تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳
کد خبر : 39539

در سال کرونا باید از هنرمندان بیشتر حمایت می کردیم

در سال کرونا باید از هنرمندان بیشتر حمایت می کردیم

در سال کرونا باید از هنرمندان بیشتر حمایت می کردیم آتش تقی پور با انتقاد از وضعیت معیشتی مردم و هنرمندان در سال گذشته، آرزو کرد در سال جدید شرایط اقتصادی بهتر شود.
این بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون درباره سال ۹۹ که با کرونا آغاز شد و با کرونا خاتمه یافت و تاثیری که این بیماری بر زندگی هنرمندان گذا..

در سال کرونا باید از هنرمندان بیشتر حمایت می کردیم

در سال کرونا باید از هنرمندان بیشتر حمایت می کردیم

آتش تقی پور با انتقاد از وضعیت معیشتی مردم و هنرمندان در سال گذشته، آرزو کرد در سال جدید شرایط اقتصادی بهتر شود.

این بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون درباره سال ۹۹ که با کرونا آغاز شد و با کرونا خاتمه یافت و تاثیری که این بیماری بر زندگی هنرمندان گذاشت به ایسنا گفت: سال گذشته برود، برنگردد و دیگر تکرار نشود که زندگی بیشتر بچه‌های تئاتر و هنرمندان را خراب کرد. در مورد سینما هم وضعیت به همین منوال است. این بیماری مشکلات بسیاری را برای خانواده‌ها ایجاد کرد. حتی من هنرمندی را می‌شناسم که همسرش به دلیل بیکاری، درخواست طلاق کرده است؛ یعنی کرونا تا این حد در زندگی آدم‌ها تاثیر گذاشته است.

او با تاکید بر لزوم حمایت از هنرمندان در دوران کرونا، تصریح کرد: خیلی متاسفم؛ ما باید از این آدم‌ها خیلی حمایت می‌کردیم تا زندگیشان به این فلاکت نیفتد.

تقی پور ادامه داد: این مشکلات با ان شاءالله و ماشاءالله درست نمی‌شود؛ مردان و زنان درست و نیکوکردار می‌خواهد که آستین‌ها را بالا بزنند و این وضعیت را درست کنند، با گفتار شرایط درست نمی‌شود.

این بازیگر درباره شرایط کرونایی کشور افزود: نمی‌شود فقط گفت در خانه بمانید؛ برخی نیازمندند که از خانه خارج می‌شوند. اگر کسی نیاز نداشته نداشته باشد، چرا باید از خانه خارج شود؟ هر چند که در خانه ماندن هم دشواری ها خودش را دارد.

تقی پور در پاسخ به پرسشی درباره سال ۱۴۰۰، گفت: آرزو می‌کنم ملت من شکمشان نسبی سیر شود و جیبشان نسبی پول داشته باشد و سالم زندگی کنند.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.