تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۶:۱۵
کد خبر : 59650

رابط کاربری MIUI 13 شیائومی با تغییرات بسیار، اواخر سال منتشر خواهد شد

رابط کاربری MIUI 13 شیائومی با تغییرات بسیار، اواخر سال منتشر خواهد شد

رابط کاربری MIUI 13 شیائومی با تغییرات بسیار، اواخر سال منتشر خواهد شدپس از چندین سال، رابط کاربری MIUI 13 شیائومی سرانجام می‌تواند تغییرات گسترده و مفیدی را در گوشی‌های این شرکت چینی به وجود بیاورد.
..

رابط کاربری MIUI 13 شیائومیرابط کاربری MIUI 13 شیائومی با تغییرات بسیار، اواخر سال منتشر خواهد شد

پس از چندین سال، رابط کاربری MIUI 13 شیائومی سرانجام می‌تواند تغییرات گسترده و مفیدی را در گوشی‌های این شرکت چینی به وجود بیاورد.

یک افشاگر قابل اعتماد می‌گوید رابط کاربری MIUI 13 شیائومی به لطف به‌روزرسانی‌های متعدد «تغییرات گسترده‌ای» را تجربه خواهد کرد. اولین نسخه آزمایشی این رابط کاربری نیز تا پایان سال در دسترس کاربران گوشی‌های شیائومی قرار خواهد گرفت.

MIUI 12 در آوریل گذشته منتشر شد و تغییرات قابل توجهی را در آن نسبت به نسخه ۱۱ شاهد بودیم. اما به دنبال آن به‌روزرسانی‌های دیگری به نام MIUI 12.5 و MIUI 12.5 Enhanced Edition نیز منتشر شدند که بیش از هر چیزی روی بهینه‌سازی متمرکز بودند. هرچند هنوز هم ما معتقدیم که می یو آی بدون اشکال نیست.

از زمان عرضه MIUI 11، پوسته اندرویدی سفارشی شیائومی تغییرات گسترده‌ای را تجربه نکرده است. اما اگر گزارشی که Digital Chat Station منتشر کرده واقعیت داشته باشد، می یو آی ۱۳ به دنبال ارائه تجربه کاربری جدیدی برای بسیاری از رابط‌های سیستمی است و تغییرات ظاهری که مدت‌ها منتظرش بودیم را در اختیار ما خواهد گذاشت.

این افشاگر می‌گوید رابط کاربری MIUI 13 در لایه‌های زیرین خود از دو نسخه اندروید ۱۱ و اندروید ۱۲ استفاده می‌کند. این یعنی رابط کاربری به طور کامل با اندروید ۱۲ سازگار نشده و نیازمند زمان بیشتری برای انجام این کار است. و در نهایت او گفته است که تا پایان سال جاری میلادی، نسخه آزمایشی این رابط کاربری منتشر خواهد شد. لی جون، مدیرعامل شیائومی نیز تاریخ انتشار این آپدیت را انتهای سال اعلام کرده بود.

چند اسکرین شات از رابط کاربری MIUI 13 شیائومی

رابط کاربری MIUI 13 شیائومی

بر اساس گزارشی که منتشر شده، نسخه پایدار این آپدیت برای نسخه جهانی گوشی‌های شیائومی در سال آینده میلادی منتشر خواهد شد. هنوز چیز زیادی از این به‌روزرسانی نمی‌دانیم، اما چند اسکرین شات از آن منتشر شده که تماشای آن‌ها خالی از لطف نیست. انتظار می‌رود آیکون‌ها و ویجت‌های جدیدی به این پوسته سفارشی اندروید اضافه شود. همچنین برخلاف One UI 4 سامسونگ و ColorOS 12 وان پلاس، خبری از به کارگیری زبان طراحی Material You گوگل در این تصاویر منتشر شده از وان یو آی ۱۳ نیست.

همچنین گفته می‌شود MIUI 13 تغییرات منحصر به فردی را به گوشی‌های برند ردمی خواهد آورد که باعث می‌شود نسبت به MIUI خام کمی متفاوت باشد. همین موضوع می‌تواند در خصوص گوشی‌های برند پوکو نیز صدق کند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.