سامسونگ گلکسی جی ۲ کور ۲۰۲۰ با دو برابر ظرفیت داخلی و اندروید ۸ رونمایی شد سامسونگ سرانجام از گوشی گلکسی جی ۲ کور ۲۰۲۰ – Samsung Galaxy J2 Core 2020 با مشخصات مشابه نسل قبل و قیمت بسیار پایین در هند رونمایی کرد.
نسل قبلی سری جی ۲ کور در سال ۲۰۱۸ رونمایی شده بود و حالا سامسونگ بدون ایجاد تغییرات مهمی در مشخصات آن گوشی، نسل جدید را رونمایی کرده و کاربران کشور هند بازار هدف این اسمارت فون ارزان قیمت محسوب می‌شوند. سیستم عامل اندروید Go بر روی سامسونگ گلکسی جی ۲ کور ۲۰۲۰ نصب شده تا کاربران بتوانند بهترین کارایی را از امکانات سخت افزاری محدود آن دریافت کنند.

مشابه نسل گذشته، یک نمایشگر ۵ اینچی ال سی دی با رزولوشن ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسل در مدل جدید گلکسی J2 کور نیز دیده می‌شود. در لیست مشخصات رسمی از سوی سازنده اشاره‌ای به قرار گرفتن پنل محافظ گوریلا گلس بر روی نمایشگر نشده اما بایکس توجه به این که نسل قبلی از این ویژگی برخوردار بود، احتمالا این بار نیز شاهد همان سطح از محافظت در برابر خط و خش خواهیم بود. حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر شاید برای کاربران امروزی بسیار عجیب به نظر برسند..

سامسونگ گلکسی جی ۲ کور ۲۰۲۰ با دو برابر ظرفیت داخلی و اندروید ۸ رونمایی شد

سامسونگ سرانجام از گوشی گلکسی جی ۲ کور ۲۰۲۰ – Samsung Galaxy J2 Core 2020 با مشخصات مشابه نسل قبل و قیمت بسیار پایین در هند رونمایی کرد.

نسل قبلی سری جی ۲ کور در سال ۲۰۱۸ رونمایی شده بود و حالا سامسونگ بدون ایجاد تغییرات مهمی در مشخصات آن گوشی، نسل جدید را رونمایی کرده و کاربران کشور هند بازار هدف این اسمارت فون ارزان قیمت محسوب می‌شوند. سیستم عامل اندروید Go بر روی سامسونگ گلکسی جی ۲ کور ۲۰۲۰ نصب شده تا کاربران بتوانند بهترین کارایی را از امکانات سخت افزاری محدود آن دریافت کنند.

مشابه نسل گذشته، یک نمایشگر ۵ اینچی ال سی دی با رزولوشن ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسل در مدل جدید گلکسی J2 کور نیز دیده می‌شود. در لیست مشخصات رسمی از سوی سازنده اشاره‌ای به قرار گرفتن پنل محافظ گوریلا گلس بر روی نمایشگر نشده اما بایکس توجه به این که نسل قبلی از این ویژگی برخوردار بود، احتمالا این بار نیز شاهد همان سطح از محافظت در برابر خط و خش خواهیم بود. حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر شاید برای کاربران امروزی بسیار عجیب به نظر برسند، اما سامسونگ هنوز هم به استفاده از آنها اصرار داشته و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بر روی حاشیه بالا وجود خواهد داشت.

سامسونگ گلکسی جی ۲ کور ۲۰۲۰ تنها یک گیگابایت حافظه رم دارد!

دوربین پشتی گلکسی جی ۲ کور ۲۰۲۰ یک سنسور ۸ مگاپیکسلی و یک لنز مجهز به فناوری فوکوس خودکار خواهد داشت که قابلیت فیلمبرداری فول اچ دی با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را به کاربر می‌دهد. از حیث ظرفیت داخلی کاربران دو برابر فضای بیشتری نسبت به مدل قبلی دریافت خواهند کرد و از ۱۶ گیگابایت ظرفیت داخلی این دیوایس، ۱۱.۷ گیگابایت در اختیار کاربر خواهد بود؛ البته در اندروید گو می‌توانید اپلیکیشن‌ها و محتوای اضافه را از طریق قابلیت اسمارت منیجر به کارت‌های حافظه منتقل کنید.

سامسونگ گلکسی جی ۲ کور ۲۰۲۰ طبق گفته‌ی سازنده از کارت‌های میکرو اس دی تا ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت پشتیبانی می‌کند. پردازنده اگزینوس ۷۵۷۰ چهار هسته‌ای به عنوان مغز متفکر گوشی ارزان قیمت سامسونگ عمل می‌کند. این پردازنده از یک چیپ ۱۴ نانومتری با چهار هسته Cortex-A53 و پردازشگر گرافیکی Mali-T720 تشکیل شده است. در کمال تعجب تنها یک گیگابایت حافظه رم درون این گوشی تعبیه شده که البته با توجه به برچسب قیمتی آن، انتظار چندانی هم از آن نمی‌رفت.

باتری Samsung Galaxy J2 Core 2020 دارای ظرفیت ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که توان لازم برای ۱۴ ساعت مرور وب از طریق شبکه ال تی ای و کمی بیشتر از طریق وای فای ۲.۴ گیگاهرتزی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. البته برخلاف اسمارت فون های امروزی می‌توانید باتری جی ۲ کور ۲۰۲۰ را خارج کنید و از یک باتری ذخیره در صورت نیاز استفاده کنید

قیمت گلکسی J2 Core 2020 تمام نقاط منفی آن را پوشش می‌دهد

از حیث سیستم ‌عامل سامسونگ همچنان هم به سراغ نسخه‌های جدید نرفته و درست مشابه نسل قدیمی گلکسی جی ۲ کور این گوشی نیز از اندروید ۸ اوریو گو ادیشن برخوردار است. سامسونگ گلکسی جی ۲ کور ۲۰۲۰ از اتصال ال تی ای با دو سیم‌کارت به طور همزمان پشتیبانی می‌کند که البته در گاه جداگانه‌ای نیز برای کارت اس دی در آن تعبیر شده است. کاربران می‌توانند Samsung Galaxy J2 Core 2020 را با قیمتی در حدود ۸۳ دلار در رنگ‌های طلایی، مشکی و آبی سفارش دهند و البته تنها مدل قابل خریداری نیز نیز دارای ۱ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت ظرفیت داخلی خواهد بود.

-: گجت نیوز

خروج از نسخه موبایل