تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
کد خبر : 73736

خواص شگفت انگیز بادام زمینی آستانه اشرفیه

خواص شگفت انگیز بادام زمینی آستانه اشرفیه

فهرست۱ بادام زمینی۱.۱ بادام زمینی آستانه اشرفیه۱.۲ خواص بادام زمینی بادام زمینی۱.۲.۱ پروتئین بادام زمینی۱.۲.۲ خواص بادام زمینی بر روی پوست۱.۲.۳ خواص بادام زمینی برای مو۱.۳ بادام زمینی پارس آباد۲ صادرات بادام زمینی بادام زمینی دارای طعم و مواد مغذی مشابه با گردو و بادام است. بادام زمینی نیز سرشار از مواد مغذی است. حاوی …

بادام زمینی دارای طعم و مواد مغذی مشابه با گردو و بادام است. بادام زمینی نیز سرشار از مواد مغذی است. حاوی بسیاری از مواد مغذی ضروری است و منبع منگنز، نیاسین و غیره است. که بسیار خوب است و با توجه به مطالعات انجام شده در این بخش بهداشتی غنی، منبع خوبی از ویتامین E، اسید فولیک، فیبر و فسفر است. بادام زمینی برای ۸ ماده مغذی ضروری خود مانند کاهش خطر بیماری قلبی، کنترل وزن، تثبیت سطح قند خون، افزایش متابولیسم و ​​غیره شناخته شده است. بسیاری از هندی ها بادام زمینی در خانه دارند و آن را به عنوان میان وعده می خورند.

بادام زمینی

این طبقه بندی شامل انواع میکروارگانیسم ها، حیوانات، گیاهان و غیره می شود. موجود در جهان این گیاه به خانواده لوبیا، نخود و سویا نیز معروف است. در هند، حبوبات به طور کلی به عنوان دانه های خوراکی طبقه بندی می شوند. در زبان بیولوژیکی به آن Arachis Hypogaea می گویند. آنها در هند بسیار رایج هستند و در نقاط مختلف کشور نام های مختلفی دارند. به عنوان روغن دانه در هند استفاده می شود. هر چند از جاهای بیشتری به دست می آیند.

بادام زمینی آستانه اشرفیه

این محصول بهترین و بزرگترین نوع بادام زمینی موجود در شهرستان آستانه اشرفیه می باشد به طوری که بادام ریز، شکسته، تلخ و بد رنگ در آن وجود ندارد و با دستگاه های مخصوص کاملا سورت یا جدا می شود. بادام زمینی آستانه اشرفیه بهترین نوع بادام زمینی کشور است که در بیش از ۲۰۰۰ هکتار از اراضی این شهرستان کشت می شود. بادام زمینی مرغوب آستانه اشرفیه را با ضمانت قیمت و کیفیت از ما تهیه کنید. این بادام زمینی تازه و مربوط به برداشت شهریور ۱۴۰۰ است و عطر بسیار خوبی دارد. توسط ماهرترین افراد و بهترین دستگاه های خشک کن فرآوری و خشک می شود تا طعم بسیار خوبی داشته باشد (نه خام و نه خیلی خشک). قطعا از طعم آن لذت خواهید برد.

خواص بادام زمینی بادام زمینی

بادام زمینی خواص درمانی زیادی دارد و ارزش غذایی آن به دلیل پروتئین ها، ویتامین ها و اسیدهای چرب غیراشباع موجود در آن قابل توجه است.

بادام زمینی طبیعت گرم تری دارد. بادام زمینی حاوی ویتامین B از جمله نیاسین، ریبوفلاوین، تیامین، ویتامین B6، ویتامین B9، ویتامین C و ویتامین A است. بادام زمینی همچنین حاوی پانتوتنیک اسید، پتاسیم، منگنز، مس، کلسیم، منیزیم، آهن، سلنیوم و روی است.

پروتئین بادام زمینی

بادام زمینی سرشار از پروتئین است و یکی از منابع اصلی پروتئین گیاهی است. پروتئین بادام زمینی حدود ۱/۴ وزن این ماده غذایی را تشکیل می دهد که ۲۲ تا ۳۰ درصد کالری پروتئین بادام زمینی است. پروتئین بادام زمینی معمولا در عنکبوتیان و کناراشین ها یافت می شود. این پروتئین های بادام زمینی در برخی افراد باعث ایجاد آلرژی می شود و می تواند خطر مرگ را افزایش دهد.

در این مقاله به برخی از ویژگی های بادام زمینی می پردازیم.

خواص بادام زمینی بر روی پوست

بادام زمینی سرشار از ویتامین E، روی و منیزیم است که به درمان آکنه و آکنه کمک می کند. ویتامین E موجود در بادام زمینی نه تنها برای درمان آکنه، بلکه برای درمان آفتاب سوختگی نیز استفاده می شود. علاوه بر این، بادام زمینی با سطوح بالای ویتامین C، اسیدهای چرب و منیزیم باعث افزایش تولید کلاژن و در نتیجه درمان چین و چروک پوست می شود. بنابراین یکی از خواص بادام زمینی جوانسازی پوست است.

التهاب، تورم و قرمزی ناشی از اگزما و پسوریازیس را می توان با کمک خواص بادام زمینی، از جمله خواص ضد التهابی بادام زمینی و اسیدهای چرب موجود در بادام زمینی، درمان کرد. علاوه بر این، آنتی اکسیدان ها و بتاکاروتن موجود در بادام زمینی باعث رشد و بهبود بافت های بدن می شود که به نوبه خود ممکن است در درمان زخم های کبد و پوست مفید باشد.

خواص بادام زمینی برای مو

بادام زمینی با اسیدهای امگا ۳ فولیکول های مو را تقویت می کند که از رشد مو حمایت می کند و از طرف دیگر به لطف بیوتین از ریزش مو جلوگیری می کند. یکی دیگر از خواص بادام زمینی این است که سرشار از ویتامین E است که به بهبود موهای شکسته و آسیب دیده کمک می کند.

خواص شگفت انگیز بادام زمینی آستانه اشرفیه

بادام زمینی پارس آباد

طعم بادام زمینی پارس آباد در مقدمه کمی متفاوت است اما حتی یک رنگ هم نیستند. هر کدام از این بادام ها طرفدارانی دارند. آقاعلی پارس آباد توصیه می کنیم بادام زمینی دیکا را امتحان کنید.

بادام از جمله آجیل هایی است که افراد لاغر می توانند هم به عنوان رژیم غذایی چربی و هم برای کاهش وزن از آن استفاده کنند. اگر می خواهید وزن خود را افزایش دهید، روزانه ۱۰۰ گرم بادام زمینی را با یک لیوان آب هویج و یک قاشق عسل میل کنید. اگر می خواهید وزن کم کنید، آجیل را به عنوان میان وعده مصرف کنید و از مصرف قند و چربی اجتناب کنید. در این غذا چیزهای دیگری هم هست که در اینجا به شما داده ایم.

بادام زمینی شوره سر را درمان کرده و از ریزش مو جلوگیری می کند. پزشکان خوردن آجیل را برای درمان زخم مثانه و بی اختیاری ادرار توصیه می کنند. حتی زنان باردار نیز باید ۱۰ تا ۱۵ عدد بادام بخورند.

صادرات بادام زمینی

بادام زمینی صادراتی یکی از بهترین ها در این زمینه است. بزرگترین خریداران در کشور می خواهند انواع بادام زمینی را با قیمتی مقرون به صرفه عرضه کنند. افراد می توانند از آژانس های مجاز کمک بگیرند. خریداران بادام زمینی در کشور را می توان به دو دسته کلی خرده فروشی و مشتری اصلی تقسیم کرد. فروشندگان بادام زمینی و صاحبان فروشگاه های مواد غذایی مصرف کنندگان اصلی بادام زمینی بودند. این دسر انواع مختلفی دارد به عنوان مثال قیمت بادام زمینی سبز و تازه با قیمت بادام زمینی متفاوت است.

اما جدای از انواع بادام زمینی و انواع بادام زمینی، نحوه خرید محصول نیز بسیار مهم است، به عنوان مثال، خرید بادام زمینی از کشاورز پول می تواند ارزان باشد.

درباره آجیم گلد

شرکت توزیع و پخش آجیم گلد (ajimgold.com) بهترین قیمتهای بادام زمینی آستانه را در سرتاسر کشور به شما ارائه می دهد.

 

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.