تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
کد خبر : 585868

رکورد گینس سریع ترین حرکت دنده عقب توسط شورولت کوروت C7 شکسته شد

رکورد گینس سریع ترین حرکت دنده عقب توسط شورولت کوروت C7 شکسته شد

رکورد گینس سریع ترین حرکت دنده عقب توسط شورولت کوروت C7 شکسته شد شورولت کوروت C7 توانست رکورد گینس سریع ترین حرکت دنده عقب را بشکند. در ادامه می‌توانید ویدیوی این رکوردشکنی را مشاهده کنید. اسکات برنر همانند رانندگان فیلم‌های سریع و خشن که با سرعت زیادی دنده عقب می‌روند توانست رکورد جهانی گینس برای

رکورد گینس سریع ترین حرکت دنده عقب توسط شورولت کوروت C7 شکسته شد

شورولت کوروت C7 توانست رکورد گینس سریع ترین حرکت دنده عقب را بشکند. در ادامه می‌توانید ویدیوی این رکوردشکنی را مشاهده کنید.

اسکات برنر همانند رانندگان فیلم‌های سریع و خشن که با سرعت زیادی دنده عقب می‌روند توانست رکورد جهانی گینس برای سریع ترین حرکت با دنده عقب را بشکند؛ وی در 15 ژوئن 2022 موفق شد با شورولت کوروت C7 به سرعت 87 کیلومتر بر ساعت در هنگام دنده عقب رفتن دست پیدا کند و رکورد جدیدی را در این بخش به ثبت برساند؛ رکورد قبلی 77 کیلومتر بر ساعت بود. همچنین این راننده به تازگی جایزه گینس خود را نیز دریافت کرده است.

ثبت رکورد سریع ترین حرکت دنده عقب با شورولت کوروت C7

اسکات برنر در کانال یوتیوبی خود همواره حداکثر سرعت خودروهای مختلف با دنده عقب را مورد بررسی قرار می‌دهد. وی در این آزمایش با یک کوروت C7 استینگری مدل ۲۰۱۷ توانست رکورد جدیدی را در این حوزه به ثبت برساند. این آزمایش در پارک موتوراسپرت ملی کوروت در کنتاکی به ثبت رسید.

این راننده برای دنده عقب رفتن از تکنیک خاصی استفاده می‌کند؛ در واقع وی دست راست خود را روی صندلی کناری قرار می‌دهد و به عقب می‌چرخد. در ادامه با دست چپ فرمان را کنترل کرده و برای دیدن مسیر پیش رو فقط از شیشه عقب استفاده می‌کند. البته اسکات برنر از سال 2000 میلادی در حال تمرین بوده و یک راننده حرفه‌ای محسوب می‌شود.

شورولت کوروت C7

گفتنی است بسیاری از خودروها به شکل استاندارد به گونه‌ای تنظیم می‌شوند تا نتوانند در دنده عقب از سرعت بیش از 96 کیلومتر بر ساعت فراتر بروند؛ در واقع در فیلم‌هایی چون سریع و خشن نیز روی این خودروها اصلاحاتی انجام شده تا بتوانند به شکل دنده عقب به سرعت بیش از 160 کیلومتر دست پیدا کنند.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.