تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۳:۴۱
کد خبر : 66150

ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ ، سرانجام امسال می‌آید

ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ ، سرانجام امسال می‌آید

ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ ، سرانجام امسال می‌آید مدت‌هاست که کاربران منتظر رونمایی از ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ هستند و حالا خبر رسیده است که Google Pixel Watch امسال به دست کاربران خواهد..

ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ ، سرانجام امسال می‌آید

مدت‌هاست که کاربران منتظر رونمایی از ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ هستند و حالا خبر رسیده است که Google Pixel Watch امسال به دست کاربران خواهد رسید.

ساعت هوشمند گوگل پیسکل واچ یک از گجت‌هایی است که بسیاری از کاربران چشم انتظار آن هستند و از سال ۲۰۱۸ شایعات مربوط به آن شنیده شده است. هرچند که متاسفانه هر چند وقت یکبار فقط اطلاعات پراکنده‌ای در رابطه با آن منتشر میشد و خود گوگل هم به صورت رسمی در مورد با زمان رونمایی از این گجت پوشیدنی اظهار نظر نمی‌کرد.

حالا Jon Prosser که از افشاگران مطرح دنیای فناوری است اعلام کرده که این ساعت هوشمند بالاخره در ۵ خرداد ماه ۱۴۰۱ رونمایی خواهد شد. پیشتر گفته میشد که گوگل می‌خواهد از این ساعت در کنار سری پیکسل ۶ رونمایی کند، ولی این اتفاق نیفتاد و این اولین بار است که یک تاریخ قطعی برای پرده‌برداری از این ساعت اعلام می‌شود.

خود Jon Prosser هم گفته است که به تاخیر افتادن محصولات گوگل اتفاقی عجیب نیست؛ اما او امیدوار است که این اتفاق این بار برای ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ تکرار نشود.

منبع :GSMArenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.