تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱
کد خبر : 1401

ردیابی و پیدا کردن تلفن همراه هوشمند

ردیابی و پیدا کردن تلفن همراه هوشمند

آموزش ردیابی و پیدا کردن تلفن همراه گاهی ممکن است که در اثر فراموشی گوشی خود را در مکانی جای بگذارید و یا کسی در خیابان گوشی شما را از جیب یا کیف شما دزدی کند، بدون اینکه شما متوجه شوید. گوشی شما ابزار ارتباطی شماست و نبودن آن دسترسی شما را به کل دنیا کاهش می دهد. همچنین جایگزین کردن آن نیز یک مشکل اساسی و پر هزینه است. در این مقاله آموزش “ردیابی و پیدا کردن تلفن همراه” را خواهید آموخت.
زمانی که تلفن همراه شما گم می‌شود، ابزارهایی به صورت نرم افزاری در قالب سیستم عامل اندروید تعبیه شده اند و هر گوشی هوشمند به این ابزار مجهز می باشد که امکان قفل کردن و ردیابی یک تلفن همراه را از راه دور به راحتی ممکن می‌سازد.
ردیابی تلفن همراه هوشمند ترفندی که قرار است درباره آن حرف بزنیم، حتی زمانی که در منزل خود گوشی را در حالت silent قرار دادید و نمی توانید آن را پیدا کنید کاربرد دارد و چناچنه تلفن همراه شما ربوده شد و یا در جایی خارج از منزل گم شد با توجه به نوع سیم کارت در داخل گوشی، اگر از مشترکین اپراتور همراه اول هستید می توانید با مراجعه به وبسایت رسمی همراه اول و از طریق صفحه مربوط به ردیابی..

آموزش ردیابی و پیدا کردن تلفن همراه

گاهی ممکن است که در اثر فراموشی گوشی خود را در مکانی جای بگذارید و یا کسی در خیابان گوشی شما را از جیب یا کیف شما دزدی کند، بدون اینکه شما متوجه شوید. گوشی شما ابزار ارتباطی شماست و نبودن آن دسترسی شما را به کل دنیا کاهش می دهد. همچنین جایگزین کردن آن نیز یک مشکل اساسی و پر هزینه است. در این مقاله آموزش “ردیابی و پیدا کردن تلفن همراه” را خواهید آموخت.

زمانی که تلفن همراه شما گم می‌شود، ابزارهایی به صورت نرم افزاری در قالب سیستم عامل اندروید تعبیه شده اند و هر گوشی هوشمند به این ابزار مجهز می باشد که امکان قفل کردن و ردیابی یک تلفن همراه را از راه دور به راحتی ممکن می‌سازد.

ردیابی تلفن همراه هوشمند

ترفندی که قرار است درباره آن حرف بزنیم، حتی زمانی که در منزل خود گوشی را در حالت silent قرار دادید و نمی توانید آن را پیدا کنید کاربرد دارد و چناچنه تلفن همراه شما ربوده شد و یا در جایی خارج از منزل گم شد با توجه به نوع سیم کارت در داخل گوشی، اگر از مشترکین اپراتور همراه اول هستید می توانید با مراجعه به وبسایت رسمی همراه اول و از طریق صفحه مربوط به ردیابی گوشی همراه با درج اطلاعات گوشی به صورت رایگان اقدام به ردیابی آن کنید و اگر از سیم کار ایرانسل استفاده می کنید با رجوع به سایت رسمی ایرانسل و پر کردن فرم لازم و پرداخت مبلغ ردیابی اقدام به جستجوی تلفن همراه خود نمایید و در صورت یافتن به شما اطلاع داده می شود. ما در آموزش ویدویی زیر مراحل کنترل کردن گوشی موبایل از راه دور را برای شما با روش های مختلف توضیح داده ایم. امیدواریم این آموزش برای شما مفید و کاربردی باشد.

نوشته ردیابی و پیدا کردن تلفن همراه هوشمند اولین بار در کالی بویز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.