تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
کد خبر : 590736

دسیسه کثیف برای سرمربی استقلال

دسیسه کثیف برای سرمربی استقلال

دسیسه کثیف برای سرمربی استقلال به گزارش منیبان، سعید مراغه چیان بازیکن اسبق استقلال درباره دیدار این تیم مقابل مس کرمان اظهار داشت: انتظار نداشتم استقلال به این سرعت گل بخورد البته گلی که استقلال خورد به خاطر اشتباه محرز دروازه بانش بود. بد است چنین دروازه بانی بتواند در لیگ برتر توپ بزند و

دسیسه کثیف برای سرمربی استقلال

به گزارش منیبان، سعید مراغه چیان بازیکن اسبق استقلال درباره دیدار این تیم مقابل مس کرمان اظهار داشت: انتظار نداشتم استقلال به این سرعت گل بخورد البته گلی که استقلال خورد به خاطر اشتباه محرز دروازه بانش بود. بد است چنین دروازه بانی بتواند در لیگ برتر توپ بزند و فعالیت کند.

وی افزود: کسی که می خواهد نیمکت نشین دروازه بان اصلی استقلال باشد باید خودش را در بالاترین سطح نگه دارد. در سالهای گذشته همین حسین حسینی ذخیره مهدی رحمتی بود یا قبل از آن وحید طالب‌لو ذخیره مهدی رحمتی بود. روزی محمد محمدی که ملی پوش بود روی نیمکت استقلال می نشست. دروازه بان هایی که هر کدام ملی‌پوش بودند اما در استقلال نیمکت نشین بودند.

بازیکن قدیمی استقلال اضافه کرد: اگر آلومینیوم اراک جلوی پرسپولیس مساوی گرفت به خاطر حضور دروازه بان ذخیره سابق استقلال بود. حسین پورحمیدی که روزی نیمکت‌نشین حسین حسینی بود حالا به ستون اصلی تیم آلومینیوم اراک تبدیل شده. علیرضا رضایی اگر می‌خواهد این شانس را داشته باشد که فردا در یک تیم لیگ برتری توپ بزند نمی تواند با این وضعیت دروازه بانی آینده برای خودش متصور باشد. البته او هم حق دارد چون مدتها بود درون دروازه نمی ایستد ولی دیگر اینقدر اشتباه قابل چشم پوشی نیست.

وی همچنین درباره تیم استقلال در کرمان افزود: خوشبختانه استقلال به موقع به خودش آمد و توانست گل ها را جبران کند البته مهدی قائدی یکی از عناصر اصلی در کسب این پیروزی بود. این بازیکن در این چند هفته دوباره تبدیل به همان بازیکن خوب سابق شده است. این نشان می‌دهد که سرمربی استقلال توانست او را از آن حالت روحی روانی خارج کند. چون گاهی اوقات بازیکنان تحت تاثیر مسائل بیرون از فوتبال دچار افت می‌شوند اما ساپینتو مهدی قائدی را از این وضعیت خارج کرده و حالا هم ثمره آن را می‌بیند.

وی ادامه داد: البته من تعجب می‌کنم چرا نفرات جوانی مثل امیرعلی صادقی در ترکیب استقلال به میدان نمی‌روند. نفراتی مثل ابوالفضل جلالی و بازیکنان از این دست می توانند فیکس بازی کنند. سرمربی استقلال حردانی را با همین وضعیت از روزهای اوجش دور کرده و حالا صالح حردانی دیگر آن بازیکن سابق نیست.

مراغه چیان همچنین درباره حاشیه های پایانی بازی با اشاره به رفتارهای ساپینتو گفت: ما دوست نداریم سرمربی تیم استقلال این رفتارها را در کنار زمین داشته باشد. البته این بار من دیدم که یکی از اعضای کادر فنی تیم کرمان شروع کننده بود ولی ساپینتو با این همه تجربه در سطح بین‌المللی و اروپا بعید است به راحتی بازیچه حرف یک مربی جوان شود.

پیشکسوت استقلال تأکید کرد: او باید الگوی تیمش باشد. نباید درگیر این قبیل دسیسه های کثیف شود. قطعا وقتی تیم های حریف می بینند او راحت عصبی می شود می خواهند او را بهم بریزند تا تمرکز خودش و تیمش بهم بریزد.

مراغه چیان در پایان گفت: ما قبول داریم که ساپینتو به استقلال تعصب دارد و نمی‌خواهد شرایط بد این تیم را ببینند اما دیگر نباید کاری کند که تیمش از نبود خودش ضرر کند. قطعا محرومیت او در بازی جلوی نفت مسجد سلیمان به استقلال ضربه و لطمه می زند.

منبع خبر

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.