تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
کد خبر : 590116

دکتر مفرد : عمل جراحی بینی محبوب ترین عمل در ایران

دکتر مفرد : عمل جراحی بینی محبوب ترین عمل در ایران

حتما جملات و مطالب بسیار زیادی در رابطه با این که عمل بینی در ایران چقدر محبوبیت دارد و اینکه رتبه جراحی بینی در ایران چقدر است شنیده و خوانده اید. این مطالب تا حدودی باعث می شود تا ما از نتیجه بخش بودن این فرایند اطمینان حاصل کنیم و بدانیم که جراحان بینی خوشبختانه

حتما جملات و مطالب بسیار زیادی در رابطه با این که عمل بینی در ایران چقدر محبوبیت دارد و اینکه رتبه جراحی بینی در ایران چقدر است شنیده و خوانده اید. این مطالب تا حدودی باعث می شود تا ما از نتیجه بخش بودن این فرایند اطمینان حاصل کنیم و بدانیم که جراحان بینی خوشبختانه با تکیه بر علم و دانش خود امروزه قادر هستند نتایج زیبا و درستی را خلق کنند. اما به نظر شما افراد تنها با هدف افزایش زیبایی خود به انجام این عمل اقدام می کنند یا دلایل دیگری نیز وجود دارد؟ آیا تاکنون در رابطه با این که چه چیزی باعث جذب افراد و ترغیب آن ها برای انجام این پروسه می شود فکر کرده اید؟ ما در این مطلب قصد داریم در رابطه با مزیت های که باعث شده عمل جراحی بینی یا عمل دماغ به محبوب ترین عمل زیبایی صورت در ایران تبدیل شود و ایران در این خصوص رتبه بالایی را دریافت کند صبحت کنیم. شاید نفر بعدی که جذب این عمل جراحی شد و باعث شد تا آمار تعداد متقاضیان این پروسه افزایش پیدا کند شما باشید. تعجب نکنید چرا که اکثر کسانی که خود بینی شان را عمل کرده اند بعد از انجام عمل رینوپلاستی افراد بیشتری را به سمت این پروسه هدایت می کنم. این افراد  می توانند خواهر و برادر شما باشد یا یکی از آشنایان قدیمی.

 

چه چیزی باعث می شود من به عمل بینی علاقه مند شوم؟

حتما شما هم زمانی که در خیابان راه می روید به چهره افراد نگاه می کنید و فاکتور های زیبایی چهره آنان از قبیل لب ها ، چشم ها ، بینی و گونه آن ها را بررسی می کنید. در زمان رو به رو شدن با افراد ناشناس معمولا اولین چیزی که باعث جلب توجه فرد مقابل می شود چشم ها است ، بعد از آن در صورتی که عیب جزئی در اجزای صورت تان مانند بینی یا لب ها وجود داشته باشد یا تغییر جدیدی در چهره شما به وجود آمده باشد مورد بعدی است که توجه مخاطب را به خود معطوف می کند. پس داشتن بینی ای زیبا ، لب های خوش فرم ، چشم های کشیده و متناسب با فرم چهره اهمیت بالایی در زیبایی دارد. وجود یک نقص در این اجزا و میل به برطرف کردن آن ها باعث می شود تا شما کاندید بعدی این فرایند باشید. اما غیر از این ها نیز مورد دیگری که می تواند شما را به سمت انجام این عمل جراحی بکشاند ، تبعیت از جریان مدرنیسم آن هم به شکل امروزی است. به گفته دکتر امیر حسین محمدی مفرد بهترین جراح بینی تهران با پر رنگ تر شدن نقش فضای مجازی و حضور سلبریتی ها ، بلاگر ها و افراد مشهور در این فضا میل به ایجاد تغییر در چهره و اندام و نشان دادن بهترین چهره از خود یکی از دلایل مهمی است که باعث شده آمار متقاضیان عمل بینی روز به روز افزایش پیدا کند.

اما به جز این ها چه چیزی باعث می شود تا افراد قید عوارض جانبی را بزنند و عمل بینی را انجام دهند؟

همانطور که می دانید عمل زیبایی بینی یا هر نوع عمل دیگری با خود عوارض جانبی کوچک و بزرگی به دنبال دارد. از آنجایی که  عمل های زیبایی ضرورتی ندارند ، ممکن است فرد در میانه راه از انجام آن منصرف شود اما به طور حتم دلایلی هستند که باعث می شوند بیمار قید همه چیز را بزند و بر سر تصمیمی که گرفته است قرص و پا برجا بماند. این موارد عبارت اند از :

ایجاد زیبایی

قطعا تا کنون عبارت شخصیت ظاهری به گوش تان رسیده است. افراد با داشتن ارکان مشخص و به خصوصی در چهره خود دارای چهره ای منحصر به فرد هستند به عبارتی دیگر این خصوصیات به گونه ای است که در ترکیب با سایر اجزای صورت زیبا تلقی می شود. اگر این افراد قدری شهرت نیز داشته باشند بیش از افراد معمولی با آن خصوصیت ظاهری شناخته می شوند. مثال بارز این بحث نیز آقای مهران رجبی است که در این خصوص می گویند من نون دماغم را می خورم! این نشان می دهد که برخی از افراد اگر ظاهر آن ها دارای نقصی مشهود نیز باشد به دلیل شناخته شدن آن تمایلی به تغییر در چهره خود ندارد. اما برخی از افراد نیز زیبایی چهره برایشان بسیار اهمیت دارد و با متوجه شدن این موضوع که بینی آن ها گوشتی است یا انحراف دارد سریعا به فرک رفع آن بر می آیند. به همین دلیل می توانیم بگویم یکی از مزایای عمل بینی حفظ تعادل و ایجاد زیبایی است. شما می توانید بدون اینکه تغییری زیاد در بینی خود به وجود آورید زیبایی چهره خود را افزایش دهید.

برطرف کردن مشکلات تنفسی

دلیل دیگری که ممکن است باعث گرایش شما نسبت به انجام این فرایند شود ، برطرف کردن مشکلات تنفسی باشد. شاید برای تان جالب باشد که بدانید نیمی از کسانی که متقاضی عمل بینی هستند ، تمایل دارند تا تنها مشکلات تنفسی آن ها برطرف شود. این مشکلات می توانند کج بودن تیغه بینی و سخت شدن تنفس باشند یا شکسته شدن بینی. بعد از انجام جراحی بینی تنفس شما راحت تر شده و به دلیل عدم وجود مانع در مجرای تنفسی ، حس بویایی شما قوی تر و بهتر نیز می شود.

اعتماد به نفس

برای خیلی از افراد پیش آمده که دوست داشتند بینی شبیه به یک مدل یا بازیگر داشته باشند یا چهره شان مانند آن ها بی نقص و زیبا باشد تا در زمان حضور در جلسات یا دورهمی ها تمامی توجه ها به سمت آن ها کشیده شود. یکی از عمل های زیبایی که باعث افزایش اعتماد به نفس و جلب توجه شما می شود عمل زیبایی بینی است. وجود نتایج زیبا بر روی چهره می تواند موجب تغییر مثبتی در نگرش فرد به ظاهر خود شود و به آن ها کمک کند تا اعتماد به نفس مورد نظر خود را داشته باشند. البته لازم به ذکر است که تنها زمانی که شما از یک جراح بینی خوب در شهر محل زندگی خود برای خلق بینی خوش فرم و زیبا کمک می گیرید چنین چیزی امکان پذیر می باشد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.