تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
کد خبر : 57067

در هنگام خرید عطر زنانه به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در هنگام خرید عطر زنانه به چه نکاتی باید توجه کرد؟

فهرست۱ نگاه کلی به تعریف عطر۲ نکات مهم هنگام خرید عطر زنانه۲.۱ رایحه‌های عطر۲.۲ فصل خرید عطر۲.۳ مناسبت‌ها۲.۴ انتخاب عطر متناسب با شخصیتتان۳ چرا خرید عطر زنانه از موتن رو؟ عطرها دنیای جذابی دارند که می‌تواند همه را تحت تاثیر قرار دهد. بسیاری از افراد مشهور با برند و نوع عطری که استفاده می‌کنند شناخته …

عطرها دنیای جذابی دارند که می‌تواند همه را تحت تاثیر قرار دهد. بسیاری از افراد مشهور با برند و نوع عطری که استفاده می‌کنند شناخته می‌شوند. از آنجا که اکثر خانم‌ها در خریدهایشان حساسیت زیادی به خرج می‌دهند، خرید بهترین عطر زنانه همیشه یکی از دغدغه‌های آن‌ها است. امروزه با روی کار آمدن عطرها و ادکلن‌های فیک و تقلبی در بازار، دیگر نمی‌توان از اصل بودن عطرها مطمئن شد. به همین دلیل در این مطلب از موتن رو تصمیم گرفته‌ایم در مورد نکات مهمی که باید قبل از خرید عطر زنانه مورد توجه قرار دهید صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

نگاه کلی به تعریف عطر

عطرها محصولاتی با رایحه‌های خوشبو هستند که اکثر افراد با بوییدن آن‌ها حس خوشایندی را استشمام می‌کنند. قرار گرفتن روغن، الکل و اسانس در کنار هم موجب ساخته شدن عطر می‌شود. اسانس‌های عطر رایحه‌های مختلفی همچون گیاهان، ادویه‌ها، چوب‌ها و میوه‌ها دارند. از لحاظ میزان اسانس روغنی عطرها در یکی از دسته‌های زیر جای می‌گیرند:

  • پرفیوم: پرفیوم‌ها حدود ۴۰ درصد اسانس روغنی داشته و بهترین و ماندگارترین نوع رایحه‌ها را دارند. علاوه بر این، باارزش‌ترین نوع رایحه‌ها به پرفیوم‌ها اختصاص می‌یابد.
  • ادو پرفیوم: از آنجا که میزان روغن ادو پرفیوم ها اغلب بین ۱۵ تا ۳۰ درصد بوده و کمتر از پرفیوم ها است، در جایگاه دوم قرار می‌گیرند.
  • ادو تویلت: ادو تویلت ها نسبت به دو گروه قبلی روغن کمتری دارند و میزان روغن آن‌ها بین ۸ تا ۱۵ درصد است؛ به همین دلیل در جایگاه سوم جای می‌گیرند.
  • ادکلن: ادکلن‌ها محصولاتی هستند که میزان روغن آن‌ها چیزی حدود ۴ درصد است و بیشتر مورد پسند آقایان هستند.

در هنگام خرید عطر زنانه به چه نکاتی باید توجه کرد؟

نکات مهم هنگام خرید عطر زنانه

از مهم‌ترین نکاتی که باید هنگام خرید عطر با رایحه مناسب برای خانم‌ها مورد توجه قرار بگیرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رایحه‌های عطر

عطرها دارای رایحه‌های مختلفی هستند که هر کدام طرفداران خاص خودشان را دارند. انواع رایحه‌های عطر در یکی از دسته‌های زیر جای می‌گیرند:

  • رایحه‌های شیرین: عطرهایی با رایحه‌های گل‌دار در این دسته قرار می‌گیرند. این نوع رایحه‌ها محبوبیت بالایی داشته و بسیار پرفروش هستند.
  • رایحه‌های شرقی: عطرهای دارای رایحه‌های شرقی اغلب گرم و شیرین بوده و در برخی موارد با تندی خاصی همراه هستند.
  • رایحه‌های چوبی: هنگام استشمام این نوع رایحه‌های پرطرفدار بوی دود، خاک و غیره مشام را پر می‌کند.
  • رایحه‌های میوه‌ای: عطرهایی با رایحه‌های مرکبات در این دسته جای می‌گیرند و اغلب بوی نارنگی، لیمو ترش و غیره می‌دهند.

فصل خرید عطر

رایحه‌های مختلفی ازجمله خنک، گرم، تلخ و شیرین که برای عطر در نظر گرفته شده است، باعث شده هر کدام مناسب فصل خاصی باشند. به عنوان مثال، عطرهای گرم اغلب در فصول سرد سال استفاده می‌شوند. پس حتما هنگام خرید این مورد را مد نظر قرار دهید.

مناسبت‌ها

یکی دیگر از مواردی که باید مورد توجه قرار بگیرد، مناسبت‌ها هستند. عطرهای متفاوت برای مناسبت‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به عنوان مثال عطری که برای استفاده در طول روز مناسب است با عطری که در زمان قرارهای عاشقانه مورد استفاده قرار می‌گیرد تفاوت دارد.

انتخاب عطر متناسب با شخصیتتان

عطری که می‌زنید تا حدود زیادی نشان دهنده شخصیت شماست. عطر خوب، اعتماد به نفس شما را افزایش داده و باعث می‌شود جذاب‌تر به نظر برسید. بر اساس شخصیت متفاوت خانم‌ها، عطرها در دسته‌های زیر جای می‌گیرند:

  • بهترین عطر برای خانم‌های خجالتی: بهترین عطر برای این دسته از خانم‌ها آن‌هایی است که با رایحه‌های منعکس کننده مینیمالیسم همراه هستند. این دسته از افراد می‌توانند به سراغ عطرهایی با رایحه‌های اسطوخدوس و شکوفه‌های گیلاس بروند.
  • بهترین عطر برای خانم‌های رمانتیک: خانم‌های عاشقی که شور و حرارت زیادی دارند، بهتر است به سراغ گزینه‌هایی بروند که حاوی نشانه‌هایی از رمانتیسم بوده و با نت‌هایی از مشک همراه هستند.
  • بهترین عطر برای خانم‌های مرموز: خانم‌هایی که خواستار حفظ رازهای خود هستند، باید به سراغ عطرهایی با لایه‌های مختلف بروند. به عنوان مثال، پایه سبکی مانند وانیل که با رایحه‌های ادویه یا چوب همراه باشد گزینه مناسبی است.
  • بهترین عطر برای خانم‌های شیک و باکلاس: این دسته از خانم‌ها باید به سراغ عطرهای کلاسیکی بروند که با رایحه‌های مشک، وانیل و عنبر همراه است تا بوی خوب کهنه و ماندگاری را به همراه داشته باشند.

در هنگام خرید عطر زنانه به چه نکاتی باید توجه کرد؟

چرا خرید عطر زنانه از موتن رو؟

موتن رو نام یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین آرایشی و بهداشتی در ایران است که محصولاتی را که عرضه می‌کند همگی اورجینال و باکیفیت هستند. به همین دلیل با خیال راحت می‌توانید نسبت به خرید عطر زنانه اصل اقدام کنید. از طرف دیگر، تمامی عطرهای عرضه شده توسط موتن رو، قیمت منصفانه‌تری نسبت به رقبا دارند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.