیپ اتوماتیک به مشتریان تحویل داده شدند. گفتنی است طبق آگهی‌های فروش این خودرو در فضای مجازی، برخی از مشتریان برای این سایپا آریو صفر کیلومتر مدل 1401 قیمت‌های 425 میلیون، 496 میلیون، 508 میلیون، 515 میلیون و 520 میلیون تومان را نیز در نظر گرفته‌اند.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.