تاریخ انتشار: جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵

روتر گیمینگ TP-Link Archer GX90 با پشتیبانی از WiFi 6 معرفی شد در جریان نمایشگاه CES 2020 از روتر گیمینگ TP-Link Archer GX90 با پشتیبانی از استاندارد جدید WiFi 6 رونمایی شد که اتصال اینترنت سریع‌تر و پایدارتری را هنگام اتصال چندین دستگاه مختلف به شبکه به ارمغان می‌آورد.
داشتن اتصال اینترنت سریع و پایدار یکی از ملزومات اصلی برای گیمرهایی است که از طریق شبکه بازی می‌کنند. روترهای جدید مخصوص بازی تی پی لینک که در نمایشگاه CES 2020 معرفی شده‌اند، با پشتیبانی از استاندارد جدید وای فای ۶ می‌توانند اتصال اینترنت بی‌سیم سریع‌تر و پایدارتری را برای این دسته از کاربران به ارمغان بیاورند.
روتر گیمینگ TP-Link Archer GX90 یک روتر سه بانده AX6600 با استاندارد وای فای ۶ است که می‌تواند سرعتی تا ۶,۶۰۰ مگابیت در ثانیه را ارائه دهد و دارای باند مخصوص گیمینگ با سرعت تا ۴,۸۰۸ مگابیت در ثانیه است. روتر گیمینگ TP-Link Archer GX90 مجهز به ویژگی‌هایی مانند Game Accelerator و Game Statistics است که ویژگی اول استریم‌‌های بازی را اولویت‌بندی می‌کند و ویژگی دوم به کاربر اجازه می‌دهد به کانکشن خود از ..

روتر گیمینگ TP-Link Archer GX90 با پشتیبانی از WiFi 6 معرفی شد

در جریان نمایشگاه CES 2020 از روتر گیمینگ TP-Link Archer GX90 با پشتیبانی از استاندارد جدید WiFi 6 رونمایی شد که اتصال اینترنت سریع‌تر و پایدارتری را هنگام اتصال چندین دستگاه مختلف به شبکه به ارمغان می‌آورد.

داشتن اتصال اینترنت سریع و پایدار یکی از ملزومات اصلی برای گیمرهایی است که از طریق شبکه بازی می‌کنند. روترهای جدید مخصوص بازی تی پی لینک که در نمایشگاه CES 2020 معرفی شده‌اند، با پشتیبانی از استاندارد جدید وای فای ۶ می‌توانند اتصال اینترنت بی‌سیم سریع‌تر و پایدارتری را برای این دسته از کاربران به ارمغان بیاورند.

روتر گیمینگ TP-Link Archer GX90 یک روتر سه بانده AX6600 با استاندارد وای فای ۶ است که می‌تواند سرعتی تا ۶,۶۰۰ مگابیت در ثانیه را ارائه دهد و دارای باند مخصوص گیمینگ با سرعت تا ۴,۸۰۸ مگابیت در ثانیه است. روتر گیمینگ TP-Link Archer GX90 مجهز به ویژگی‌هایی مانند Game Accelerator و Game Statistics است که ویژگی اول استریم‌‌های بازی را اولویت‌بندی می‌کند و ویژگی دوم به کاربر اجازه می‌دهد به کانکشن خود از لحاظ تأخیر همزمان، طول مدت بازی و عملکرد سیستم نظارت داشته باشد. انتظار می‌رود که این روتر از اواخر سه ماهه دوم امسال با قیمت ۳۳۰ دلار در دسترس علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای قرار بگیرد.

چنانچه روتر وای فای ۶ با ویژگی‌های مشابه می‌خواهید، اما به ویژگی‌های مخصوص گیمینگ نیاز ندارید، می‌توانید نسخه Archer AX90 را تهیه کنید. روتر Archer AX90 همان سرعت تا ۶,۶۰۰ مگابیت در ثانیه را ارائه می‌دهد و دارای هشت آنتن با قدرت گیرندگی بالا جهت پوشش‌دهی بهتر فضا است. این روتر همچنین از امکانات ارتباطی مختلفی مانند یک پورت ۲.۵Gbps WAN/LAN، یک پورت ۱Gps WAN/LAN، سه پورت Gigabit LAN و دو پورت USB 3.0 و USB 2.0 بهره می‌برد. این مدل از ماه آوریل با قیمت ۳۰۰ دلار به فروش خواهد رسید.

همچنین تی پی لینک یک آداپتور وای فای گیمینگ با نام Archer TX3000E معرفی کرده است که به گفته این شرکت به کاربران اجازه می‌دهد تا به سرعتی سه برابر استاندارد AC WiFi دست پیدا کنند. این آداپتور گزینه‌ای ایده‌آل برای گیمرهایی است که می‌خواهند از دست کابل‌کشی خلاص شوند و اما در عین حال ارتباط اینترنت پایداری داشته باشند. این آداپتور ۵۰ دلار قیمت دارد و از همین ماه وارد بازار می‌شود.

در نهایت چنانچه منزل بزرگی دارید که پوشش دادن آن با یک روتر دشوار است، تی پی لینک یک اکستندر یا تقویت‌کننده با استاندارد وای فای ۶ به نام RE505X نیز معرفی کرده است که محدوده پوشش‌دهی روتر وای فای ۶ شما را افزایش می‌دهد تا نقاط کور را پوشش دهید. تقویت‌کننده TP-Link RE505X از ماه مارس با قیمت ۷۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

۱۰ مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

  • پهپاد وی کاپتر فالکون با پیوستگی پروازی ۵۰ دقیقه‌ای معرفی شد!
  • شرکت ولودین تنها با ۱۰۰ دلار تکنولوژی لیدار را به ماشین‌های خودران می‌آورد
  • گوشی Teracube با گارانتی ۴ ساله معرفی شد
  • روتر گیمینگ TP-Link Archer GX90 با پشتیبانی از WiFi 6 معرفی شد
  • پردازنده ۶۴ هسته‌ای AMD Threadripper 3990X به‌زودی وارد بازار می‌شود
  • دوربین امنیتی نورافکن آرلو (Arlo) به صورت بیسیم هرجایی نصب می‌شود
  • گلکسی بلوم (Galaxy Bloom) نام گلکسی فولد ۲ خواهد بود
  • دوربین پرچمدار کانن ۱DX Mark III با فوکوس خودکار AI و فیلمبرداری ۵.۵K معرفی شد
  • صندلی گیمینگ Arcadeo با ۱۰ نقطه‌ی دارای بازخورد لمسی معرفی شد
  • خط تولید تلویزیون ۴K ویزیو با اضافه شدن یک مدل OLED جان تازه‌ای گرفت

تمام مطالب نمایشگاه CES 2020 را از اینجا دنبال کنید

خروج از نسخه موبایل