تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲

طراحی سایت فروشگاهی برای کسب و کارها از اهمیت ویژه ای برخوردار است، دلیل آن هم اهمیت فروش و بازرایابی در کسب و کار است. داشتن یک فروشگاه آنلاین حرفه ای، نه تنها آمار فروش شما را بیشتر می کند، بلکه روی برندینگ شما نیز موثر است. به نقل از مه ویژن، توجه به این

طراحی سایت فروشگاهی برای کسب و کارها از اهمیت ویژه ای برخوردار است، دلیل آن هم اهمیت فروش و بازرایابی در کسب و کار است. داشتن یک فروشگاه آنلاین حرفه ای، نه تنها آمار فروش شما را بیشتر می کند، بلکه روی برندینگ شما نیز موثر است.

به نقل از مه ویژن، توجه به این نکات در طراحی وب سایت فروشگاهی حرفه ای ، برای هر کسب و کاری، کلیدی است.

به همین دلیل اگر در حال حاضر یک فروشگاه آنلاین دارید یا قصد ساخت سایت فروشگاهی حرفه ای دارید، قبل از طراحی آن از یک تیم مجرب مشاوره بگیرید. مه ویژن، شرکت طراحی سایت فروشگاهی با توجه به تجربه حرفه ای که در این زمینه دارد، می تواند برای طراحی سایت فروشگاهی متناسب با نیازها، محصول و مخاطبان، شما را در مسیر صحیح راهنمایی کند.

هدف مه ویژن در طراحی سایت فروشگاهی، رشد کسب و کار مشتریان است.

فروشگاه اینترنتی شما، در حقیقت یک نماینده فروش برند شماست، باید به بهترین شکل تجربه خرید لذتبخش را برای مشتری شما رقم بزند. در طراحی سایت حرفه ای سایت های بازرگانی، شخصی، شرکتی یا فروشگاهی آنچه در درجه اول مهم است، برندینگ است؛ آنچه که از برند خود برای مخاطبان به نمایش می گذارید. پس در قدم اول، توجه ویژه ای به این موارد داشته باشید.

1.دسترسی آسان به محصولات و خرید آسان

هدف ایجاد و انتقال تجربه کاری خوب برای مشتری است، پس گروه بندی محصولات، منوهای وب سایت فروشگاهی، سبد خرید، مراحل پرداخت و … باید به قدری ساده باشد که مشتریان به راحتی محصول مورد نیاز خود را پیدا کنند و بتوانند خرید خود را به آسانی انجام دهند. برای دسترسی بهتر در طراحی فروشگاه آنلاین، دسته بندی محصولات خود را در منو اصلی قرار دهید. برای منوهای ارتباطی بهتر است از بخش دیگری استفاده کنید. دسته بندی های مادر را در یک سطر نمایش دهید و دسته بندی های رتبه 2 را به عنوان زیر منو انتخاب کنید.

2.امکانات سایت فروشگاهی متناسب با محصولات

داشتن امکانات مختلف و گیج کننده برای وب سایت فروشگاهی یک امتیاز نیست. هدف از طراحی سایت فروشگاهی، ایجاد بستر آسان خرید برای مشتریان است، پس اگر با امکانات زیاد، مشتری را سردرگم و خسته کنید، فروشگاه اینترنتی شما را ترک می کنند. تمام هدف طراحی فروشگاه آنلاین، خلق بستر ساده و دوست داشتنی برای مشتریان است تا یک تجربه لذت بخش از خرید اینترنتی داشته باشند. به همین دلیل بهتر است امکانات فروشگاه آنلاین را متناسب با محصول و خدمات خود، انتخاب کنید.

در طراحی سایت فروشگاهی این 7 نکته را فراموش نکنید.

3.ارتباط سریع با مشتری در طراحی فروشگاه آنلاین

راه های ارتباطی را برای مشتری فراهم کنید. از چت آنلاین، دسترسی سریع به واتس اپ، سیستم تیکت و پشتیبانی، تماس مستقیم به بخش پشتیبانی، همه این موارد باعث جلب اعتماد مشتری است. اگر در دسترس باشید خیالش راحت است. اما اگر حتی یک شماره تماس نداشته باشید، حتما وب سایت شما را ترک می کند و حتی به عنوان یک تجربه بد از آن یاد می کند. یادتان باشد این حق مشتری  است که در فروشگاه اینترنتی بتواند به شما دسترسی داشته باشد.

4.سفارشی سازی محصولات و ایجاد حس وفاداری در مشتریان

امکان اختصاصی سازی در فروشگاه آنلاین، حول محور مشتری مداری است. پیام “همان طور که شما خواسته اید” را فراموش نکنید. اگر نوع کسب و کار شما اجازه می دهد به مشتری حق انتخاب بدهید. سفارشی سازی از ویژگی هایی که در بازاریابی و فروش، بیشتر مورد توجه قرار می گیرد، حتما این امکان را به صورت هوشمندانه در سایت فروشگاهی خود بگنجانید. مه ویژن در این زمینه تجربه خوبی دارد و می توانید از کارشناسان مه ویژن مشاوره بگیرید.

5.خدمات پس از فروش، حفظ روابط پایدار با مشتری

قبل از خرید، مشتری را از خدمات پس از فروش خود آگاه کنید، این امر در جهت جلب اعتماد و ایجاد حس رضایت برای مشتری بسیار موثر است. هر آنچه مشتری باید بداند تا با خیال آسوده خرید خود را انجام دهد را برایش مهیا کنید.

گام اصلی پس از خرید مشتری شروع می شود. از قبل در مورد مراحل پشتیبانی، تعویض کالا و تخفیف های بعدی اطلاع رسانی کنید. حتما در طراحی سایت فروشگاهی خود امکاناتی برای ایجاد ارتباط پایدار با مشتریان در نظر بگیرید.

6.افزودن بخش نظرات برای محصولات

از بخش های مهمی که باید در طراحی فروشگاه اینترنتی داشته باشید، بخش نظرات است. مه ویژن از این امکان به عنوان برگ برنده یاد می کند. از ضروری ترین امکانات در طراحی فروشگاه اینترنتی، بخش نظرات است. جایی که مشتریان، قبل از خرید به آنجا سر می زنند و بعد خرید می کنند. جایی که می داند اگر از محصولش راضی یا ناراضی است می تواند نظرش را برای دیگران عنوان کند. از نظرات منفی نترسید، آن ها را به نمایش بگذارید. هدفتان جلب رضایت مشتری باشد. این بخش از هر گونه تبلیغاتی برای محصولات شما با ارزش تر است.

7.کد تخفیف در طراحی فروشگاه اینترنتی

کد تخفیف برای مشتریان، دقیقا همان کارت دعوت دوباره است. کارت دعوتی که مشتری نمی تواند نپذیرد! پس به سایت شما باز می گردد. حتما این بخش را جدی بگیرید. مه ویژن، از تجربه مشتریانش در استفاده از کد تخفیف این طور می گوید که زمانی که برای مشتریان کد تخفیف ارسال می شود از هر 10 کد حداقل 8 کد خرید می شوند. این نرخ بازگشت مشتریان به معنی اعتماد به فروشگاه اینترنتی است.

شرکت طراحی سایت فروشگاهی مه‌ویژن، با شناخت و آگاهی از بازار هدف و رعایت اصول مارکتینگ، طراحی فروشگاه اینترنتی را بر پایه نیازهای مشتریان اجرا می‌کند. آنچه در طراحی فروشگاه آنلاین مهم است، تبدیل مشتری به یک مشتری وفادار برای فروشگاه اینترنتی شماست. اگر برای کسب و کار خود به دنبال یک شرکت مطمئن هستید نمونه کارهای طراحی سایت فروشگاهی در مه ویژن را مشاهده کنید.

 

 

خروج از نسخه موبایل