رندر خبری هواوی پی ۴۰ و پی ۴۰ پرو طراحی خارق‌العاده آن‌ها را نشان داد! رندر خبری هواوی پی ۴۰ و هواوی پی ۴۰ پرو (Huawei P40 Pro) منتشر شد. عکس‌ های هواوی P40 و برادر آن نشان می‌دهد از طراحی بدون حاشیه فوق‌العاده‌ای بهره برده و ماژول دوربین خاصی دارند.
هواوی روز هفتم فروردین، پرچمدارانش از سری P را رونمایی خواهد کرد. اکنون که کمتر از یک هفته به برگزاری این رویداد باقی مانده، روز به روز اطلاعات بیشتر و موثق‌تری درباره آن‌ها دریافت می‌کنیم. این مرتبه نوبت به انتشار رندر خبری هواوی پی ۴۰ و پی ۴۰ پرو رسید. روز گذشته تازه‌ترین تصاویر هواوی پی ۴۰ قاب جلویی این گوشی را فاش کرد. ایوان بلاس افشاکننده گجتی معروف در توئیتر، این مرتبه عکس‌هایی از دو گوشی از زوایای کناری و پشتی در اختیارمان قرار داد.
نمایشگر منحنی، منحصر به مدل Pro بوده و گوشی هواوی پی ۴۰ دارای صفحه نمایشی کاملا مسطح است. پنل پشتی آن خاکستری یا نقره‌ای است. البته به تصویر کشیدن تنها دو گزینه رنگ از این گوشی به معنی محدود بودن نسخه‌های آن نیست. رنگبندی خانواده هواوی پی ۴۰ یکی از بهترین‌هایی است که تاکنون دید‌ه‌ایم. بر اسا..

رندر خبری هواوی پی ۴۰ و پی ۴۰ پرو طراحی خارق‌العاده آن‌ها را نشان داد!

رندر خبری هواوی پی ۴۰ و هواوی پی ۴۰ پرو (Huawei P40 Pro) منتشر شد. عکس‌ های هواوی P40 و برادر آن نشان می‌دهد از طراحی بدون حاشیه فوق‌العاده‌ای بهره برده و ماژول دوربین خاصی دارند.

هواوی روز هفتم فروردین، پرچمدارانش از سری P را رونمایی خواهد کرد. اکنون که کمتر از یک هفته به برگزاری این رویداد باقی مانده، روز به روز اطلاعات بیشتر و موثق‌تری درباره آن‌ها دریافت می‌کنیم. این مرتبه نوبت به انتشار رندر خبری هواوی پی ۴۰ و پی ۴۰ پرو رسید. روز گذشته تازه‌ترین تصاویر هواوی پی ۴۰ قاب جلویی این گوشی را فاش کرد. ایوان بلاس افشاکننده گجتی معروف در توئیتر، این مرتبه عکس‌هایی از دو گوشی از زوایای کناری و پشتی در اختیارمان قرار داد.

نمایشگر منحنی، منحصر به مدل Pro بوده و گوشی هواوی پی ۴۰ دارای صفحه نمایشی کاملا مسطح است. پنل پشتی آن خاکستری یا نقره‌ای است. البته به تصویر کشیدن تنها دو گزینه رنگ از این گوشی به معنی محدود بودن نسخه‌های آن نیست. رنگبندی خانواده هواوی پی ۴۰ یکی از بهترین‌هایی است که تاکنون دید‌ه‌ایم. بر اساس اخبار، پرچمدار آتی بزرگترین گوشی‌ساز چینی دارای تعداد زیادی نسخه با رنگ‌های متمایز خواهد بود. پنج رنگ مختلف هواوی P40 و P40 Pro را در این رندرها ببینید.

تفاوت دیگری که بر اساس رندر خبری هواوی پی ۴۰ و پی ۴۰ پرو به آن پی بردیم، بیشتر بودن تعداد سنسورهای روی ماژول دوربین مدل Pro محسوب می‌شود.

رندر خبری هواوی پی ۴۰

اخباری شگفت‌انگیزی درباره چهارمین عضو از خانواده Huawei P40 شنیده می‌شود. نام دقیق این گوشی هنوز مشخص نیست. برخی آن را پی ۴۰ پرو پریمیوم، برخی دیگر پریمیوم ادیشن و عده‌ای پریمیوم خطاب می‌کنند. در این گوشی تمرکز روی دوربین قرار داشته و رقیب اصلی گلکسی اس ۲۰ اولترا سامسونگ محسوب می‌شود. تصویر زیر مربوط به رندر خبری Huawei P40 Pro است و هنوز رندر یا تصویری از مدل Pro Premium مشاهده نکرده‌ایم.

رندر خبری Huawei P40 Pro

یکی از نکات منحصربه‌فرد درباره هواوی پی ۴۰ پرو پریمیوم، داشتن دو لنز مخصوص زوم است! در گوشی‌های هوشمند عادی، برای فراهم شدن امکان زوم اپتیکال تا ۲ الی ۳ برابر، از لنز تله فوتو استفاده می‌شود. پرچمدارانی خاص همچون هواوی پی ۳۰ پرو و سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اولترا از لنزی پریسکوپی به منظور فراهم کردن بزرگنمایی اپتیکال تا ۴ الی ۵ برابر استفاده می‌کنند. حال در ماژول دوربین Huawei P40 Pro Premium هر دو نوع لنز به کار خواهد رفت.

لنز پریسکوپی دارای گشودگی دریچه دیافراگم f/4.0 و فاصله کانونی ۲۴۰ میلی‌متر بوده و برای نخستین مرتبه، زوم اپتیکال ۱۰ برابری ارائه می‌کند! در هواوی پی ۳۰ پرو و سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اولترا، زوم ۱۰x هیبریدی بوده و خالص نیست! رزولوشن سنسور زیر این لنز مشخص نشده است.

لنزی دیگر از نوع تله فوتو، دارای گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 و فاصله کانونی ۸۰ میلی‌متر بوده و زوم اپتیکال آن ۳ برابر است. زیر آن سنسوری با رزولوشن ۸ مگاپیکسل قرار دارد. هر دو لنز مخصوص زوم، از فوکوس خودکار تشخیص فاز و تثبیت‌کنندگی نوری تصویر (OIS) پشتیبانی می‌کنند.

سنسور اصلی ۵۲ مگاپیکسلی بوده و اندازه‌اش ۱/۱.۲۸ اینچ است. لنزی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و پشتیبانی از فوکوس خودکار تشخیص فاز و تثبیت‌کنندگی نوری تصویر، روی آن سوار خواهد شد. این سنسور به احتمال زیاد، از طریق تکنیک Pixel-Binning، قادر به گرفتن عکس‌هایی ۱۳ مگاپیکسلی با جزئیات، نور و کنتراست بهتر است. علاوه بر سه سنسور و لنز بررسی شده، سنسوری دیگر با رزولوشن ۴۰ مگاپیکسل همراه با لنز اولترا واید روی دوربین هواوی پی ۴۰ پرو پریمیوم وجود دارد.

دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 بوده و یک سنسور ToF کمکی در کنارش دیده می‌شود. روی پنل پشتی نیز سنسوری ToF قرار گرفته تا به جمع‌آوری دقیق‌تر داده از محیط، مخصوصا در حالت عکاسی پرتره، کمک کند. در نتیجه دوربین اصلی هواوی پی ۴۰ پرو پریمیوم در مجموع دارای ۵ سنسور است.

به عنوان دیگر ویژگی‌های مدل پریمیوم باید به استفاده از نمایشگر اولد ۶.۷ اینچی با رزولوشن کیو اچ‌دی به همراه پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و همچنین استفاده از تراشه کایرین ۹۹۰ ۵G با حداقل ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت ظرفیت داخلی اشاره کرد. برخلاف انتظار، رقیب پرچمدار سری S سامسونگ گوشی هواوی پی ۴۰ پرو نبوده و بهترین گجت اندرویدی هواوی تا امروز، دارای پسوند پریمیوم خواهد بود.

خروج از نسخه موبایل