تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱:۳۴
کد خبر : 592247

رسوایی بزرگ اسرائیل

رسوایی بزرگ اسرائیل

رسوایی بزرگ اسرائیل به گزارش منیبان، عدنان ابوحسنه به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که این گزارشات جدید نیست و این گونه ادعاهای دروغین هرازگاهی علیه آنروا منتشر می شود که می توان آن را در چارچوب کمپین هدفمند اسرائیل برای حمله به مشروعیت این آژانس و مشروعیت آوارگان فلسطینی و آرمان آنها دانست. وی اظهار کرد

رسوایی بزرگ اسرائیل

به گزارش منیبان، عدنان ابوحسنه به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که این گزارشات جدید نیست و این گونه ادعاهای دروغین هرازگاهی علیه آنروا منتشر می شود که می توان آن را در چارچوب کمپین هدفمند اسرائیل برای حمله به مشروعیت این آژانس و مشروعیت آوارگان فلسطینی و آرمان آنها دانست.

وی اظهار کرد که کتاب‌های آنروا که برای آوارگان فلسطینی تدریس می شود، دارای هیچ گونه موادی علیه یهودی ستیزی و گفتمان نفرت پراکنی نیست، بلکه آژانس متعهد به تصمیمات سازمان ملل متحد، ارزش‌ها و اصول آن است، همچنان که کارمندان فعال این نهاد متعهد به همین سیاست هستند.

وی افزود: آنروا هیچ گونه برنامه درسی مخصوص خود ندارد و بلکه از برنامه درسی کشورهای میزبان خود استفاده می کند و شعبه‌های این آژانس همواره متعهد به سیاست بی‌طرفی و قوانین سازمان ملل متحد است.

وی در خصوص معلم‌های آنروا و اظهارات آنها در شبکه‌های اجتماعی و سخنان آنها که حاوی تحریک برای کشتار اسرائیلی‌ها باشد، نیز با رد این ادعا گفت که کارمندان آنروا همگی متعهد به رعایت سیاست بی طرفی و اصول سازمان ملل متحد هستند و درصورت مشاهده نقض این سیاست‌ها، آژانس تصمیمات مقتضی را اتخاذ می‌کند.

پیش تر رسانه رژیم صهیونیستی مدعی شده بود که مواد آموزشی که در آژانس آنروا تدریس می شود، حاوی گفتمان نفرت و یهودی ستیزی است./ ایرنا

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.