تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
کد خبر : 587852

خودروی برقی بامزه جیلی پاندا، به زودی بازار چین را تسخیر می‌کند

خودروی برقی بامزه جیلی پاندا، به زودی بازار چین را تسخیر می‌کند

خودروی برقی بامزه جیلی پاندا، به زودی بازار چین را تسخیر می‌کند خودروی برقی جیلی پاندا آمده است تا یکی از مهره‌های اصلی بازار خودروهای الکتریکی مینی شود. در ادامه مشخصات این خودروی چینی را مشاهده کنید. خودروساز چینی جیلی برای عرضه خودروی برقی پاندا تحت برند جئومتری خود برنامه دارد که ظرفیت‌های زیادی را

خودروی برقی بامزه جیلی پاندا، به زودی بازار چین را تسخیر می‌کند

خودروی برقی جیلی پاندا آمده است تا یکی از مهره‌های اصلی بازار خودروهای الکتریکی مینی شود. در ادامه مشخصات این خودروی چینی را مشاهده کنید.

خودروساز چینی جیلی برای عرضه خودروی برقی پاندا تحت برند جئومتری خود برنامه دارد که ظرفیت‌های زیادی را در آن برای تبدیل شدن به یک خودروی پرتقاضا می‌توان دید. این خودروی الکتریکی فوق‌العاده جمع و جور که به تازگی تصاویری از آن به اشتراک گذاشته شده است، بی‌شباهت به وولینگ هونگ گوانگ مینی EV، پرفروش‌ترین خودروی الکتریکی چین نیست.

جزئیات خودروی برقی جمع و جور جیلی پاندا

اول از همه، باید گفت که خودروی برقی جیلی پاندا فقط 3065 میلی‌متر طول، 1522 میلی‌متر عرض، 1600 میلی‌متر ارتفاع و 2015 میلی‌متر فاصله محوری دارد.

نمای عقب خودروی برقی جیلی پاندا

شخصیت طراحی نمای بیرونی Panda را بدنه مربعی و چراغ‌های جلوی گرد شکل می‌دهند که طراحی آن را دوست‌داشتنی کرده‌اند. تریم رزگلد حوالی چراغ‌های جلو و همچنین خط و خطوط و فرورفتگی‌های یک سوم جلوی این خودروی چینی، طراحی آن را تکمیل می‌کنند. این درحالی است که در قسمت عقب چراغ ترمز کوچک، چراغ‌های عقب مربعی با گوشه‌های منحنی و سپر عقب با بخش مشکی‌رنگ در پایین به چشم می‌خورد. ضمناً پاندا از رینگ‌های کوچک چهار پر و مثل وولینگ هونگ گوانگ مینی EV از دو درب بهره می‌برد.

خودروی برقی جیلی پاندا از انواع زوایا

هنوز جزئیات کامل خودروی الکتریکی جیلی پاندا در دسترس قرار نگرفته است و تاریخ عرضه آن مشخص نیست، ولی گزارش‌ها حکایت از این دارند که به یک موتور الکتریکی 30 کیلوواتی/40 اسب بخاری و باتری لیتیم آهن فسفات ساخته شرکت Gotion Hi-Tech مجهز خواهد بود.

همچنین بخوانید:جیلی رادار RD6 ، پیکاپ برقی و ارزان قیمت چینی معرفی شد

بازار خودروهای مینی در چین روز به روز بیشتر رشد پیدا می‌کند و جیلی Panda فقط یکی از نمونه‌ها است. چری چارمی مینی، چری QQ آیس کریم، چری EQ1 و وولینگ ایر برقی را می‌توان برخی از مینی‌های جالب توجه دیگر دانست.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.