تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
کد خبر : 44656

رصد فضای حقیقی و مجازی با محوریت انتخابات

رصد فضای حقیقی و مجازی با محوریت انتخابات

رصد فضای حقیقی و مجازی با محوریت انتخابات جانشین فرمانده ناجا با اشاره به تجربیات موفق نیروی انتظامی در برگزاری انتخابات ادوار پیشین گفت: نیــروی انتظامی کارنــامه قابل قبولی در تامین نظم و امنیت انتخ..

رصد فضای حقیقی و مجازی با محوریت انتخابات

رصد فضای حقیقی و مجازی با محوریت انتخابات

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به تجربیات موفق نیروی انتظامی در برگزاری انتخابات ادوار پیشین گفت: نیــروی انتظامی کارنــامه قابل قبولی در تامین نظم و امنیت انتخابات ادوار گذشته داشته است و ان شاء الله با بهره مندی از تجربیات و اشراف اطلاعاتی همه جانبه توام با هوشمندی بتوانیم این ماموریت خطیر و حساس را نیز با موفقیت پشت سر بگذاریم.

به گزارش ایسنا پیش از ظهر امروز، نشست تامین امنیت انتخابات پیش رو به ریاست سردار قاسم رضایی – جانشین فرمانده نیروی انتظامی – برگزار شد.

رضایی با اشاره به اهمیت ماموریت نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت برگزاری انتخابات پیش رو تاکید کرد: برنامه ریزی برای تامین امنیت انتخابات باید با تکیه بر اشراف اطلاعاتی همه جانبه، تدبیر، هوشمندی و درایت صورت پذیرد و در طرح ریزی برای پیشبرد اهداف ماموریتی " همه جانبه نگری" از الزامات است.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات پیش رو از ماه ها قبل و به شکل "قرارگاهی" آغاز شده است، از ترسیم اطلس امنیت انتخابات خبر داد و بر تمرکز بر مدیریت توان و ظرفیت نیروی انتظامی با هدف حصول نتایج مطلوب تر در این ماموریت تاکید کرد.

رصد فضای حقیقی و مجازی

رضایی رصد تحرکات و فعالیت های مجرمانه در فضای حقیقی و مجازی با محوریت انتخابات را یکی از برنامه های در دستور کار ناجا برشمرد و تصریح کرد: تامین امنیت قبل، حین و پس از انتخابات را با جدیت دنبال می کنیم.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: خوشبختانه امروز اعتماد مطلوبی نسبت به نیروی انتظامی در منظر و نگاه نظام و مردم وجود دارد و لازم است که برای ارتقای این سرمایه ارزشمند تلاش روزافزون کنیم. یکی از مولفه های ارتقای اعتماد عمومی به ناجا، چگونگی تامین امنیت انتخابات در عین نظم و شکوه توسط پلیس است.

رضایی با بیان اینکه پلیس فارغ از نگاه سیاسی و جناحی ماموریت ها را دنبال و عملیاتی می کند، تاکید کرد: ما پیرو خط ولایت و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم و در عمل به وظایف در چارچوب "قانون" و "قانون گرایی" ایفای نقش می کنیم.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار نیروی انتظامی در تمام شئون زندگی مردم تاکید کرد: تلاش برای پاسخگویی به مطالبات و انتظارات فرمانده معزز کل قوا و رفع دغدغه های معظم له اولویت دارترین راهبرد نیروی انتظامی است و در مسیر تحقق این هدف، لحظه ای درنگ نخواهیم کرد.

جانشین فرمانده ناجا تلاش برای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو را از وظایف همگانی برشمرد و افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات برای کشور اقتدارآفرین و لازم است که همه در این مسیر به تکلیف " شرعی"، " اخلاقی" و " ملی" خود عمل کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریت های پلیس یادآور شد: همواره تلاش داریم ماموریت ها و وظایف ذاتی و قانونی مان را به نحو شایسته ای انجام دهیم؛ به گونه ای که کارنامه عملکردمان مورد رضایت خداوند متعال، مقام معظم رهبری و مردم عزیز باشد.

تشدید اقدامات مقابله ای

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی از تشدید اقدامات مقابله ای ناجا با مصادیق بارز جرم خبر داد و یادآور شد: طرح های مقابله با اراذل و اوباش، برخورد با هنجارشکنی و … همچنان در دستور کار نیروی انتظامی است و قطعا اهداف اولویت دار ناجا به منظور ارتقای امنیت عمومی اجرایی می شود.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.