دانشجویان صنعتی شریف، ۱۰ هزار بسته ارزاق برای نیازمندان تهیه می‌کنند در این پویش قرار است ۱۰ هزار بسته حمایتی تهیه و میان خانواده‌های نیازمند در سطح شهر تهران توزیع شود. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، شیوع کرونا در ایران در نگاه اول فقط با افراد مبتلا به آن و هموطنان جان‌باخته در اثر آن شناخته می‌شود، بعدش توجه‌ها به سمت کادر درمانی و بهداشتی کشور می‌رود که فعالیت فشرده و طاقت‌فرسا، تاب و توانشان را از بین می‌برد اما چند هفته‌ای که بگذرد، ابعاد و آثار دیگرش هم روشن می‌شود؛ کسب‌وکارهایی که تعطیل شده و کارگرها و پدرها و مادران روزمزدی که نانشان آجر شده است.
دغدغه و توصیه مقام معظم رهبری در سخنرانی نیمه‌شعبان سبب شد تا خانواده دانشگاه صنعتی شریف، آستین همت بالا بزند و سعی کند در حد وسع و توان خودش به یاری خانواده‌های آسیب‌دیده از این بحران بشتابد.
خیریه هیأت‌الزهراء (س) دانشگاه صنعتی شریف، مسئولیت کارهای شناسایی، مدیریت و هماهنگی و اجرایی را به عهده گرفت و با همکاری و همیاری استادان، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان و همچنین گروه‌های مختلف دانشجویی «پویش کریمانه خانواد..

دانشجویان صنعتی شریف، ۱۰ هزار بسته ارزاق برای نیازمندان تهیه می‌کنند

در این پویش قرار است ۱۰ هزار بسته حمایتی تهیه و میان خانواده‌های نیازمند در سطح شهر تهران توزیع شود.

– اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، شیوع کرونا در ایران در نگاه اول فقط با افراد مبتلا به آن و هموطنان جان‌باخته در اثر آن شناخته می‌شود، بعدش توجه‌ها به سمت کادر درمانی و بهداشتی کشور می‌رود که فعالیت فشرده و طاقت‌فرسا، تاب و توانشان را از بین می‌برد اما چند هفته‌ای که بگذرد، ابعاد و آثار دیگرش هم روشن می‌شود؛ کسب‌وکارهایی که تعطیل شده و کارگرها و پدرها و مادران روزمزدی که نانشان آجر شده است.

دغدغه و توصیه مقام معظم رهبری در سخنرانی نیمه‌شعبان سبب شد تا خانواده دانشگاه صنعتی شریف، آستین همت بالا بزند و سعی کند در حد وسع و توان خودش به یاری خانواده‌های آسیب‌دیده از این بحران بشتابد.

خیریه هیأت‌الزهراء (س) دانشگاه صنعتی شریف، مسئولیت کارهای شناسایی، مدیریت و هماهنگی و اجرایی را به عهده گرفت و با همکاری و همیاری استادان، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان و همچنین گروه‌های مختلف دانشجویی «پویش کریمانه خانواده شریف» شکل گرفت. در این پویش قرار است ۱۰ هزار بسته حمایتی تهیه و میان خانواده‌های نیازمند در سطح شهر تهران توزیع شود. شناسایی خانواده‌ها نیز با مشارکت کمیته امداد امام‌خمینی (ره)، قرارگاه هماهنگی امام رضا (ع) و رابطین معتمد مردمی صورت می‌گیرد.

بسته‌های حمایتی شامل ارزاق خوراکی همچون برنج، ماکارانی، روغن، تن ماهی، سویا، رب، عدس، نخود، چای، خرما، قند، شکر و حلواشکری است و قیمت تقریبی هر بسته ۳۰۰ هزار تومان است. در هفته گذشته، هزار بسته اولیه این طرح آماده و در روزهای ۵ و ۶ اردیبهشت در مناطق ۱۹ و ۲۰ شهر تهران توزیع شد. سایر بسته‌ها نیز در روزهای آینده تهیه و در مناطق شناسایی‌شده پخش می‌شود. فرایند تهیه و بسته‌بندی این بسته‌ها با کمک دانشجوها و استادان و مسئولان دانشگاه و در صحن مسجد دانشگاه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

– تسنیم نیوز

خروج از نسخه موبایل