رویکرد رمضانی رادیو در حال و هوای کرونایی/ توجه ویژه به سخنرانی‌های مذهبی در خلأ مجالس طبق مصوبات جدید مدیران رادیو، مقرر شد استفاده از سخنرانی‌ چهره‌های اخلاقی و مذهبی در خلأ جلسات مذهبی ماه مبارک رمضان و معرفی اقدامات نوآورانه مردم و گروه‌های جهادی در راستای همدلی با نیازمندان طی این روزهای سخت کرونایی در دستور کار قرار بگیرد. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، جلسه مدیران رادیو در حال و هوای کرونایی و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد. در این جلسه نظر به نزدیکی حلول ماه مبارک رمضان ضمن بررسی برنامه‌ریزی‌های شرایط کرونایی، پیشنهادهای مجموعه‌ها و مدیران شبکه‌های مختلف رادیویی مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین بر اساس تصمیمات اتخاذشده در جلسه مدیران رادیو مقرر شد تا تولید برنامه‌هایی برای ایجاد آرامش در فضای کرونایی کشور بیش از پیش مورد توجه واقع شود.
پخش ۲ مجموعه کوتاه رادیویی جدید از رادیو نمایشآغاز مسابقه جدید در رادیو نمایشپخش روزانه ۳۶ ساعت تلاوت رادیویی ترتیل در ماه رمضاندر پایان، مدیران شبکه‌های مختلف رادیویی به معرفی برنامه‌های ویژه خود در ایام ماه م..

رویکرد رمضانی رادیو در حال و هوای کرونایی/ توجه ویژه به سخنرانی‌های مذهبی در خلأ مجالس

طبق مصوبات جدید مدیران رادیو، مقرر شد استفاده از سخنرانی‌ چهره‌های اخلاقی و مذهبی در خلأ جلسات مذهبی ماه مبارک رمضان و معرفی اقدامات نوآورانه مردم و گروه‌های جهادی در راستای همدلی با نیازمندان طی این روزهای سخت کرونایی در دستور کار قرار بگیرد.

– اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جلسه مدیران رادیو در حال و هوای کرونایی و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد. در این جلسه نظر به نزدیکی حلول ماه مبارک رمضان ضمن بررسی برنامه‌ریزی‌های شرایط کرونایی، پیشنهادهای مجموعه‌ها و مدیران شبکه‌های مختلف رادیویی مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین بر اساس تصمیمات اتخاذشده در جلسه مدیران رادیو مقرر شد تا تولید برنامه‌هایی برای ایجاد آرامش در فضای کرونایی کشور بیش از پیش مورد توجه واقع شود.

پخش ۲ مجموعه کوتاه رادیویی جدید از رادیو نمایشآغاز مسابقه جدید در رادیو نمایشپخش روزانه ۳۶ ساعت تلاوت رادیویی ترتیل در ماه رمضان

در پایان، مدیران شبکه‌های مختلف رادیویی به معرفی برنامه‌های ویژه خود در ایام ماه مبارک رمضان پرداختند که از آن جمله می‌توان به ویژه‌برنامه‌های استقبال از ماه مبارک رمضان در جشن سلام، سحر، افطار، ویژه ضربت خوردن و شهادت حضرت علی (ع) اشاره کرد.

انتهای پیام/

– تسنیم نیوز

خروج از نسخه موبایل