تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۶:۴۵
کد خبر : 34297

ریلمی V15 رسماً معرفی گردید

ریلمی V15 رسماً معرفی گردید

ریلمی V15 رسماً معرفی گردیدریلمی V15 که با اسم رمز ریلمی کوی (Koi) شناخته می‌شد، رسماً معرفی گردید. مدت زمانی هست که اخبار پیرامون این دستگاه منتشر می‌شود و خصوصیات آن پیش‌ از این فاش شده بود. حال که این محصول در چین عرضه شده است، می‌توان نگاه نزدیک‌تری به آن داشت. همان‌طور که پیش از این مشخص شده بود، ریلمی V15 یک گوشی میان رده است. صفحه‌نمایش سوپر امولد و تراشه‌ای با قابلیت ۵G دو مورد از خصوصیات بارز این دستگاه هستند.
قبل از هر چیز می‌توان در مورد قیمت ریلمی V15 صحبت کرد. این گوشی در زمینه پیکره‌بندی حافظه موقت و داخلی در دو گزینه ۶/۱۲۸ و ۸/۱۲۸ در دسترس قرار می‌گیرد. یک اتفاق خوب، انتخاب ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت به‌عنوان حداقل گزینه برای حافظه داخلی است. نسخه ۶/۱۲۸ قیمتی برابر با ۲۳۲ دلار دارد و برای نسخه ۸/۱۲۸ باید ۳۰۹ دلار هزینه کرد. یکی از مواردی که باعث سردرگمی می‌شود، قیمت بالاتر از حد معمول نسخه ۸ گیگابایتی است که با دیگر مدل این سری ۷۷ دلار اختلاف قیمت دارد. این اختلاف در صورتی قابل توجیه است که نسخه ۸ گیگابایتی چیزی افزون بر مدل ۶ گیگابایتی برای ارائه داشته باشد، در غیر این صورت، ای..

ریلمی V15 رسماً معرفی گردید

ریلمی V15 که با اسم رمز ریلمی کوی (Koi) شناخته می‌شد، رسماً معرفی گردید. مدت زمانی هست که اخبار پیرامون این دستگاه منتشر می‌شود و خصوصیات آن پیش‌ از این فاش شده بود. حال که این محصول در چین عرضه شده است، می‌توان نگاه نزدیک‌تری به آن داشت. همان‌طور که پیش از این مشخص شده بود، ریلمی V15 یک گوشی میان رده است. صفحه‌نمایش سوپر امولد و تراشه‌ای با قابلیت ۵G دو مورد از خصوصیات بارز این دستگاه هستند.

قبل از هر چیز می‌توان در مورد قیمت ریلمی V15 صحبت کرد. این گوشی در زمینه پیکره‌بندی حافظه موقت و داخلی در دو گزینه ۶/۱۲۸ و ۸/۱۲۸ در دسترس قرار می‌گیرد. یک اتفاق خوب، انتخاب ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت به‌عنوان حداقل گزینه برای حافظه داخلی است. نسخه ۶/۱۲۸ قیمتی برابر با ۲۳۲ دلار دارد و برای نسخه ۸/۱۲۸ باید ۳۰۹ دلار هزینه کرد. یکی از مواردی که باعث سردرگمی می‌شود، قیمت بالاتر از حد معمول نسخه ۸ گیگابایتی است که با دیگر مدل این سری ۷۷ دلار اختلاف قیمت دارد. این اختلاف در صورتی قابل توجیه است که نسخه ۸ گیگابایتی چیزی افزون بر مدل ۶ گیگابایتی برای ارائه داشته باشد، در غیر این صورت، این کار به دور از منطق خواهد بود.

آشنایی با خصوصیات ریلمی V15 باعث شگفتی شما نخواهد شد. اشتباه برداشت نکنید، این دستگاه نسبت خوبی بین قیمت و ارزش را به ارمغان می‌آورد. صفحه‌نمایش این دستگاه یک قاب ۶٫۴ اینچی است که نرخ تازه‌سازی ۶۰Hz را به همراه دارد. همان‌طور که ممکن است شما هم بدانید، دستگاه‌هایی مانند پوکو X3 دارای نرخ تازه‌سازی ۱۲۰Hz هستند. مشاهده یک دستگاه با نمایشگر سوپر امولد در بین میان رده‌های نام‌های تجاری چینی اتفاق خوبی است.

در مجموعه سه‌تایی دوربین پشت ریلمی V15 یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی در کنار یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک حسگر ماکرو ۲ مگاپیکسلی حضور دارد. یک حسگر ماکرو ۲ مگاپیکسلی استفاده خاصی ندارد، خصوصاً در گوشی‌های ارزان، اما شرکت‌ها از آن استفاده می‌کنند تا از برد تبلیغاتی دوربین سه‌تایی بهره ببرند.

در قسمت جلوی دستگاه، حفره پانچی تعبیه شده که یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در آن ساکن شده است. تراشه دیمنسیتی ۸۰۰U مدیاتک وظیفه نیرو بخشیدن به ریلمی V15 را بر عهده خواهد داشت. این قطعه افزون بر پشتیبانی از نسل پنجم شبکه، عملکردی خوب را نیز فراهم می‌کند. متأسفانه باتری گوشی مورد بحث به اندازه کافی بزرگ نیست. وجود نمایشگر سوپر امولد و قابلیت ۵G مصرف شارژ را بالا میبرد و یک باتری با ظرفیت ۴,۳۱۰ میلی‌آمپر ساعت برای گوشی‌های میان رده یک استاندارد محسوب نمی‌گردد. با این حال، یک شارژر ۵۰ واتی می‌تواند به‌سرعت باتری گوشی را تغذیه کند.

ریلمی V15 با ضخامتی ۸٫۱ میلی‌متری، وزنی برابر با ۱۷۶ گرم دارد. وجود حسگر اثرانگشت در زیر صفحه‌نمایش از دیگر خصوصیات بارز این محصول به شمار می‌آید. این گوشی هوشمند را در حال حاضر می‌توان در چین پیش‌خرید کرد، اما فرآیند فروش حضوری آن از ۲۶ دی (January 15) آغاز می‌گردد. این دستگاه در زمینه رنگ دارای سه گزینه آبی، نقره‌ای و ترکیبی از بنفش و زرد است که از ماهی کوی الهام گرفته شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.