تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
کد خبر : 15124

در آذرآنلاین سه سوت ثبت دامنه کنید

در آذرآنلاین سه سوت ثبت دامنه کنید

در آذرآنلاین سه سوت ثبت دامنه کنید این روزها بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و کوچک به داخل اینترنت کوچ کرده‌اند. اگر شما هم در فکر ورود به دنیای کسب و کار اینترنتی هستید، مطالب این رپورتاژ را از دست ندهید.
استفاده از اینترنت برای انجام فعالیت‌های مختلف به شما کمک می‌کند که خدمات و کالای خود را در معرض نمایش بسیاری از افراد قرار دهید و متعاقبا تعداد افراد بیشتری نیز از خدمات شما استفاده خواهند کرد. این باعث رشد فعالیت‌های شما خواهد شد.
ساخت سایت مراحل مختلفی دارد شاید جزو افرادی باشید که می‌خواهید برای اولین بار ثبت یک سایت را تجربه کنید. در این صورت باید با مراحل این کار آشنایی بیشتری داشته باشید. یکی از این مراحل ثبت دامنه است. ثبت دامنه در آذر آنلاین یکی از راحت‌ترین کارهای ممکن است.
دامنه یا Domain چیست؟ به سخن ساده، دامنه همان آدرسی است که برای سایت خود انتخاب می‌کنید. این آدرس از دو بخش تشکیل شده است: نام و پسورد. بخش اول شامل یک نام بوده که می‌تواند سلیقه‌ای انتخاب شود. انتخاب نام سایت محدودیت خاصی ندارد، جز اینکه تعداد کاراکترهای آن باید بین ۳ تا ۶۴ باشد و تکراری نیز ..

در آذرآنلاین سه سوت ثبت دامنه کنید

این روزها بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و کوچک به داخل اینترنت کوچ کرده‌اند. اگر شما هم در فکر ورود به دنیای کسب و کار اینترنتی هستید، مطالب این رپورتاژ را از دست ندهید.

استفاده از اینترنت برای انجام فعالیت‌های مختلف به شما کمک می‌کند که خدمات و کالای خود را در معرض نمایش بسیاری از افراد قرار دهید و متعاقبا تعداد افراد بیشتری نیز از خدمات شما استفاده خواهند کرد. این باعث رشد فعالیت‌های شما خواهد شد.

ساخت سایت مراحل مختلفی دارد

شاید جزو افرادی باشید که می‌خواهید برای اولین بار ثبت یک سایت را تجربه کنید. در این صورت باید با مراحل این کار آشنایی بیشتری داشته باشید. یکی از این مراحل ثبت دامنه است. ثبت دامنه در آذر آنلاین یکی از راحت‌ترین کارهای ممکن است.

دامنه یا Domain چیست؟

به سخن ساده، دامنه همان آدرسی است که برای سایت خود انتخاب می‌کنید. این آدرس از دو بخش تشکیل شده است: نام و پسورد. بخش اول شامل یک نام بوده که می‌تواند سلیقه‌ای انتخاب شود. انتخاب نام سایت محدودیت خاصی ندارد، جز اینکه تعداد کاراکترهای آن باید بین ۳ تا ۶۴ باشد و تکراری نیز نبوده باشد.

بخش دوم، پسورد، می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد که بر اساس فعالیتی که سایت شما انجام می‌دهد انتخاب می‌شود. پسوردهای معروف عبارت اند از: .com، .org، .net و … هستند. علاوه بر این پسوندهای خاص و ویژه‌ای نیز وجود دارد که اختصاصی هر کشور است. برای مثال پسوند خاص کشور ما .ir است.

خرید هاست، سرور مجازی و اختصاصی و طراحی سایت

برای اینکه سایت خود را اره اندازی کنید، باید با هاست، سرور مجازی و اختصاصی و طراحی سایت نیز آشنایی داشته باشید. هاست فضایی در اینترنت است که اطلاعات شما در آن قرار می‌گیرد. به عبارت دیگر، هاست، یک کامپیوتر متصل به اینترنت است که می‌تواند به سایت شما خدمات رسانی کند.

هاست‌ها دو نوع هستند. برخی از آنها همزمان از چند سایت میزبانی می‌کنند که سرور مجازی نامیده می‌شوند و برخی دیگر مختص یک سایت به خصوص هستند. تفاوت سرور مجازی و اختصاصی در سرعت و کیفیت سایت شما و همچنین میزان هزینه‌ای است که برای هاست خود می‌پردازید.

در مرحله نهایی، شما نیاز دارید که سایت خود را طراحی کنید تا کاربران بتوانند از آن استفاده کنند.

مزایای ثبت دامنه در آذر آنلاین چیست؟

شما می‌توانید در آذرآنلاین، با مناسب‌ترین قیمت‌ها، دامنه مورد نظر خود را ثبت کند. در آذرآنلاین لیستی از پسوندهای مختلف با قیمت‌های خاص خود ارائه شده است که شما می‌توانید با مقایسه بین آنها، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

ثبت دامنه در آذرآنلاین مزایای ویژه‌ای برای شما دارد: ثبت دامنه به صورت آنی و در کمترین زمان صورت می‌گیرد، امکان تمدید دامنه وجود دارد، امکان انتقال دامنه به پنل مدیریت آذر آنلاین وجود دارد، وجود سرویس ایمیل رایگان.

همچنین آذرآنلاین با داشتن کنترل پنل اختصاصی، مدیریت نیم سرور، ثبت مستقیم دامنه و قفل دامنه بسیار مناسب می‌باشد.

مراحل ثبت دامنه در آذر آنلاین

برای اینکه در آذرآنلاین دامنه ir ثبت کنید باید مراحل زیر را سپری کنید:

  1. وارد حساب کاربری خود در آذرآنلاین شوید.
  2. با این لینک وارد این صفحه شوید
  3. در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود، نام دامنه را تعیین کرده و پسوند ir را انتخاب کنید.
  4. با کلیک بر گزینه جستجوی دامنه، دامنه‌های مشابه پیدا می‌شوند. در صورتی که نام پیشنهادی شما تکراری نباشد، باید گزینه «افزودن به سبد خرید» را انتخاب کنید.
  5. بر روی گزینه خرید دامنه کلیک کنید.
  6. در این مرحله باید شناسه کاربری ایرنیک خود را وارد کنید. ایرنیک، سازمان مدیریت و نظارت بر دامنه‌های ایرانی است که اطلاعات شما را در دیتابیس خود ذخیره کرده و شناسه‌ای به شما می‌دهد.
  7. سپس درگاه پرداخت هزینه ثبت دامنه باز می‌شود.
  8. پس از پرداخت، در پایان، دامنه مورد نظر شما ثبت شده است.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.