تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸

دو بازی جدید Assassin’s Creed در ژاپن و اروپا جریان دارند شرکت یوبی‌سافت در جریان مراسم «فوروارد» خود از دو بازی آینده‌ی Assassin’s Creed رونمایی کرد که در ژاپن و اروپای قرن 16 روایت می‌شوند. بازی Assassin’s Creed Mirage تنها عنوان جدید از این فرانچایز نیست که در آینده عرضه خواهد شد. شرکت یوبی‌سافت در

دو بازی جدید Assassin’s Creed در ژاپن و اروپا جریان دارند

شرکت یوبی‌سافت در جریان مراسم «فوروارد» خود از دو بازی آینده‌ی Assassin’s Creed رونمایی کرد که در ژاپن و اروپای قرن 16 روایت می‌شوند.

بازی Assassin’s Creed Mirage تنها عنوان جدید از این فرانچایز نیست که در آینده عرضه خواهد شد. شرکت یوبی‌سافت در مراسم اختصاصی خود از یک بازی اساسینز کرید جدید با اسم رمز Red رونمایی کرد. این بازی، پرچمدار بعدی فرقه‌ی قاتلین خواهد بود که راه نسخه‌های نقش آفرینی – جهان باز این مجموعه را ادامه خواهد داد.

در نسخه‌ی Red بازیکن در ژاپن فئودال و به عنوان یک شینوبی (نینجا) ظاهر می‌شود

طبق اعلام رسمی شرکت سازنده، Red توسط استودیوی Ubisoft Quebec در دست توسعه قرار دارد و در دوره‌ی فئودال ژاپن اتفاق می‌افتد؛ جایی که بازیکنان به عنوان یک شینوبی (نینجا) به ایفای نقش می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: رونمایی از Assassin’s Creed Mirage با یک تریلر جذاب (با زیرنویس فارسی) + جزئیات تکمیلی

البته این همه‌ی ماجرا نیست. یوبی‌سافت از بازی Assassin’s Creed دیگری با اسم رمز Hexe نیز پرده برداری کرد که توسط یوبی سافت مونترال توسعه یافته است. اگرچه هنوز به صورت رسمی تایید نشده، اما یکی از منابع موثق ادعا کرده که این بازی در اروپای قرن 16 میلادی جریان دارد و تمرکز خاصی بر روی شکار جادوگران خواهد داشت. سازندگان تصمیم گرفتند چیز زیادی در مورد این بازی فاش نکنند. به همین دلیل، فعلا مجبوریم تا منتظر تریلرهای طولانی‌تر و اطلاعات تکمیلی باشیم.

نسخه‌ی Hexe در اروپای قرن 16 روایت می‌شود و تمی تاریک و ترسناک دارد

در نهایت هم شرکت یوبی‌سافت تایید کرد که Assassin’s Creed Infinity یک بازی مجزا نیست، بلکه رابطی است که تمام تجربیات مختلف را به هم متصل می‌کند. سازندگان فرانسوی به دنبال اضافه کردن تجربیات چند نفره مستقل به این هاب هستند؛ اگرچه نحوه‌ی عملکرد آن هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. پروژه‌های Red و Hexe در هاب Infinity گنجانده شده‌اند و ظاهرا تا قبل از سال 2024 میلادی منتشر نخواهند شد.

به نظر شما سیاست جدید یوبی سافت برای بازی‌های اساسینز کرید که با مخالفت طرفداران همراه شده، عاقبت خوشی خواهد داشت؟

مقاله اصلی

خروج از نسخه موبایل