تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳

فهرست۱ با میدکس بیشتر آشنا شوید۱.۱ میدکس و افزایش رقابت تجاری۲ زیار دکور به عنوان برترین غرفه میدکس معرفی گردید۳ زیار دکور برترین وبسایت فعال حوزه دکوراسیون داخلی میدکس یا همان نمایشگاه بین المللی معماری و دکوراسیون داخلی در دی ماه سال ۱۴۰۰ در تهران برگزار گردید و صاحبان صنایع مرتبط برای معرفی محصولات و …

میدکس یا همان نمایشگاه بین المللی معماری و دکوراسیون داخلی در دی ماه سال ۱۴۰۰ در تهران برگزار گردید و صاحبان صنایع مرتبط برای معرفی محصولات و برندهای خود در این نمایشگاه حضور یافتند. زیار دکور نیز به عنوان یکی از جوان ترین و فعال ترین مجموعه هایی که در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و فروش محصولاتی از جمله پارکت لمینت، پوستر دیواری و کاغذ دیواری فعالیت می کند در این نمایشگاه حاضر گردید.

این نمایشگاه هر ساله در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شده و برترین غرفه ها نیز در نهایت معرفی می شوند. معرفی یک غرفه به فعالیت تیم، کیفیت محصولات، رضایت مخاطبان از سلایق و محصولات ارائه شده و مسائلی از این دست بستگی دارد. در ادامه به بررسی جزییات حاکم بر نمایشگاه بین المللی معماری و دکوراسیون داخلی (میدکس ۲۰۲۲) در تهران خواهیم پرداخت.

با میدکس بیشتر آشنا شوید

برای اینکه اهمیت این مطالب را بیش از پیش دریابید بهتر است تا بیشتر با میدکس آشنا شوید. نمایشگاه‌‌‌های تجاری از جمله نمایشگاه بین المللی معماری و دکوراسیون داخلی فرصت‌ ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم می کند تا محصولات خود را در سطح قابل توجهی عرضه نموده و با سایر فعالان و رقبای حوزه‌ کاری خود ارتباط برقرار کنند.

دوازدهمین دوره نمایشگاه بین ‌المللی معماری و دکوراسیون داخلی در تاریخ ۲۱ الی ۲۴ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌المللی تهران آغاز بکار نمود و فعالان و صاحب ‌نظران حوزه معماری و طراحی داخلی را در محیطی تخصصی و تجاری گرد هم آورد.

لازم است بدانید که این نمایشگاه با استقبال فراوان فعالان داخلی و بین ‌المللی و همچنین اخذ تاییدیه اتحادیه جهانی نمایشگاه‌ های بین‌المللی (UFI) مواجه گردید و در سال گذشته (۲۰۲۱) با حضور ۱۵۰ شرکت برگزار گردید.

در نمایشگاه میدکس، شرکت‌های داخلی و بین‌المللی باید محصولات، توانایی ها، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه کنند. قطعا کسانی که در این نمایشگاه ها شرکت می کنند حرفی برای گفتن دارند و می توانند روی کیفیت محصولات خود و جلب رضایت مشتریان حساب باز کنند. زیار دکور نیز با توجه به حسن خدمت خود و معرفی بهترین برندهای ممکن در عرصه طراحی، تولید و فروش پارکت، پوستر دیواری و کاغذ دیواری در این نمایشگاه شرکت نمود.

میدکس و افزایش رقابت تجاری

نمایشگاه میدکس محل گرد آمدن برترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان محصولات معماری و طراحی داخلی است. باتوجه به اینکه تولید کنندگان برتر محصولات دکوراسیون داخلی در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند امکان تعامل آن ها با یکدیگر بیشتر شده و این امر علاوه بر اینکه دیدگاه واضح تری برای هر کدام از آن ها در عرصه معماری و طراحی داخلی ایجاد می کند باعث افزایش رقابت تجاری نیز می گردد.

هر کدام از عرضه کنندگان و صاحبان برندهای مرتبط با معماری و طراحی داخلی سعی می کنند کیفیت محصولات خود را ارتقا بخشیده و قیمت های ایده آل تری را هم تعیین نمایند. همچنین باعث آشنایی آن ها با خریداران شده و می توانند از نزدیک با آن ها تعامل داشته باشند. این مسئله بسیاری از ابهامات پروسه فروش را رفع می کند و تولید کنندگان و عرضه کنندگان نیز دیدگاه واقع بینانه تری نسبت به نیاز واقعی مشتریان پیدا خواهند کرد.

زیار دکور به عنوان برترین غرفه میدکس معرفی گردید

همه ساله و بعد از برگزاری نمایشگاه میدکس، برترین غرفه ها از حیث ویژگی های مختلف معرفی می شوند. امسال زیار دکور به عنوان جوان ترین و پرفروش ترین غرفه انتخاب گردید. فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی زیار دکور ارائه کننده انواع مختلفی از محصولات دکوراسیون داخلی از جمله پارکت لمینت، کاغذ دیواری و پوستر دیواری است. این مجموعه سعی نموده است تا محصولات خود را از بهترین و معتبرترین برندهای داخلی و خارجی به کاربران عرضه نماید.

همچنین قیمت مناسب محصولاتی که در این مجموعه عرضه می شوند و ضمانت نامه ای که از جانب مجموعه به دست مشتری می رسد از دیگر عوامل افزایش رضایت مشتریان و افزایش میزان فروش در نمایشگاه میدکس می باشد.

جوان بودن اعضای تیم نیز باعث شده است تا اغلب محصولاتی که در این مجموعه عرضه می شوند مناسب روحیات و سلایق جوانان باشد به عنوان مثال می توان به طرح ها و محصولاتی اشاره کرد که مناسب سبک های نوین از جمله سبک معاصر، مدرن و مینیمال است. شما نیز می توانید جهت خرید محصولات مورد نظر از طریق همین وب سایت اقدام نمایید.

زیار دکور برترین وبسایت فعال حوزه دکوراسیون داخلی

پیش از این نیز نام زیار دکور در بسیاری از وبسایت ها به عنوان برترین وبسایت فعال در حوزه دکوراسیون داخلی درخشیده است که از جمله آنها میتوان به شماره ۱ شدن در لیست اعلامی وبسایت تاپ ۱۰ ایرانی و شماره ۱ شدن در لیست ۱۰ سایت برتر فروش پوستر دیواری و کاغذ دیواری اعلام شده توسط وبسایت سئو دمو اشاره نمود  که نشان دهنده بی نظیر بودن این مجموعه در عملکرد، کیفیت و خدمات پس از فروش است.

 

خروج از نسخه موبایل