تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
کد خبر : 42136

دوست دارم مردم با دیدن کارهایم بخندند

دوست دارم مردم با دیدن کارهایم بخندند

دوست دارم مردم با دیدن کارهایم بخندند گیتی معینی ـ بازیگر ـ می گوید: قبل از اینکه در تلویزیون شروع به کار کنم، شناسنامه رادیو هستم و ۵۰ سال سابقه هنری در رادیو دارم.
به گزارش ایسنا، این بازیگر در گفت وگویی با «استودیو هشت» رادیو نمایش افزود: رادیو عشق است. من کارم را از ۱۲ سالگی شروع کردم و سختی ه..

دوست دارم مردم با دیدن کارهایم بخندند

دوست دارم مردم با دیدن کارهایم بخندند

گیتی معینی ـ بازیگر ـ می گوید: قبل از اینکه در تلویزیون شروع به کار کنم، شناسنامه رادیو هستم و ۵۰ سال سابقه هنری در رادیو دارم.

به گزارش ایسنا، این بازیگر در گفت وگویی با «استودیو هشت» رادیو نمایش افزود: رادیو عشق است. من کارم را از ۱۲ سالگی شروع کردم و سختی های زیادی کشیدم تا به اینجا رسیدم و باعث افتخارم است که برای کشورم خدمت کنم.

معینی یادآور شد: من در رادیو کارم را در «استودیو هشت» شروع کردم و از آن خاطره های زیادی دارم.

او همچنین درباره ایفای نقش در سریال «حورا» که به تازگی پخش آن در شبکه سه آغاز و جایگزین «گاندو ۲» شده است، افزود: «حورا»، کار خوب و قشنگی است اما چون بیشتر در قالب طنز کار کرده ام دوست دارم بیشتر مردم با دیدن کارهایم بخندند نه اینکه غمگین شوند. چون در حال حاضر با توجه به شرایطِ بیماری، مردم به اندازه کافی گرفتار و ناراحت هستند و بنابراین لبخند مردم به من انرژی می دهد و من دوست دارم مردم همیشه بخندند.

معینی در پایان درباره تجربه اش در جشنواره فیلم فجر و کاندیدا شدن برای بازیگری در فیلم «ابلق»، گفت: من این توانایی را دارم که بتوانم در هر ژانری ایفای نقش کنم اما بیشتر قالب طنز را دوست دارم. فیلم «ابلق» هم کاری متفاوت بود و من آن را بسیار دوست داشتم و کارم را با انگیزه انجام دادم. اگر از طرف داوران برای من بی عدالتی شد اشکالی ندارد، من سیمرغم را از مردم کشورم گرفتم.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.