تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۵:۴۰
کد خبر : 73414

خودروهایی جذاب برای ورود به ایران با حجم موتور زیر ۱۰۰۰ سی سی

خودروهایی جذاب برای ورود به ایران با حجم موتور زیر ۱۰۰۰ سی سی

خودروهایی جذاب برای ورود به ایران با حجم موتور زیر ۱۰۰۰ سی سیمعاون وزیر صمت اخیرا از کاهش عوارض واردات خودروهای با حجم موتور زیر ۱۰۰۰ سی سی به ۱۰ درصد خبر داد. از این رو قصد داریم شما را با خودروهای خ..

خودروهایی جذاب برای ورود به ایران با حجم موتور زیر ۱۰۰۰ سی سی

معاون وزیر صمت اخیرا از کاهش عوارض واردات خودروهای با حجم موتور زیر ۱۰۰۰ سی سی به ۱۰ درصد خبر داد. از این رو قصد داریم شما را با خودروهای خارجی با حجم موتور کمتر از ۱۰۰۰ سی سی آشنا کنیم.

منوچهر منطقی، معاون صنایع حمل و نقل وزیر صنعت به تازگی عنوان کرد عوارض واردات خودروهای با حجم موتور کمتر از ۱۰۰۰ سی‌سی حدود ۱۵ درصد کاهش پیدا کرده و این خودروها فقط با عوارض ۱۰ درصدی وارد بازار خواهند شد. وی افزود در واقع عوارض واردات خودرو بین ۱۰ تا ۹۵ درصد است و میزان عوارض هر خودرو طبق حجم موتور آن مشخص می‌شود. از این رو هرچه حجم موتور بیشتر باشد، عوارض واردات آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

بررسی‌ها نشان می دهد در بازارهای جهانی خودروهای مناسبی با حجم موتور زیر ۱۰۰۰ سی سی وجود دارند و با توجه به این که عوارض آنها به تازگی به ۱۰ درصد کاهش پیدا کرده، احتمالا واردکنندگان به واردات این نوع از خودروها خواهند پرداخت. در همین راستا قصد داریم شما را با خودروهایی جذاب برای ورود به ایران با حجم موتور زیر ۱۰۰۰ سی سی آشنا کنیم.

معرفی خودروهای جذاب با موتور زیر ۱۰۰۰ سی سی

هیوندای ونیو

موتور زیر 1000 سی سی

هیوندای ونیو در مدل پایه با یک پیشرانه ۳ سیلندر ۹۹۸ سی سی مجهز به توربوشارژ و با قدرت ۱۲۰ اسب بخار در بازار هند به فروش می‌رسد. البته مشتریان می‌توانند این شاسی بلند کره‌ای را با دو پیشرانه ۱۲۰۰ سی سی بنزینی با قدرت ۸۳ اسب بخار و موتور ۱۴۰۰ سی سی دیزلی با قدرت ۹۰ اسب بخار نیز سفارش دهند. موتورهای حجم بالای این خودرو به یک گیربکس ۵ دنده دستی و پیشرانه‌های کوچک این شاسی بلند با گیربکس ۶ دنده دستی یا ۷ دنده دو کلاچ به مشتریان هندی عرضه می‌شوند.

موتور زیر 1000 سی سی

از امکانات این خودرو می‌توان به کی لس استارتر، سانروف، نمایشگر ۸ اینچی لمسی اندروید، شارژر بی‌سیم، کروز کنترل، تهویه هوای خودکار، سنسورهای پارک در جلو و عقب، سامانه مدیریت پایداری خودرو، ترمز ABS، شش کیسه هوای ایمنی، سامانه الکترونیکی کنترل پایداری خودرو اشاره کرد.

موتور زیر 1000 سی سی

شرکت هیوندای شاسی بلند ونیو را با قیمت ۷۸۵ هزار روپیه تا ۱ میلیون و ۴۳۶ هزار روپیه به فروش می‌رساند. با توجه به نرخ ارز و عوارض ۱۰ درصدی می‌توان انتظار داشت این خودرو با قیمت حدود ۳۳۵ تا ۶۰۰ میلیون تومان به بازار ایران راه پیدا کند.

هیوندای i20

موتور زیر 1000 سی سی

هیوندای i20 به عنوان یکی از بهترین خودروهای با حجم موتور زیر ۱۰۰۰ سی سی در بازارهای جهانی محسوب می‌شود. هیوندای برای i20 همانند شاسی بلند ونیو یک پیشرانه ۹۹۸ سی سی توربو شارژ در نظر گرفته که می‌تواند قدرتی برابر ۱۲۰ اسب بخار را به تولید برساند. همچنین برای این خودرو می‌توان دو پیشرانه ۱۲۰۰ سی سی بنزینی با قدرت ۸۳ اسب بخار و ۱۵۰۰ سی سی دیزلی با قدرت ۱۰۰ اسب بخار را سفارش داد. یک گیربکس ۶ دنده دستی یا ۷ دنده اتوماتیک قدرت تولیدی از این پیشرانه‌ها را به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

موتور زیر 1000 سی سی

از امکانات هیوندای i20 می‌توان به سنسور پارک در عقب، سامانه الکترونیکی کنترل پایداری خودرو، ۶ کیسه هوای ایمنی، سامانه تصفیه هوای داخل خودرو، سانروف و سیستم پخش لمسی ۱۰ اینچی اندروید اشاره کرد.

موتور زیر 1000 سی سی

هیوندای i20 در بازار هند با قیمت ۸۳۲ هزار تا یک میلیون و ۳۷۸ هزار روپیه به فروش می‌رسد که قیمت آن با در نظر گرفتن عوارض ۱۰ درصد و نرخ ارز در بازار ایران حدود ۳۵۵ تا ۵۹۰ میلیون تومان خواهد بود.

کیا سونت

موتور زیر 1000 سی سی

با توجه به این که کیا به عنوان زیرمجموعه گروه خودروسازی هیوندای محسوب می‌شود، شاسی بلند سونت با همان موتور ۹۹۸ سی سی و با قدرت ۱۲۰ اسب بخار مشابه هیوندای ونیو و i20 در بازار هند به فروش می‌رسد. البته مشتریان هندی می‌توانند این خودرو را با پیشرانه‌های ۱.۲ لیتری بنزینی با قدرت ۸۲ اسب بخار و ۱.۵ لیتری دیزلی با قدرت ۱۰۰ اسب بخار نیز سفارش دهند.

موتور زیر 1000 سی سی

کیا برای شاسی بلند سونت امکاناتی چون ترمز ABS، کنترل الکترونیکی پایداری، سامانه مدیریت پایداری خودرو، شش کیسه هوای ایمنی، سامانه تصفیه هوای داخلی خودرو، سانروف، شارژ بی‌سیم، سامانه اطلاعات و پخش ۱۰ اینچی لمسی اندروید در نظر گرفته است.

موتور زیر 1000 سی سی

کیا سون در بازار دهلی نو کشور هند بسته به مدل و سطح امکانات با قیمت ۷۹۸ هزار روپیه تا یک میلیون و ۶۰۰ هزار روپیه به مشتریان عرضه می‌شود که با در نظر گرفتن عوارض ۱۰ درصدی می‌توان قیمت آن را برای بازار ایران حدود ۳۴۰ تا ۶۸۰ میلیون تومان در نظر داشت.

هیوندای ورنا

موتور زیر 1000 سی سی

هیوندای در بازار هند برای سدان ورنا یک پیشرانه ۹۹۸ سی سی را در نظر گرفته که به توربوشارژ مجهز بوده و می‌تواند قدرتی برابر با ۱۲۰ اسب بخار را به تولید برساند. یک گیربکس ۷ دنده اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت از پیشرانه به چرخ‌های این سدان کره‌ای را بر عهده دارد.

موتور زیر 1000 سی سی

از امکانات هیوندای ورنا می‌توان به سامانه هشدار سرعت، ترمز ABS، سنسورهای پارک در بخش جلو و عقب، شارژ بی‌سیم، سامانه نظارت بر فشار باد تایر و سانروف اشاره کرد.

موتور زیر 1000 سی سی

هیوندای ورنا بسته به نوع پیشرانه و سطح امکانات در بازار هند با قیمت یک میلیون و ۸۶ هزار تا یک میلیون و ۸۰۴ هزار روپیه به فروش می‌رسد. از این رو با توجه به نرخ ارز و عوارض ۱۰ درصدی واردات می‌توان گفت این خودرو مجهز به موتور زیر ۱۰۰۰ سی سی با قیمت حدود ۴۶۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان به بازار ایران عرضه خواهد شد.

نیسان مگنیت

موتور زیر 1000 سی سی

یکی دیگر از خودروهای جذاب با حجم موتور زیر ۱۰۰۰ سی سی که احتمال واردات آن به بازار ایران وجود دارد، نیسان مگنیت است. این شاسی بلند ژاپنی با یک موتور ۹۹۹ سی طبیعی با قدرت ۷۲ اسب بخار و یک موتور توربوشارژ با قدرت ۱۰۰ اسب بخار در بازار هند به فروش می‌رسد. پیشرانه تنفس طبیعی این خودرو به گیربکس ۵ دنده دستی و پیشرانه توربوشارژ آن به گیربکس ۵ دنده دستی و گیربکس اتوماتیک مجهز شده است.

موتور زیر 1000 سی سی

نیسان مگنیت از امکاناتی چون سامانه الکترونیکی کنترل پایداری، ترمز ABS، دو کیسه هوا در جلو، سیستم تصفیه هوا، شارژر بی‌سیم، تهویه هوای اتوماتیک، رینگ‌های ۱۶ اینچی آلومینیومی، چراغ‌های جلو LED، سامانه اطلاعات و پخش ۸ اینچی لمسی بهره می‌برد.

موتور زیر 1000 سی سی

نیسان مگنیت در بازار هند بسته به پیشرانه و امکانات با قیمت ۶۰۰ هزار روپیه تا یک میلیون و ۱۲۰ هزار روبیه به فروش می‌رسد که با در نظر گرفتن عوارض واردات ۱۰ درصدی احتمالا این خودرو می‌تواند با قیمت ۲۵۰ میلیون تا ۴۷۰ میلیون تومان به بازار ایران راه پیدا کند.

رنو کوئید

موتور زیر 1000 سی سی

رنو کوئید به عنوان یکی از پرفروش‌ترین محصولات این خودروساز فرانسوی در بازار هند محسوب می‌شود. این خودرو به پیشرانه ۹۹۹ سی سی با قدرت ۶۸ اسب بخار و پیشرانه ۸۰۰ سی سی با قدرت ۵۴ اسب بخار مجهز شده است. قدرت تولیدی از این پیشرانه‌ها نیز توسط گیربکس ۵ دنده دستی یا ۵ دنده اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

موتور زیر 1000 سی سی

رنو کوئید در بازار هند از امکاناتی چون دوربین پارک عقب، سنسور پارک در بخش عقب، ترمز ABS، کیسه هوای جانبی، ورود بدون کلید، تهویه دستی هوا، سامانه اطلاعات و پخش ۸ اینچی لمسی بهره می‌برد.

موتور زیر 1000 سی سی

مشتریان هندی می‌توانند این خودروی فرانسوی را بسته به نوع پیشرانه و سطح امکانات با قیمتی بین ۴۶۸ هزار رویپه تا ۶۳۶ هزار رویپه خریداری کنند. قیمت این خودرو در بازار ایران با توجه به نرخ ارز و عوارض ۱۰ درصدی واردات به ۲۰۰ تا ۲۷۰ میلیون تومان خواهد رسید.

فولکس واگن پولو

موتور زیر 1000 سی سی

فولکس واگن پولو نیز یکی دیگر از خودروهای جذاب بازارهای جهانی با حجم موتور زیر ۱۰۰۰ سی سی است. این خودرو با پیشرانه ۹۹۰ سی سی تنفس طبیعی با قدرت ۷۵ اسب بخار و پیشرانه ۹۹۹ سی سی توربوشارژ با قدرت ۱۱۰ اسب بخار به فروش می‌رسد. گیربکس ۵ دنده دستی، ۶ دنده دستی یا ۶ دنده اتوماتیک نیز قدرت تولیدی پیشرانه‌ها را به چرخ‌ها می‌رسانند.

موتور زیر 1000 سی سی

فولکس واگن برای این خودرو در بازار هند امکاناتی چون سنسور پارک در بخش عقب، کروز کنترل، دو کیسه هوای جلو، سنسور باران، سامانه اطلاعات و پخش ۶.۵ اینچی لمسی در نظر گرفته است.

موتور زیر 1000 سی سی

مشتریان هندی می‌توانند فولکس واگن پولو را با قیمت ۷۰۹ هزار روپیه تا یک میلیون و ۱۳۳ هزار رویپه سفارش دهند که قیمت آن با احتساب عوارض ۱۰ درصدی واردات و نرخ ارز در بازار ایران به ۲۷۰ تا ۴۸۰ میلیون تومان می‌رسد.

اشکودا کوشاک

موتور زیر 1000 سی سی

اشکودا کوشاک با قیمت مناسب خود توانست در بازار هند به محبوبیت زیادی دست پیدا کند. این خودرو در بازار هند با پیشرانه ۱ لیتر ۳ سیلندر توربوشارژ بنزینی با قدرت ۱۱۵ اسب بخار و یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با قدرت ۱۵۰ اسب بخار به فروش می‌رسد. گیربکس ۶ دنده دستی و ۷ دنده اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده خواهند داشت.

موتور زیر 1000 سی سی

از امکانات اشکودا کوشاک می‌توان به دوربین عقب، ترمز ABS، سنسور تصادف، هشدار کمربند ایمنی، کنترل الکترونیکی پایداری خودرو، سنسور پارک عقب، شش کیسه هوا، پخش با ۶ بلندگو، صندلی‌های برقی، سانروف، شارژ بی‌سیم و سامانه اطلاعات و پخش ۱۰ اینچی لمسی اندروید اشاره کرد.

موتور زیر 1000 سی سی

اشکودا کوشاک نسبت به رقبا در بازار هند گران‌تر است و مشتریان برای خرید این خودرو باید یک میلیون و ۲۶۱ هزار روپیه تا ۲ میلیون و ۸۹ هزار روپیه پرداخت کنند. احتمال دارد این خودرو با در نظر گرفتن نرخ ارز و عوارض ۱۰ درصدی واردات با قیمت ۵۴۰ تا ۸۹۰ میلیون تومان روانه بازار ایران شود.

هیوندای آئورا

موتور زیر 1000 سی سی

هیوندای برای آئورا یک پیشرانه ۱ لیتری توربوشارژ بنزینی با قدرت ۱۲۰ اسب بخار را در نظر گرفته است. در واقع هیوندای آئورا از لحاظ فنی در سطح کیا سورنت، هیوندای ونیو و ورنا قرار دارد.

موتور زیر 1000 سی سی

از امکانات این خودرو کره‌ای می‌توان به سنسورهای عقب، دو کیسه هوای جلو، تهویه هوای خودکار، صندلی قاب تنظیم، شارژر بی‌سیم، کروز کنترل و سامانه اطلاعات و پخش ۸ اینچی اندروید اشاره کرد.

موتور زیر 1000 سی سی

این خودرو در بازار هند با قیمت ۶۸۸ هزار روپیه تا یک میلیون و ۱۰۰ هزار روپیه به فروش می‌رسد. قیمت این خودرو با در نظر گرفتن عوارض ۱۰ درصدی در بازار ایران به ۲۹۰ تا ۴۷۰ میلیون تومان خواهد رسید.

رنو ترایبر

موتور زیر 1000 سی سی

رنو برای شاسی بلند ۷ نفره خود یک پیشرانه ۱ لیتری ۷۲ اسب بخار را در نظر گرفته است. یک گیربکس ۵ دنده دستی یا ۵ دنده اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده دارد.

موتور زیر 1000 سی سی

این خودرو فرانسوی به امکاناتی چون سنسور عقب، کروز کنترل، ترمز ABS، کیسه هواهای جانبی، تهویه هوای خودکار، رینگ‌های ۱۵ اینچی بزرگ و سامانه اطلاعات و پخش ۸ اینچی لمسی مجهز شده است.

موتور زیر 1000 سی سی

این خودرو با قیمت ۶۰۰ هزار تا ۸۹۰ هزار روپیه در بازار هند عرضه می‌شود که قیمت آن در بازار ایران با در نظر گرفتن عوارض ۱۰ درصدی واردات حدود ۲۵۶ تا ۳۸۱ میلیون تومان خواهد بود.

رنو کیگر

موتور زیر 1000 سی سی

رنو کیگر به عنوان یکی از شاسی بلندهای محبوب بازار هند محسوب می‌شود. رنو برای این خودرو یک پیشرانه ۱ لیتری با قدرت ۷۲ اسب بخار در نظر گرفته است که البته مشتریان می‌توانند پیشرانه یک لیتری توربوشارژ با قدرت ۱۰۰ اسب بخار را نیز برای این خودرو سفارش دهند. گیربکس ۵ دنده دستی یا ۵ دنده اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت از پیشرانه به چرخ‌ها را بر عهده دارد.

موتور زیر 1000 سی سی

رنو کیگر از امکاناتی چون سنسور عقب، ۴ کیس هوای ایمنی، ترمز ABS، سامانه روشن کردن کی لس، کنترل خودکار هوای خودرو، چراغ‌های جلوی LED، شارژر بی‌سیم و سامانه اطلاعات و پخش ۸ اینچی لمسی بهره می‌برد.

موتور زیر 1000 سی سی

این شاسی بلند فرانسوی در بازار هند با قیمت حدود ۶۱۳ هزار روپیه تا یک میلیون و ۴۶۲ هزار روپیه به فروش می‌رسد. قیمت این خودرو در بازار ایران نیز با در نظر گرفتن نرخ ارز و عوارض ۱۰ درصدی واردات حدود ۲۶۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.