ریگان خودرو با یک آپدیت، مشکل شتاب و مصرف بالای خودروهای کوپا را حل می‌کند خودروهای کوپا با مشکلاتی چون مصرف سوخت و انتشار آلایندگی بالا برای مالکان خود دردسرساز شده‌اند، اما اکنون ریگان خو..

ریگان خودرو با یک آپدیت، مشکل شتاب و مصرف بالای خودروهای کوپا را حل می‌کند

خودروهای کوپا با مشکلاتی چون مصرف سوخت و انتشار آلایندگی بالا برای مالکان خود دردسرساز شده‌اند، اما اکنون ریگان خودرو با یک آپدیت توانست مشکلات این شاسی بلندها را برطرف کند.

در سال ۱۳۹۷ رقابت شدیدی برای عرضه خودروهای وارداتی در بازار ایران شکل گرفت. از این رو گروه ریگان خودرو قصد داشت با عرضه خودرو جدیدی به نام کوپا نگاه مشتریان را به خود جلب کند. کوپا T210 که در واقع نسخه کوپه از کراس اور چینی زوتی T600 Coupe به شمار می‌رود به عنوان یکی از پر آپشن‌ترین محصولات چینی بازار در آن زمان روانه بازار شد. هرچند عرضه کوپا توسط ریگان خودرو حواشی زیادی را به همراه داشت، اما سرانجام تعداد زیادی از این خودرو به مشتریان تحویل داده شد و هم‌اکنون مالکان آنها در سطح کشور با آن تردد می‌کنند.

جزئیات رفع مشکلات خودروهای کوپا

پس از این که این خودرو به شکل محدود به بازار عرضه شد، مالکان با مشکلات عملکردی آن نظیر نسبت مصرف سوخت بالا، نقص در منیفولد دود خروجی و آلایندگی بالا مواجه شدند که البته کیفیت پایین بنزین موجود در کشور نیز در شکل‌گیری چنین مشکلاتی تاثیر زیادی داشت.

متخصصان شرکت ریگان خودرو در همین رابطه مشکلات خودروهای کوپا را مورد بررسی قرار دادند و پس از مدتی با ارائه آپدیتی جدید توانستند بسیاری از این مشکلات را رفع کنند. از تغییراتی که ریگان خودرو برای رفع مشکلات خودروهای کوپا اعمال کرد می‌توان به آپدیت‌هایی چون سیستم ECU و تغییر شاخص در معیار آلایندگی خودرو طبق شرایط فعلی اشاره کرد. همچنین متخصصان با هدف افزایش راندمان موتور برای پیشرانه این خودروها نیز تغییرات مکانیکی را در نظر گرفتند.

گفتنی است ریگان خودرو هم‌اکنون بالغ بر ۱۰۰ دستگاه خودرو را آپدیت کرده که از نتایج چشمگیر این آپدیت می‌توان به کاهش حدود ۵۰ درصد آلودگی مونواکسید کربن، افزایش راندمان موتور در شتاب‌گیری و کاهش مصرف سوخت اشاره کرد. از این رو مالکان خودروهای کوپا بدون مشکل در گارانتی می‌توانند این آپدیت را روی خودروی خود اعمال کرده و عملکرد آن را ارتقا دهند. علاوه بر مرکز خدمات پس از فروش مرکزی شرکت ریگان خودرو، یک مرکز خدمات در شرق تهران (آجودانیه) و یک مرکز در استان گلستان به مالکان این خودروها خدمات ارائه می‌کنند.

منبعkhodrobankمنبع گجت نیوز

خروج از نسخه موبایل