تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
کد خبر : 66601

دیدار رئیس خیریه شهرستانی با شهردار ناحیه ۲ منطقه ۷ تهران و جانشین کلانتری ۱۰۶ نامجو

دیدار رئیس خیریه شهرستانی با شهردار ناحیه ۲ منطقه ۷ تهران و جانشین کلانتری ۱۰۶ نامجو

موسسه خیریه شهرستانی، در راستای توسعه فعالیت های اجتماعی و فرهنگی خود، میزبان جمعی از مسئولین شهرداری و کلانتری منطقه ۷ تهران بود. به گزارش سایت خبری کافه دانش، در این بازدید شهردار ناحیه ۲ منطقه ۷ تهران، مدیر سرای محله خواجه نظام، معاون اجتماعی شهرداری ناحیه ۲ و جانشین کلانتری ۱۰۶ نامجو، با محمدامین …

موسسه خیریه شهرستانی، در راستای توسعه فعالیت های اجتماعی و فرهنگی خود، میزبان جمعی از مسئولین شهرداری و کلانتری منطقه ۷ تهران بود.

به گزارش سایت خبری کافه دانش، در این بازدید شهردار ناحیه ۲ منطقه ۷ تهران، مدیر سرای محله خواجه نظام، معاون اجتماعی شهرداری ناحیه ۲ و جانشین کلانتری ۱۰۶ نامجو، با محمدامین بختیاری، رئیس موسسه خیریه شهرستانی دیدار و گفتگو کردند.

بر پایه این گزارش، در این بازدید تصمیماتی برای کمک به افراد تحت پوشش و نیازمند منطقه اتخاذ شد که می توان به  تجمیع  لیست افراد نیازمند با شهرداری برای رسیدن کمک های خیرین به نیازمندان واقعی و درمان رایگان افراد معرفی شده توسط شهرداری اشاره کرد.

گفتنی است، موسسه خیریه شهرستانی که در میدان سپاه – خیابان برادران شهید باباخانلو کوچه شهید شایگان واقع شده است، بیش از  ۲۰۰ خانوار را تحت پوشش دارد که نه تنها تمام امور درمانی آنها را  رایگان انجام می دهد، بلکه با اقداماتی مانند توزیع سبد کالا و کارت هدیه از آنها حمایت می‌شود.

خبرنگار: کوروش جم

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.