تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
کد خبر : 15429

دانلود بهترین بازی های ورزشی ۲۰۲۰ برای اندروید و آی او اس

دانلود بهترین بازی های ورزشی ۲۰۲۰ برای اندروید و آی او اس

دانلود بهترین بازی های ورزشی ۲۰۲۰ برای اندروید و آی او اس بهترین بازی های ورزشی ۲۰۲۰ را در این مطلب شناخته و سپس دانلود خواهیم کرد. این بازی های موبایل اسپورت برای اندروید و آیفون (آی او اس – iOS) جذابیت بسیار بالایی دارند.
دل افراد زیادی برای تماشای مسابقات ورزشی تنگ شده است! متاسفانه شیوع ویروس کرونا سبب شده لیگ‌های رشته‌های ورزشی مختلف در نقاط مختلف دنیا تا اطلاع ثانوی لغو شوند. بهتر است همه دست به دست هم داده و در صورت امکان در منزل بمانیم، در غیر این صورت، آینده مسابقات ورزشی در نقاط مختلف دنیا و زمان از سر گیری آن‌ها مشخص نخواهد شد. تا آن زمان می‌توانید خود را با بهترین بازی های ورزشی ۲۰۲۰ مخصوص دستگاه‌های اندرویدی و آی او اسی سرگرم کنید.
دانلود ویدیو دانلود بهترین بازی های ورزشی ۲۰۲۰ برای هر سلیقه و دوست‌دار هر ورزشی، یک گزینه برای دانلود وجود دارد. به منظور دانلود و نصب این بازی‌ها، لینک آن‌ها در گوگل پلی استور یا اپ استور قرار داده شده است. نصب و استفاده از آن‌ها رایگان است، هر چند احتمالا برای دسترسی به یک سری قابلیت بیشتر مجبور به پرداخت درون برنامه‌ای خواهید بو..

دانلود بهترین بازی های ورزشی ۲۰۲۰ برای اندروید و آی او اس

بهترین بازی های ورزشی ۲۰۲۰ را در این مطلب شناخته و سپس دانلود خواهیم کرد. این بازی های موبایل اسپورت برای اندروید و آیفون (آی او اس – iOS) جذابیت بسیار بالایی دارند.

دل افراد زیادی برای تماشای مسابقات ورزشی تنگ شده است! متاسفانه شیوع ویروس کرونا سبب شده لیگ‌های رشته‌های ورزشی مختلف در نقاط مختلف دنیا تا اطلاع ثانوی لغو شوند. بهتر است همه دست به دست هم داده و در صورت امکان در منزل بمانیم، در غیر این صورت، آینده مسابقات ورزشی در نقاط مختلف دنیا و زمان از سر گیری آن‌ها مشخص نخواهد شد. تا آن زمان می‌توانید خود را با بهترین بازی های ورزشی ۲۰۲۰ مخصوص دستگاه‌های اندرویدی و آی او اسی سرگرم کنید.

دانلود ویدیو

دانلود بهترین بازی های ورزشی ۲۰۲۰

برای هر سلیقه و دوست‌دار هر ورزشی، یک گزینه برای دانلود وجود دارد. به منظور دانلود و نصب این بازی‌ها، لینک آن‌ها در گوگل پلی استور یا اپ استور قرار داده شده است. نصب و استفاده از آن‌ها رایگان است، هر چند احتمالا برای دسترسی به یک سری قابلیت بیشتر مجبور به پرداخت درون برنامه‌ای خواهید بود.

Madden NFL Mobile Football

دانلود Android | iOS

بهترین بازی های ورزشی 2020

لیگ راگبی یا به اصطلاح بسیاری، فوتبال آمریکایی، قبل از شروع پاندمیک اخیر به پایان رسید، اما این موضوع به معنی عدم دلتنگی دوست‌داران این ورزش برای تیم محبوب خود نیست! در کنسول بازی پلی استیشن و ایکس باکس، Madden NFL یکی از بهترین گزینه‌ها برای تجربه راگبی در منزل شناخته می‌شود. خوشبختانه نسخه موبایل آن نیز برای هر دو پلتفرم اندروید و آی او اس توسعه پیدا کرده و از جمله بهترین بازی های ورزشی ۲۰۲۰ به شمار می‌رود.

دانلود، نصب و اجرای بازی رایگان بوده و به صورت پیش‌فرض به همه تیم‌ها دسترسی دارید، اما برای استفاده از بهترین بازیکنان در تیم خود، باید یک سری پک خریداری کنید. خوشبختانه برای تهیه کردن این پک‌ها، علاوه بر خرید درون برنامه‌ای با استفاده از پول واقعی، روش دیگری نیز وجود دارد. کافی است بیشتر و بیشتر بازی کرده و پول مخصوص بازی Madden NFL را به دست بیاورید. سپس بازیکنان مورد علاقه‌تان را خریداری کرده و قدرت تیم خود را افزایش بدهید.

در مقایسه با بازی‌های راگبی مخصوص موبایل، Madden NFL چند سر و گردن بالاتر قرار می‌گیرد. رابط کاربری و گیم پلی آن راحت بوده و گرافیک فوق‌العاده‌ای دارد. مطمئن باشید در دسته‌بندی فوتبال آمریکایی، هیچ بازی بهتر از این مورد پیدا نخواهید کرد.

NBA Live Mobile Basketball

دانلود Android | iOS

بهترین بازی های ورزشی 2020

تعداد طرفداران مسابقات لیگ بسکتبال حرفه‌ای NBA اگر از NFL (راگبی) بیشتر نباشد، کمتر نیست. بازی NBA Live Mobile Basketball محصول استودیوی Electronic Arts بوده و یکی از بهترین گزینه‌ها برای تجربه بسکتبال در گوشی‌های اندروید یا آیفون محسوب می‌شود.

گیم پلی این بازی در مقایسه با موارد مشابه کمی متفاوت است. در حالت Career، می‌توانید بهترین بازیکنان را انتخاب کرده و یک تیم متشکل از بهترین‌ها برای خود بسازید. بازی با ستاره محبوب خود در NBA تجربه بسیار جالبی خواهد بود. البته یک سری محدودیت وجود دارد. نمی‌توانید هر تعداد ستاره که دوست دارید داخل یک تیم جمع‌آوری کنید، چرا که در این صورت تیمتان بیش از حد قدرتمند شده و تعادل در لیگ از بین می‌رود!

سر گرم شدن در NBA Live Mobile Basketball منحصر به بازی تیمی و شرکت در لیگ نیست. می‌توانید در حالت‌های مختلف، تجربه متفاوتی داشته باشید. به عنوان نمونه در زمین‌های خیابانی به تنهایی با کاراکتر مورد علاقه‌تان تمرین کرده و توانایی‌تان در پرتاب از راه دور را افزایش بدهید.

حین بازی با یک سری محدودیت در گیم پلی مواجه خواهید شد که کاملا قابل قبول و پذیرفتنی است. NBA Live Mobile Basketball یکی از بهترین بازی های ورزشی ۲۰۲۰ بوده و ایرادی به آن وارد نیست. اجرای بسکتبال روی نمایشگر گوشی و هدایت بازیکنان تنها با استفاده از دو انگشت، در مقایسه با دیگر بازی‌های موبایل اسپورت، دشوارتر است.

MLB 9 Innings 20

دانلود Android | iOS

بهترین بازی های ورزشی 2020

لیگ بیس بال تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا تعطیل شد، اما این اتفاق دلیلی برای دور ماندن شما از این ورزش نیست. بازی Innings 9 20 اجازه می‌دهد تیمتان را مدیریت کرده و از طرفی با استفاده از پک‌های آماده موجود، بازیکنان را ارتقا بدهید. در مقایسه با سایر بهترین بازی های ورزشی ۲۰۲۰ در اینجا اهمیت مدیریت صحیح تیم درست به اندازه نحوه بازی در مسابقات است، پس استراتژی خوبی داشته باشید.

Hockey All Stars

دانلود Android | iOS

بهترین بازی های ورزشی 2020

در مقایسه با راگبی و بسکتبال، هاکی لیگ حرفه‌ای و اصلی در آمریکا نداشته و به همین دلیل بازی رسمی نیز برای آن توسعه پیدا نکرده است. با در نظر گرفتن همه بازی‌های موبایل اندرویدی و آی او اسی برای هاکی، بهترین گزینه Hockey All Stars محسوب می‌شود.

انتظار دیدن لوگوی تیم‌های واقعی یا پیدا کردن بازیکنان حقیقی را نداشته باشید، هر چند برخی از آن‌ها آشنا به نظر خواهند رسید. از نظر گرافیک، بازی Hockey All Stars به خوبی بهترین بازی های ورزشی ساخت شرکت Electronic Arts نیست، هر چند در مقایسه با سایر بازی‌های هاکی، وضعیت به مراتب بهتری دارد. در مقایسه با بسکتبال، اجرای هاکی روی نمایشگر لمسی یک گجت به مراتب راحت‌تر بوده و کنترل بهتری روی بازیکنان خواهید داشت.

eFootball PES 2020

دانلود Android | iOS

بهترین بازی های ورزشی 2020

اگرچه تعداد قابل توجهی از بهترین بازی های ورزشی ۲۰۲۰ محصول شرکت Electronic Arts هستند، اما در دنیای فوتبال، Konami گزینه‌ بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد. جدیدترین نسخه موبایل بازی محبوب PES چندی پیش توسط این استودیو عرضه شد. با وجود تعدد بازی‌های مربوط به پرطرفدارترین ورزش دنیا یعنی فوتبال برای پلتفرم اندروید و آی او اس، کمتر موردی قادر به رقابت با eFootball PES 2020 است.

در بازی eFootball PES 2020 تمرکز روز گیم پلی قرار داشته و بهترین تجربه از بازی فوتبال روی نمایشگرهای لمسی را ارائه می‌کند. در مقایسه با نسخه‌های قبلی گیم پلی باز هم بهبود پیدا کرده است. اگرچه ممکن است گرافیک آن پایین‌تر از بازی FIFA شرکت Electronic Arts به نظر برسد، اما بیشتر کاربران، گیم پلی بهتر را به اختلاف جزئی در گرافیک ترجیح می‌دهند.

طبق انتظار، به همه لیگ‌ها، تیم‌ها و تعداد قابل توجهی از ستاره‌های دنیای فوتبال دسترسی دارید. می‌توان در حالت‌های مختلف به اجرای بازی پرداخت. اگر به جز قهرمانی در یک لیگ به چیز دیگری فکر نمی‌کنید، وارد یک سری مسابقات حرفه‌ای شده و تلاش کنید در همه بازی‌ها، ۳ امتیاز را به دست آورید.

EA Sports UFC

دانلود Android | iOS

بهترین بازی های ورزشی 2020

اگر یک بازی خشن‌تر دوست دارید، باید EA Sports UFC را امتحان کنید. این بازی نیز به دست استودیوی Electronic Arts ساخته شده و به همین دلیل انتظارات از آن بالا است. خوشبختانه EA توانست بهترین تجربه ممکن از یک بازی رزمی در موبایل را ارائه کند.

یکی از جذابیت‌های بازی امکان انتخاب ستاره‌های دنیای مسابقات UFC و رقابت با بقیه کاراکترهای سرشناس است. رقبا را یکی پس از دیگری از سر راه برداشته و به فینال راه پیدا کنید. در هر صورت، در UFC، تنها یک قهرمان وجود دارد، پس باید غول آخر را نیز کنار بزنید.

گیم پلی بازی فوق‌العاده است، به طوری که به ضربات پا، دست و تکنیک‌های دیگر همچون قفل کردن حریف دسترسی دارید. به مرور زمان بهتر به نحوه اجرای حرکات مختلف پی خواهید برد. اگر در ابتدا کمی کتک خوردید، صبور باشید. بعد از عادت به گیم پلی بازی، نوبت انتقام گرفتن شدن فرا خواهد رسید!

Grand Mountain Adventure

دانلود Android | iOS

بهترین بازی های ورزشی 2020

برای اسکی سواری در دامنه کوه، مجبور به انتظار تا فرا رسیدن زمستان بعدی نیستید. Grand Mountain Adventure دارای گیم پلی فوق‌العاده‌ای بوده و کنترل کاراکتر در آن بسیار راحت و جذاب است. دوست‌داران چالش، وارد مسابقات حرفه‌ای شده و خود را مجبور به جمع‌آوری امتیاز بیشتر به وسیله عبور از بین پرچم‌ها می‌کنند. سایر کاربران محدودیت‌ها را از میان برداشته و از اسکی سواری در دامنه کوه لذت خواهند برد.

همانند سایر بهترین بازی های ورزشی ۲۰۲۰ مسابقات متعددی در اینجا برگزار شده و سطح هر کدام با بقیه متفاوت است. باز کردن زمین‌ها، بازیکنان، تجهیزات و قابلیت‌های بیشتر، شما را به بیشتر بازی کردن تشویق خواهد کرد.

Ultimate Tennis

دانلود Android | iOS

بهترین بازی های ورزشی 2020

Ultimate Tennis در مقایسه با دیگر بازی‌های تنیس پیچ و تاب بیشتری به گیم پلی و همچنین گرافیک داده و آن را جذاب‌تر کرده است. اینجا، تنیس بازی را در تورنومنت‌ها و زمین‌ها، مخصوصا با کاراکترهای مختلف، تجربه خواهید کرد. به مرور زمان تکنیک‌های بیشتری یاد گرفته و به نحوه زدن ضرباتی مهلک، به طوری که حریف قادر به دریافت آن‌ها نباشد، پی خواهید برد.

از نظر گرافیک و نزدیک بودن به واقعیت، Ultimate Tennis بهترین گزینه نیست، اما با در نظر گرفتن کل پکیج آن شامل گرافیک، گیم پلی، تنوع حالت‌ها و تکنیک‌های در اختیار کاربر، یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود.

Golf King — World Tour

دانلود Android | iOS

بهترین بازی های ورزشی 2020

برخلاف سایر ورزش‌ها، حین بازی گلف، تعداد زیادی بازیکن کنار یکدیگر جمع نشده و در نتیجه خطری از بابت انتقال ویروس کرونا بین افراد وجود ندارد. با این حال بهتر است به توصیه‌ها مبنی بر ماندن در خانه گوش کرده و حتی دور این دسته ورزش‌های به ظاهر ایمن را نیز خط بکشید. برای دور نشدن از دنیای گلف تا زمان نرمال شدن وضعیت در دنیا، بازی Golf King – World Tour را جایگزین کنید.

یکی از جذابیت‌های این بازی در مقایسه با موارد مشابه، که سبب شده در زمره بهترین بازی های ورزشی ۲۰۲۰ قرار بگیرد، تعدد زمین‌های گلف است. آن‌ها ظریف، زیبا و با جزئیات زیاد طراحی شده و سبب می‌شوند از تماشای منظره اطراف کاراکتر داخل بازی لذت ببرید. البته بدون توجه به نوع زمین، هدف یکسان است؛ باید توپ را داخل حفره‌ی هدف بیندازید.

می‌توانید شکل و شمایل کاراکتر را به دلخواه تغییر داده و لباس مورد نظرتان را تن آن کنید. در هر صورت قرار است با بازیکنانی واقعی رقابت کنید، به همین دلیل اهمیت آراسته بودن کاراکتر خود را دست کم نگیرید!

F1 Mobile Racing

دانلود Android | iOS

بهترین بازی های ورزشی 2020

در نهایت نوبت به یک موتور اسپورت می‌رسد. برای تجربه بازی فرمول ۱ در گوشی‌ موبایل، F1 Mobile Racing بهترین گزینه به شمار می‌رود. تیم‌ها، زمین‌ها و بازیکنان متعددی وجود دارند، هر چند آن‌ها بر اساس مسابقات F1 سال ۲۰۱۹ چیده شده و هنوز به‌روزرسانی نشده‌اند. البته بعد از شروع مسابقات سال جدید، مطمئنا توسعه‌دهنده بازی را بر اساس وضعیت جدید آپدیت کرده و منتشر می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.