تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
کد خبر : 58054

سانگ یانگ موسو ۲۰۲۲ فیس لیفت برای رقابت با تویوتا هایلوکس به بازار عرضه شد

سانگ یانگ موسو ۲۰۲۲ فیس لیفت برای رقابت با تویوتا هایلوکس به بازار عرضه شد

سانگ یانگ موسو ۲۰۲۲ فیس لیفت برای رقابت با تویوتا هایلوکس به بازار عرضه شدسانگ یانگ موسو ۲۰۲۲ فیس لیفت به بازار عرضه شد. این پیکاپ کره‌ای برای رقابت با تویوتا هایلوکس و فورد رنجر در نسخه فیس لیفت به‌ر..

سانگ یانگ موسو 2022سانگ یانگ موسو ۲۰۲۲ فیس لیفت برای رقابت با تویوتا هایلوکس به بازار عرضه شد

سانگ یانگ موسو ۲۰۲۲ فیس لیفت به بازار عرضه شد. این پیکاپ کره‌ای برای رقابت با تویوتا هایلوکس و فورد رنجر در نسخه فیس لیفت به‌روزرسانی‌های متعددی را تجربه کرده است.

شرکت کره‌ای سانگ یانگ از سال ۲۰۱۸ پیکاپ موسو را به بازار عرضه می‌کند که این خودرو طبق پلتفرم رکستون طراحی شده و در واقع نسخه پیکاپ رکستون به‌شمار می‌رود. این خودروساز کره‌ای اکنون برای اینکه بتواند با تویوتا هایلوکس و فورد رنجر بهتر از قبل به رقابت بپردازد در نسخه فیس لیفت آن به‌روزرسانی‌های متعددی را در نظر گرفته است.

مشخصات سانگ یانگ موسو ۲۰۲۲ فیس لیفت

سانگ یانگ موسو 2022

سانگ یانگ موسو ۲۰۲۲ در نسخه فیس لیفت اکنون از جلوپنجره بزرگ کرومی و سپر جدید به همراه مه‌شکن‌های عمودی بهره می‌برد، اما از لحاظ فنی این پیکاپ کره‌ای نسبت به قبل تغییری پیدا نکرده و همچنان به همان موتور ۲.۲ لیتری ۴ سیلندر توربودیزل مجهز است که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۸۰ اسب بخار و گشتاور ۴۲۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس ۶ سرعت دستی نیز قدرت تولیدی از پیشرانه را به چرخ‌ها منتقل می‌کند، اما مشتریان می‌توانند مدل ۶ سرعت اتوماتیک آن را نیز سفارش دهند.

سانگ یانگ موسو 2022

سانگ یانگ موسو ۲۰۲۲ با گیربکس دستی ظرف مدت ۱۱.۳ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد که این مدت زمان با گیربکس اتوماتیک حدود ۱۱.۹ ثانیه اعلام شده است، اما بیشتر از بحث شتاب، موضوع توانایی حمل بار این پیکاپ برای مشتریان بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد که در این زمینه موسو در وضعیت مناسبی قرار دارد؛ چرا که این پیکاپ کره‌ای قادر است تا یک تن بار را حمل کند و ظرفیت یدک‌کشی آن نیز تا ۳.۵ تن خواهد بود.

سانگ یانگ موسو 2022

در زمانی که خودرو بدون بار باشد، مصرف سوخت آن به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر به حدود ۹.۵ لیتر خواهد رسید. برای این خودرو سامانه چهار چرخ محرک تطبیقی نیز در نظر گرفته شده است که اگر کاهش کشش را تشخیص دهد می‌تواند نیرو را فقط به چرخ‌های جلو منتقل کند.

سانگ یانگ موسو 2022

مشتریان سانگ یانگ موسو ۲۰۲۲ می‌توانند آن را در ۴ تیپ مختلف شامل EX، ربل، ساراسن و راینو سفارش دهند. قیمت تیپ پایه EX در بریتانیا از حدود ۲۳ هزار و ۴۹۵ پوند آغاز می‌شود که به شکل استاندارد از بلوتوث، سنسور باران، چراغ‌های جلوی اتوماتیک و رینگ‌های ۱۷ اینچی آلیاژی نیز بهره می‌برد.

سانگ یانگ موسو 2022

برای تیپ ساراسن نیز قیمت حدود ۳۰ هزار و ۴۹۵ پوند در نظر گرفته شده که از ویژگی‌های ظاهری خاصی نظیر رینگ‌های ۱۸ اینچی جدید، شیشه‌های دودی و پکیج مشکی‌رنگ برخوردار است. همچنین این تیپ در داخل نیز از نمایشگر ۹.۲ اینچی اطلاعاتی-سرگرمی، گرم‌کن صندلی‌های عقب، گرم‌کن و تهویه صندلی‌های جلو، تودوزی چرمی ناپا و کنترل تهویه دو منطقه‌ای بهره می‌برد.

سانگ یانگ موسو 2022

راینو به عنوان بالاترین تیپ سانگ یانگ موسو ۲۰۲۲ محسوب می‌شود که قیمت پایه آن از ۳۱ هزار و ۴۵ پوند شروع خواهد شد. همچنین مشتریان فقط برای این تیپ می‌توانند اتاق بار کشیده را سفارش دهند که باعث می‌شود طول قسمت بار آن حدود ۳۱ سانتی‌متر افزایش پیدا کند. این تیپ به شکل استاندارد به گیربکس اتوماتیک مجهز شده و از برچسب‌های Rhino روی بدنه و لاستیک‌های آفرودی روی رینگ‌های ۱۷ اینچی بهره می‌برد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.