تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
کد خبر : 64090

رهایی از انواع حشرات خانگی با سمپاشی منزل

رهایی از انواع حشرات خانگی با سمپاشی منزل

فهرست۱ لزوم سمپاشی منزل۲ اقدامات لازم قبل از سمپاشی منزل۲.۱ اقدامات لازم پس از سمپاشی۳ انتخاب شرکت سمپاشی حشرات خانگی مناسب۴ شرکت سمپاشی تهران چند سال پیش، وقتی قبل از عید نوروز تصمیم به خانه تکانی گرفتم، اتفاق عجیبی افتاد. ابتدا تمام اتاق‌ها و پذیرایی را تمیز کردم و در نهایت قصد مرتب کردن آشپزخانه …

چند سال پیش، وقتی قبل از عید نوروز تصمیم به خانه تکانی گرفتم، اتفاق عجیبی افتاد. ابتدا تمام اتاق‌ها و پذیرایی را تمیز کردم و در نهایت قصد مرتب کردن آشپزخانه را داشتم. هنگامی که ظروف را از کابینت خارج می‌کردم تا طبق روال هر سال آن‌ها را بشویم، چراغ‌قوه انداختم و صحنه ترسناک و عجیبی دیدم. یک ردیف سوسک ریز کابینتی به من زل زده بودند. قسمت غم‌انگیزتر ماجرا این بود که تمام کابینت‌های آشپزخانه از سوسک‌های ریزی پر شده بودند که نمی‌دانم چطور و کی به آنجا آمده بودند. شاید لازم بود قبل از اسباب‌کشی به منزل جدید یا قبل از عید نوروز، سمپاشی منزل را به صورت کامل انجام می‌دادیم.

اغلب ایرانیان در سال دو مرتبه خانه تکانی می‌کنند، یک‌بار قبل از بهار و یک‌بار قبل از پاییز. می‌توان گفت بهترین زمان برای سمپاشی، در فصل زمستان و قبل از خانه تکانی بهاره است، زیرا در این فصل تخم‌ریزی حشرات موذی آغاز می‌شود. بهتر است قبل از خانه تکانی و همین‌طور قبل از اسباب‌کشی، سمپاشی منزل خود را به دست یک شرکت معتبر سمپاشی حشرات خانگی بسپرید تا شاهد انواع حشرات ریز و درشت در منزل خود نباشید. اگر می‌خواهید درباره سمپاشی منزل بیشتر بدانید، با ما همراه باشید.

لزوم سمپاشی منزل

شاید فکر کنید وجود چند سوسک ریز یا مورچه دیگر دلیلی برای سمپاشی کلی منزل نیست. اما باید به شما بگوییم در منزل، حشراتی وجود دارد که حتی شاید قادر به دیدن آن‌ها نباشید. اثرات این حشرات می‌تواند به صورت‌های مختلفی از قبیل انواع اگزما، خارش پوستی و مشکلات بهداشتی پوست و مو خود را نشان دهد.

شاید هم فکر کنید که شما خودتان می‌توانید سمپاشی منزل را انجام دهید. باید به شما بگوییم که این کار نیاز به تخصص دارد. استفاده از روش‌های صحیح و اصولی سمپاشی، انتخاب سم مناسب، رعایت موارد ایمنی و … از جمله دلایلی است که سمپاشی منازل را باید به عهده شرکت‌های سمپاشی حشرات خانگی سپرد. در غیر این صورت، ممکن است دچار مسمومیت‌های جبران‌ناپذیر ناشی از تنفس سم و مواد شیمیایی شوید.

هم چنین افراد متخصص سمپاشی از مکان‌های مهم و راه‌های نفوذ حشرات خانگی بیشتر مطلع هستند و با سمپاشی صحیح و اصولی می‌توانند راه را به روی انواع حشرات موذی ببندند.

رهایی از انواع حشرات خانگی با سمپاشی منزل

اقدامات لازم قبل از سمپاشی منزل

بر خلاف باور عموم، هنگام سمپاشی حشرات خانگی، باید در و پنجره‌ها کامل بسته باشد، به همین دلیل بهتر است مواد غذایی را از دسترس خارج کنید یا روی آن‌ها را به خوبی بپوشانید.

بهتر است همسایگان را در جریان برنامه سمپاشی خود قرار دهید، شاید در زمان سمپاشی منزل بخواهند در و پنجره‌های خود را بسته نگه دارند یا از منزل خارج شوند.

اگر ظروف یا وسایلی روی کانتر آشپزخانه یا در معرض دید دارید، آن‌ها را از معرض سمپاشی دور نگه دارید.

لوازم مورد نیاز خود را بردارید و تا ۴۸ ساعت به منزل بازنگردید.

اقدامات لازم پس از سمپاشی

اغلب افراد دوست دارند پس از سمپاشی به سرعت منزل خود را تمیز کنند. بهتر است تا حداقل ۴۸ ساعت پس از سمپاشی به منزل بازنگردید. مخصوصاً افراد مسن و کودکان، باید دیرتر وارد منزل سمپاشی شده شوند.

پس از سمپاشی می‌توانید درب و پنجره‌های منزل را باز نگاه دارید تا آثار سم به مرور از منزل خارج شود. برای تمیز کردن نقاط حساس و سطوحی که احتمال وجود حشرات در آن زیاد است عجله نکنید. ابتدا سطوحی را تمیز کنید که مستقیم با آن در ارتباط هستید.

ممکن است تا مدتی با جسد انواع حشرات در گوشه و کنار منزل مواجه شوید، پس مراقب باشید و کودکان را از این مناطق دور نگه دارید.

انتخاب شرکت سمپاشی حشرات خانگی مناسب

یک شرکت سمپاشی مناسب، باید توسط متخصصان، فعالیت‌های خود را انجام دهد. به گونه‌ای که متخصصان این شرکت بدانند در کدام فصل سال چه حشراتی و در کدام نقطه از منزل، بیشتر زندگی می‌کنند. متخصصان یک شرکت سمپاشی مناسب باید بدانند که برای از بین بردن حشرات هر کدام از بخش‌های منزل مانند انواع حشرات تختخوابی، موریانه، سوسک، جوندگان و…چه راه حل و سمی استفاده می‌شود.

اجرای عملیات سمپاشی به بهترین شیوه و با بهترین سم، انتخاب ایمن‌ترین روش سمپاشی منزل، حفظ سلامت اعضای منزل و وسایل موجود در منزل، بیان تمام نکات لازم قبل و بعد از سمپاشی به ساکنین، از جمله مهم‌ترین مواردی است که باید توسط شرکت سمپاشی رعایت شود.

داشتن مجوزهای لازم برای اجرای سمپاشی از دیگر مشخصه‌های لازم برای یک شرکت سمپاشی است. به علاوه استفاده از سم مرغوب هم شاخصه مهم دیگری است که باید برای انتخاب شرکت سمپاشی مورد توجه قرار گیرد.

رهایی از انواع حشرات خانگی با سمپاشی منزل

شرکت سمپاشی تهران

منازل شهر تهران به دلیل داشتن مجتمع‌های بزرگ، مناطق و محله‌های قدیمی، ساختمان‌های پر از منافذ، جمعیت بسیار زیاد و زباله‌های انباشته در مناطق شهری می‌تواند مکان خوبی برای زندگی حشرات موذی شود.

اگر در شهر تهران زندگی می‌کنید بهتر است به صورت دوره‌ای و قبل از خانه‌تکانی‌های فصلی، منزل خود را به دست یک شرکت سمپاشی تهران بسپرید تا خیالتان بابت رهایی از شر هر گونه حشره موذی آسوده شود.

شرکت سم گستر افق، با سال‌ها تجربه در زمینه سمپاشی منازل، ادارات و مکان‌های دولتی، بیمارستان‌ها، مساجد و… توانسته به عنوان بهترین شرکت سمپاشی تهران شناخته شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.