تاریخ انتشار: پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
ریزش قیمت خودرو در بازار

به گزارش روزگار خودرو در ۲۴ ساعت گذشته، بازار خودرو شاهد ریزش گسترده قیمت‌ها بوده است. در بین خودروهای پژو، پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۹ از ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به ۲ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان تنزل قیمت داشته است. همچنین، پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما در این مدت ۱۰ میلیون تومان ارزان

به گزارش روزگار خودرو در ۲۴ ساعت گذشته، بازار خودرو شاهد ریزش گسترده قیمت‌ها بوده است. در بین خودروهای پژو، پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۹ از ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به ۲ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان تنزل قیمت داشته است. همچنین، پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما در این مدت ۱۰ میلیون تومان ارزان شده و به قیمت ۵۹۰ میلیون تومان رسیده است. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ نیز از ۵۵۰ میلیون تومان به ۵۴۰ میلیون تومان تنزل قیمت داشته است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۱۰ میلیون تومان ارزان شده و به قیمت ۵۲۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

همچنین، خودروهای تارا نیز در این مدت ارزان شده‌اند، به طوری که تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ از ۹۱۰ میلیون تومان به ۹۰۵ میلیون تومان تنزل قیمت داشته است. همچنین، تارا دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ در این مدت ۵ میلیون تومان ارزان شده و به قیمت ۷۲۵ میلیون تومان فروخته می‌شود.

در نهایت، خودروهای دنا نیز در این مدت قیمت خود را کاهش دادند. دنا پلاس اتوماتیک توربو مدل ۱۴۰۲ از ۹۲۵ میلیون تومان به ۹۱۵ میلیون تومان تنزل قیمت داشته است و دنا پلاس دنده‌ای ساده مدل ۱۴۰۲ نیز در این مدت ۱۰ میلیون تومان ارزان شده و به قیمت ۶۹۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

 

خروج از نسخه موبایل